wha96 Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Hei! Nettopp kjøpt meg en Samsung A70 og et cover/lommebok til den av typen Ferrelli. Når jeg setter telefonen på riktig plass i dekselet blir skjermen som regel mørk og jeg får ikke til å låse den opp, men telefonen er fortsatt på. Nå Istad funka det litt, men fingeravtrykksensoren kom ikke opp? Flytter jeg derimot telefonen 1-2cm fra normal plassering i dekselet så forsvinner buggen. Er det noen løsning på dette eller må jeg bytte deksel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Er det et sånn deksel som skal vekke skjermen når du åpner dekselet ? Er vel en innstilling i innstillinger for det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Avanserte funksjoner-tilbehør Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 12. september 2019 Forfatter Del Skrevet 12. september 2019 Prøvde å se der, men fant ikke noe som hjalp. Får fortsatt ikke opp fingeravtrykksensoren når jeg skal åpne den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Bytt det inn i et originalt Samsung flip cover. De fungerer perfekt. Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 13. september 2019 Forfatter Del Skrevet 13. september 2019 Update; var hos Power og prøvde likt deksel, var samme problem så jeg bytta til et uten magnet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Update; var hos Power og prøvde likt deksel, var samme problem så jeg bytta til et uten magnet. Ellers fornøyd med A70'n ? Den er DIGER. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 (endret) Har lest at enkelte tredjepartsdeksler har designfeil (magnetstyrke / plassering) og dette fører til symptomer TS beskriver. Endret 13. september 2019 av mandela Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 13. september 2019 Forfatter Del Skrevet 13. september 2019 Ellers fornøyd med A70'n ? Den er DIGER. Meget fornøyd, skjermstørrelsen er grunnen til at jeg gikk for den. Det eneste som skuffer litt er kamera, men ellers topp telefon til prisen! Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 13. september 2019 Forfatter Del Skrevet 13. september 2019 Har lest at enkelte tredjepartsdeksler har designfeil (magnetstyrke / plassering) og dette fører til symptomer TS beskriver. Det stemmer nok sikkert ja! Tror et orginalt Samsung-deksel hadde funka, skal teste og komme tilbake med svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå