bo1e Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 (endret) Først av alt må jeg si at innlegget her ser ut som en dårlig skjult reklame. "Du vil ikke tro det, kontakt oss for å lære hvordan....". Og så.. Spart eller tjent? Å spare som 16-åring er jo bare å ikke bruke pengene man får inn, siden de aller fleste 16-åringer ikke har nevneverdige økonomiske forpliktelser. Jeg forstår virkelig ikke premisset her. Mulig google translate ikke vet forskjell på å tjene og å spare.. Endret 13. september 2019 av bo1e Lenke til kommentar
*NORGE* Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Garderobemannen, lommemannen, fylkesmannen. Hvordan kan man holde styr på alle disse mener du? Ved å a) være så moden at man har forlatt fjortisstadiet plaskvåte dammer bak ørene og b) ha høyere fokus på samfunnet rundt seg, hva som skjer der og hvordan det fungerer enn fokus på egen navle. c) hjelper også rimelig godt, nemlig å ikke bedøve sin hjerne med alkohol eller andre rusmidler når man "kobler av", heller ikke bruke det meste av sitt liv til "koble av". 3 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Med tanke på at Fylkesmannen er klageinstans for alle barn som er uenig med sine foreldre om økonomiforvaltning er det litt rart at man er ukjent med dem. 3 Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Dette er ikkje veldig vanlig, men jeg har slått oddsen. Spør meg om noe. Jeg kan også gi dere tips, sparing er mitt felt! Hvor kommer pengene dine fra? Han sier jo det. Han spilte de på Oddsen og slo den 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 (endret) Ved å a) være så moden at man har forlatt fjortisstadiet plaskvåte dammer bak ørene og b) ha høyere fokus på samfunnet rundt seg, hva som skjer der og hvordan det fungerer enn fokus på egen navle. c) hjelper også rimelig godt, nemlig å ikke bedøve sin hjerne med alkohol eller andre rusmidler når man "kobler av", heller ikke bruke det meste av sitt liv til "koble av". Du er jo mer edgy enn meg, og på ekte! Endret 13. september 2019 av Edgelord Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Spart opp, eller sparte du 300 000 ved å bestemme deg for ikke å gå på BI? Som andre har spurt om: Hvordan? Jobbet selv? Arv? Penger fra foreldre? Investeringer? Lenke til kommentar
*NORGE* Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 (endret) Du er jo mer edgy enn meg, og på ekte! Den, der KUN ta’r spøg for spøg, og alvor KUN alvorligt, han og hun har faktisk fattet begge dele rigtigt dårligt! Piet Hein (dansk matematiker/fysisker/designer/spillkonstruktør/oppfinner/forfatter/bildekunstner, 1905-1997) Endret 13. september 2019 av *NORGE* Lenke til kommentar
Haakon1 Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Godt jobbet, 300 000 i alder av 16 er et godt utgangspunkt for å lykkes. Mitt take er at det lureste er å investere pengene rett enn å jobbe ræva av deg. Man må selvfølgelig bygge opp et utgangspunkt slik som du har gjort, men veien blir bare lettere jo mer forvaltningskapital du får. Alltid hyggelig når fastinntekten blir en sekundærinntekt ved siden av investeringene. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Det er hvilke verdier man vil forvalte med pengene som spiller en rolle. Det er bra du vil dele tips og råd. Men hvis du er seriøs om dét, så bare skriv nøyaktig hvordan du har gjort det, sånn at det blir lett for andre å gjøre noenlunde det samme. Del din livserfaring oppfordret! Når du har den graden av integritét, da fortjener du alle penger i verden, for da gjør du samfunnet til et bedre sted å være. En rik kjeltring blir bare en større kjeltring. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Garderobemannen, lommemannen, fylkesmannen. Hvordan kan man holde styr på alle disse mener du? For ikkje å snakka om steinmannen/navlemannen. Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Eller supermann som i TS sitt tilfelle, virker det ut som. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Hater det når jeg blander garderobemannen og fylkesmannen Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Hater det når jeg blander garderobemannen og fylkesmannen Ser for meg at det må være ganske kjedelig når en står der utenfor kontoret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå