trondbue Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Har kjøpt kjøpt en slik trådløs sender å motaker til tv fra Clas Ohlson. Jeg skal bruke denne til å få NRK og videobilde fra stua og opp til rommet (har ikke noe mer en NRK). Dette må da gå ut bak på videospilleren der det er en koaxial antenneutgang og en scart. Hvis jeg kobler den inn i scart utgangen får jeg ikke bilde når den har slått seg av og det gjør den etter 10 minutter. Jeg trenger derfor en adapter av en eller annen slag som går fra vanlig koaxial antenneplugg og over til scart. Finnes det? Videospilleren er fra rundt 1990 så det er ikke mulig å gjøre så mye endringer i noen meny på den. Men noen som vet om det finnes en slik overgang?? Tror jeg har sett det men kan ikke huske hvor. Endret 25. desember 2003 av trondbue Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Slike trådløse overføringssystemer fungerer bare med scart (composite). Ikke med coax (RF). Det du trenger er en tuner og det har du i videoen. Alle videoer jeg har vært borti som slår seg av har en eller annen funksjon/innstilling som gjør at den kan brukes som tuner (d.v.s. ikke slå seg av). Les bruksanvisningen. Hva slags video har du? Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Videospilleren er en Philips VR202, gammal sak. Skal ta å studere bruksanvisningen litt nøyere. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Dette står i bruksanvisningen: Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Ja så det sto der. Litt tungvint at jeg må ned å trykke på tuner hver gang jeg skal se på tv men det går jo. Men må kjøpe en tings som splitter scart utgangen i to så de kan se på video der nede også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå