digimator Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Har noen sagt at det kun blir støtte i 2 år? Det normale for Apple er jo 4-5 år, og det er vel ingenting som er sagt om at dette ikkje vil gjelda ny modell? Det står her i VG at den nye ipaden har ca to år igjen med stor-oppdateringer og kansje 3 år med små-oppdateringer pga at den har en A10X prosessor som allerde er 3 år gammel. https://www.tek.no/artikler/sniktitt-ipad-2019-dette-virker-som-det-beste-ipad-valget-for-de-aller-fleste/473743 Men det er bare spekulasjon frå journalisten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Ok. Enten så gidder du ikke lese eller så forstår du faktisk ikke det som står i artikkelen. Så la oss gjøre det litt tydeligere: "Den andre store nyheten er at den nye iPad-modellen får støtte for Apples tastatur Smart Keyboard. Smart Keyboard er et fullstørrelsestastatur som festes magnetisk til nettbrettet og har hittil kun vært tilgjengelig til iPad Pro-modellene." Så er det ingen stor nyhet da? Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Så er det ingen stor nyhet da? Om støtte for Apples Smart Keyboard oppleves som en stor eller liten nyhet lar jeg være opp til hver enkelt å vurdere. Det var ikke det vi diskuterte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 (endret) Om støtte for Apples Smart Keyboard oppleves som en stor eller liten nyhet lar jeg være opp til hver enkelt å vurdere. Det var ikke det vi diskuterte. Jo det var nettopp det jeg begynte med å skrive. Er det en stor nyhet eller ikke en stor nyhet (som journalisten skriver). Det var nå det jeg skrev, og du svarte. Om du vil at diskusjonen skal inneholde noe annet, så slutt å svar meg da og heller finn på noe selv å skrive. Ellers er det jo veldig lite nytt som har kommer fra Apple, så noe må det jo være, ellers er det jo helt bortkastet med svære lanseringer over spilt melk. Endret 12. september 2019 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Jo det var nettopp det jeg begynte med å skrive. Er det en stor nyhet eller ikke en stor nyhet (som journalisten skriver). Det var nå det jeg skrev, og du svarte. Om du vil at diskusjonen skal inneholde noe annet, så slutt å svar meg da og heller finn på noe selv å skrive. Du startet da vitterlig med følgende: Tastaturstøtte??????? NÅ først? Og dette er de såpass frekke å kalle en nyhet? Beklager, men tastaturstøtte burde aldri vært noen nyhet, men er man sein, så er man sein. Som om du tror generell tastaturstøtte er en nyhet på iPad. Hvilket det ikke er. Om du fremdeles ikke har skjønt hva som var nyheten så er det jo meningsløst å fortsette her. Og spørsmålet om hvorvidt det er en stor eller liten nyhet kom jo fra deg seinere i diskusjonen tilsynelatende som et forsøk på å vri fokus bort fra hva det dreide seg om i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Du startet da vitterlig med følgende: Som om du tror generell tastaturstøtte er en nyhet på iPad. Hvilket det ikke er. Om du fremdeles ikke har skjønt hva som var nyheten så er det jo meningsløst å fortsette her. Og spørsmålet om hvorvidt det er en stor eller liten nyhet kom jo fra deg seinere i diskusjonen tilsynelatende som et forsøk på å vri fokus bort fra hva det dreide seg om i utgangspunktet. Vi diskuterte bare den iPaden artikkelen omhandlet. Du prøvde fåfengt å dra inn andre iPader. Hvorfor skulle jeg prøve å få frem tastaturstøtte på iPader som ikke er i artikkelen? Det er jo helt meningsløst. Om ikke tastaturstøtte et en stor nyhet på den iPaden, så er der ingen store nyheter om den. Om da ikke en halv tomme større skjerm er en vannvittig nyhet. Man vet jo aldri hvordan normale folk skal forholde seg til religiøse mennesker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 (endret) En annen ting. Hvorfor kan ikke Apple tillate at man selv kan få velge hvilken pen man bruker på padda? Denne iPadden kan kun bruke den forrige pennen til Apple og ikke den nye pennen. Man må tydeligvis grave dypt rundt på nettet for å finne nyhetene, når nye produkter lanseres hos Apple. Har de ikke noen tiltro til kundegruppen som helhet? Endret 13. september 2019 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Vi diskuterte bare den iPaden artikkelen omhandlet. Du prøvde fåfengt å dra inn andre iPader. Hvorfor skulle jeg prøve å få frem tastaturstøtte på iPader som ikke er i artikkelen? Det er jo helt meningsløst. Om ikke tastaturstøtte et en stor nyhet på den iPaden, så er der ingen store nyheter om den. Om da ikke en halv tomme større skjerm er en vannvittig nyhet. Man vet jo aldri hvordan normale folk skal forholde seg til religiøse mennesker. Dette blir jo bare helt meningsløst. Du skjønner jo verken det som står I artikkelen eller hva du selv faktisk har skrevet. End of discussion. 1 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Poenget er vel at bortsett fra at skjermen er blitt litt større så er der ingen endringer av betydning. Er der prisforskjell på 1000 kr som nå så kjøp enten det gamle eller noe annet. Det nye er ikke verdt stort mer en 3000 som er prisen på det gamle. Lenke til kommentar
Joooakim Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Poenget er vel at bortsett fra at skjermen er blitt litt større så er der ingen endringer av betydning. Er der prisforskjell på 1000 kr som nå så kjøp enten det gamle eller noe annet. Det nye er ikke verdt stort mer en 3000 som er prisen på det gamle. Så hvis jeg ønsker meg en ny iPad hvor jeg kan bruke Apple sitt magnetiske full størrelse tastatur så burde jeg fortsatt kjøpe den gamle iPad modellen? ? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Så hvis jeg ønsker meg en ny iPad hvor jeg kan bruke Apple sitt magnetiske full størrelse tastatur så burde jeg fortsatt kjøpe den gamle iPad modellen? Nei om du vil ha det så må du ha den nye eller et annet som har tilkobling. Lenke til kommentar
Joooakim Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Enig, og da stemmer ikke det du sa først ? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. september 2019 Del Skrevet 15. september 2019 Jeg har skjult en eller flere poster hvor en bruker beskyldte en annen for trolling. Man er ikke et troll bare fordi man er uenig i noe en måtte mene selv. Det er ikke ønskelig at man diskuterer om noen er et troll i tråden da dette fører til unødvendig persondiskusjon. Vennligst unngå dette videre. Det er derfor bedre å bruke "Rapporter"-knappen slikt at slikt blir luket ut fra tråden. Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Største nyheten er vel at Android nettbrett til 2000 kr er mer enn bra nok til surfing og se film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå