Xticy Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 jeg lurte på om flere av dere har prob. med psdata.no, jeg bestilte varer for et par dager sin og de har enda ikke godkjent varene... dette var noe tregt syns jeg.. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Kanskje det har noko med fenomenet populert kalt for "JUL" å gjøre? Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 jeg har fått med meg at det re jul, men de burde fortsatt ha klart å godkjenne tingene.... Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Du har fått med deg at det er jul ja, men har du fått med deg at bedrifter stenger og folk har fri fra arbeide ? Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 jeg har fått med meg at det re jul, men de burde fortsatt ha klart å godkjenne tingene.... Som Insomnis sier har folk ofte fritt i jula, og når folk har fritt, er det ikke folk på arbeid. Er det ikke folk på arbeid, er det heller ingen til å godkjenne ordren din...ganske enkelt egentlig. Når det er sagt, er PSdata en webshop med SUPER service og med dyktige medarbeidere. Egentlig ganske tullete å whine om at ordren ikke er godkjent midt i jula God Jul!! Mvh Raimo Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Svaret er enkelt å greit de har juleferie jeg bestilte også varer i jula. Lenke til kommentar
joro Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Bestillte ny skjerm (hyundai q17) og printer (epson photo 950) på søndag, og får det i dag. To effektive dager fra bestilling til levering, de har tydligvis kommet tilbake fra juleferie Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Eller kanskje det er varetelling i mellomjulen. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Varetelling skjer nepper før rett over nyåret. Det som er normalt i hvertfall. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Varetelling skjer nepper før rett over nyåret. Det som er normalt i hvertfall. Brukte 10 timer de 2 siste dagene på varetelling , menmen, litt extra penger skader ingen Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Dere kan bare opservere Microplex, de holder stengt fra 29/12 til 5/1 pga varetelling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå