Kosmos Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Når jeg spiller spill f.eks SOF henger bevegelsene seg opp, duden fortsetter å bevege seg etter at jeg slipper forover tasten. Jeg tror det er pga av mitt skjermkort, men jeg er ikke helt sikker. Har bare integrert skjermkort på hovedkortet MSI 865G NEO2-LS Hovedkort S478/800mhz - I865G,SATA,ATX,LAN,Dual DDR400, VGA Hvor mye må jeg ut med for å spille spill som SOF, Black Hawk Down osv uten problemer? Et kort til tusen kr holder det? Hva ville dere valgt? Takk for tilbake melding! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 et helt vanlig gf4 mx440 kjører sof og black hawk down glatt, det kostr om lag 400 kr, bruker det selv. har kjøpt Powercolor 9800pro nå da, men det funker fett Lenke til kommentar
Kosmos Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Men du tror det samme som meg, at det er kortet som er for dårlig?? Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 innebygde skjermkort er som regel (eller alltid?) dårlige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå