Gå til innhold

Nytt design

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-Dårlig kvalitet på banneren, du ser det er litt kornete på det blå i skyene

- Kjip skrift på menyen, altså de bør være mer leselig. Synes også mouseoveren ble litt for mye, kanskje tone den ned litt?

- No offence PoleCat, men skriften i banneren er ikke så leselig, synes den var bedre da den var mindre.

- luft som polecat sier.

Men alt i alt synes jeg du har et nogenlunde greit utgangspunkt

Lenke til kommentar

tja kan vel kommentere litt jeg og da.

- preloadscript?

- litt innhold (lipsum) hadde gjort seg.

- likte ikke den gradient overlayen i hverken menyen eller copyrighten nederst. tror en enkel meny hadde gjort seg. kanskje bare tekst.

- stilig header, men resten av siden trenger kontraster. de lyseblå strekene øverst og nederst (i forhold til innholdet) må få ny farge. gjerne noe mørkere,

- kanskje litt for stor tekst i menyen og, gjerne litt mindre og en annen farge..

- ellers hadde det gjort seg med litt innhold for å få helhetsinntrykket..

Lenke til kommentar

Jeg synes virkelig at du ikke har klart å gjøre noe særlig utav PC sin forholdsvis geniale banner. Kanskje forandra bakgrunnen der litt for så å designe på ny?

Menyen var av det slaget der vi ser at du mestrer denne typen meny, men du klarer ikke gjøre noe bra ut av det. Å skrive ABOUt ME er dessuten overdrevet 1337. I tillegg vil det ødelegge designet hvis du tenker på å utvide menyen med ett valg til. Pluss på ett alternativ å du står fast.

- Made by tha_Zaynt 2003? Lite vakkert.

- Way to big font!

- Jeg ser ikke headerdesign by PoleCat!?

- savner eksempel-innhold

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...