Sargent Fire Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Burde man kjøpe på applestore.com, eller i en eller annen norsk webbutikk. Med tanke på pris, moms osv. Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Jeg kjøpte min via Apple Store (Norge). Prisen som står på siden (2.990/3.790/4.790), er den du betaler ettersom Apple står for frakt (moms er lagt til prisen). De er faktisk så snille at dem leverer den på døren for deg! Endret 26. desember 2003 av nkrystad Lenke til kommentar
bambam Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Burde man kjøpe på applestore.com, eller i en ellerannen norsk webbutikk. Med tanke på pris, moms osv. tips : ro ned signaturen din "litt" er du grei Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Tror det greieste er å bestille fra Apple Store, jeg skal vertfall bestille min derfra snart Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 komplett.no er billigere enn apple Store!! Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 komplett.no er billigere enn apple Store!! Nei, de ligger 10kr over på IPOD'ene enn Apple selv, og det er uten frakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå