Gå til innhold

radeon 9600xt. for liten PSU ?

ViPeR

Anbefalte innlegg

fire skruer i bakkant. så må alle ledningene fra psu inn i di rette plassene. har du ikke så mye peil. vil jeg finne en kompis som kan litt. men gjør som meg. har ikke noen kompis. du kan jo prøve og feile, og lære på den måten, kan bli litt dyrt :p men en fin måte å lære på

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er 16 snart! Hehe!

Like gammel som meg du da. Hmm. Jaja. Bare studer hvordan tilkoblingene er nå, før du tar den ut og setter inn en ny. Da kan du umulig ikke klare det. Du har jo drevet med data i flere år vet du ;)

Edit: Ha en ellers god natt alle sammen.

Endret av alex100
Lenke til kommentar
fire skruer i bakkant. så må alle ledningene fra psu inn i di rette plassene. har du ikke så mye peil. vil jeg finne en kompis som kan litt. men gjør som meg. har ikke noen kompis. du kan jo prøve og feile, og lære på den måten, kan bli litt dyrt :p men en fin måte å lære på

Dette er den beste metoden!

Lær av dine feil :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Tror den Dell maskinen din har mer enn nok power fra PSU hvis den er kjøpt i Mai som du sier. Test evt et annet kort og se om du opplever problemer med dette. Kan også være noe defekte komponenter. Lån deg en kraftig PSU så har du eliminert dette også

Lenke til kommentar
150x86x140mm

Målte den nå! Er det dårlig??

Nei - du må nok ha PSU på minst 190x94x160mm :p

kunne ikkje dy meg ;)

Til trådstarter: Radeon 9xxx kort er anbefalt å ha minst 300 W psu, så det er nok litt lite med 250W ja...Om eg skal anbefale en god PSU, så må det bli Fortron/Source 350W. Stille, god effekt, og 100% stabil.

Endret av arve87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...