ThejMan Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Vurderer å kjøpe en slik en men er litt usikker på om den har gått litt vel langt? 24000km og 2005 modell. Noen som har. Peiling på hvor langt en slik kan gå? Lenke til kommentar
Sindre Rudshaug Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Den så jo grei ut, https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=124334406, men den er jo både gammel og har gått et stykke. Motoren går nok 50 000+, men det er mye annet som slites. Vanskelig å si noe om preferansene dine. Hvis du drømmer om en Vespa i størrelse 250ccm, så er det kanskje denne du skal ha som hobby og ta kostnaden. Jeg kjøpte ved to ulike anledninger en 125 Piaggio Fly splitter ny for ca 35 000,- og hadde ekstremt mye moro med de, men klart, det er billigmerket til Vespa. De faller også endel i verdi. 250-en ligger litt bedre hvis man kjører mye motorvei over 80kmt+ Lenke til kommentar
ThejMan Skrevet 15. september 2019 Forfatter Del Skrevet 15. september 2019 Takk for svar. Skal ikke bli brukt så mye på motorvei egentlig så er vel litt overkill.. Det er igrunn en 125 vespa jeg helst vurderer, 250 blir kanskje litt tungt? Jeg har jo minimal erfaring med vespa i motsetning til andre merker som gjerne kan gå langt men da skal det mye mekking og utgifter til underveis. Jeg har inntrykk av det ikke er sånn med vespa. Eller er det jeg som er blitt litt "hjernevasket". Tenker jeg i det jeg skriver dette"?. Så jeg skulle igrunn absolutt hatt noen gode råd og tips, både når det gjelder vespa i både 50cc og 125cc. Takk igjen for, vet ikke om jeg glemte å legge ved link, isåfall bra gort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå