Sinsforvirra Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Når jeg sitte på pc'en i ca 10 minutter, så fryser bilde på skjermen og ingenting skjer. Kan ikke gjøre noe som helst, jeg må restarte pc'en for at det skal fungere igjen. Det er ikke noe med at pc'en blir for varm, heller ikke noe med skjermkortet. Hva kan det være? Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Prøvd den enkle versjonen? Systemoppretting? fungerer ALLTID for meg Lenke til kommentar
Sinsforvirra Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 nei det går nok ikke, det er ikke jeg som har gjort slik at det skjedde. Lenke til kommentar
umbramos Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Prøv å bruk SpyBot og Ad-aware. Gjorde dette på en maskin til en jeg kjenner som hadde noe av det samme problemet, og maskinen ble mye bedre etter at han fikk fjernet 10+ forskjellige spyware. Hjelper kanskje ikke for deg (hehe, er tross alt mye som kan få maskinen til å kræsje), men det er verdt et forsøk. Prøv også og oppdatere alle driverne, og ta en titt på MS Update (hvis du bruker windows). Lenke til kommentar
Sinsforvirra Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Har prøvd det, det funka ikke Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Ingen vits i å sitte å fundere på hva det kan være... formater den så blir det sikkert ok igjen! Den beste måten å bli kvitt software relaterte problemer på ! Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Helt enig. Formater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå