J0ppe Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Heisann sveisann! Jeg har en slik en https://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg litt mer og da lurte jeg på om jeg kunne kjøpe en helt lik en og kjøre de to i dual? Kan noen forklare meg hva som er bedere med dual. Har aldri riktig fått med meg det. Takker for alle svar Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Sjansen for at du kan kjøre i dual er ganske stor om du kjøper en helt lik brikke, men du vil ikke få så veldig mye bedre ytelse av å kjøre Dual-DDR på systemet ditt! EDIT; Dual-DDR gir bedre ytelse fordi minnebåndbredden blir høyere/bedre (pick one). I det store og det hele er det bare Pentium 4-baserte systemer med Intel's 865/875 Brikkesett som får merkbart bedre ytelse av Dual Channel DDR Endret 25. desember 2003 av vladnag Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Hvordan merker jeg at det går da ? Endret 25. desember 2003 av J0ppe Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Tja du kan se det i SiSoftware Sandra hvis du kjører Memory Bandwidth Benchmark..... Her kan du sammenligne med andre med likt chipseth som du har..... Kent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå