Tha_Zaynt Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Nå er jeg akkurat ferdig med nytt design til siden min, og vil gjerne høre hva dere synes om den. Hva er bra og hva er dårlig. Link Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 +Oversiktlig og fin +fine lyse farger -dårlig kvalitet på bildene og skrift, kanskje det skal være sånn? -Frames Det var i hvertfall mine synspunkter... Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 - skal prøve å fikse litt på mouseoverne og skriften. - Bruker ikke frames. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Det hadde funket bedre med hvit bakgrunn. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 - Vanskelig å se hva som står på menyknappene og bør skilles bedre - Headeren var kanskje en smule stor? - Det er luft før men ikke etter siden. Jeg synes du bør velge enten eller. + Wheey! Tøff header! Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Hehe ja. Tusen takk for inspriasjonen til headeren PoleCat! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 -Dårlig kvalitet på banneren, du ser det er litt kornete på det blå i skyene - Kjip skrift på menyen, altså de bør være mer leselig. Synes også mouseoveren ble litt for mye, kanskje tone den ned litt? - No offence PoleCat, men skriften i banneren er ikke så leselig, synes den var bedre da den var mindre. - luft som polecat sier. Men alt i alt synes jeg du har et nogenlunde greit utgangspunkt Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Sorry, lite slipp fra meg å skrive du brukte frames... du brukte frames for å linke til en annen side... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 - No offence PoleCat, men skriften i banneren er ikke så leselig, synes den var bedre da den var mindre. Helt enig, synes også den ble litt for stor og dominerende nåh. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Likte ikkje blåfargen, og lysegrått er _skjelden_ en god bakgrunnsfarge... Dårlig kvalitet på både banner og menyen - mouseoveren var dessuten heslig. Går ann å arbeide vidare på, men det _er_ lettare å start all over again Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 tja kan vel kommentere litt jeg og da. - preloadscript? - litt innhold (lipsum) hadde gjort seg. - likte ikke den gradient overlayen i hverken menyen eller copyrighten nederst. tror en enkel meny hadde gjort seg. kanskje bare tekst. - stilig header, men resten av siden trenger kontraster. de lyseblå strekene øverst og nederst (i forhold til innholdet) må få ny farge. gjerne noe mørkere, - kanskje litt for stor tekst i menyen og, gjerne litt mindre og en annen farge.. - ellers hadde det gjort seg med litt innhold for å få helhetsinntrykket.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg synes virkelig at du ikke har klart å gjøre noe særlig utav PC sin forholdsvis geniale banner. Kanskje forandra bakgrunnen der litt for så å designe på ny? Menyen var av det slaget der vi ser at du mestrer denne typen meny, men du klarer ikke gjøre noe bra ut av det. Å skrive ABOUt ME er dessuten overdrevet 1337. I tillegg vil det ødelegge designet hvis du tenker på å utvide menyen med ett valg til. Pluss på ett alternativ å du står fast. - Made by tha_Zaynt 2003? Lite vakkert. - Way to big font! - Jeg ser ikke headerdesign by PoleCat!? - savner eksempel-innhold Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 det beste med den var at jeg elsker slike "himmel og sky" sider den så også ganske enkel ut, bortsett fra meny tingene, de var for kraftige, men en veldig fin side Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Dette ble da overveldende . Tror kanskje det er lurest å starte helt forfra igjen jeg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Dette ble da overveldende . Tror kanskje det er lurest å starte helt forfra igjen jeg Ikke for å være blåst i hodet, men det hadde kanskje vært en god idè. Og som Dunestar påpeker, skal du bruke header; Say my name b**ch. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Det var en glipp fra min side. Ditt navn skal selfølgelig stå på headeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå