Spetsnaz Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Kan kjøpes her. Trykk på knappene nede på siden. https://butikk.vw.no/ Bindende bestillinger kan legges fra november. Det jeg mener heter kjøp, det du beskriver heter forhåndskjøp. 1 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Det jeg mener heter kjøp, det du beskriver heter forhåndskjøp. Hva er det du egentlig spør om? 1 Lenke til kommentar
missi Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Hva er det du egentlig spør om? Han spør pent om å få leve i fornektelse en stund til. 1 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Forhåndsbestill nå Værmeldingen kan godt stemme, jeg etterspør _når_ dette inntreffer. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Værmeldingen kan godt stemme, jeg etterspør _når_ dette inntreffer. Du er ikke særlig interessert i dette uansett. Svaret på dette kan hvem som helst komme frem til ved å ta opp en nettleser. 1 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Mitt poeng er at det bør være nevnt. November 2019 er produksjonsstart. Det eneste som interesserer meg er det som ser ut som et kamera i antennen. Når andre produsenter har biler som er interessante, på veien, solgt, så skal verdens største bilkonsern ha imponerende tall å vise til. Produksjonstall, forespeilte produksjonstall, forhåndstall, salg, osv. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Mitt poeng er at det bør være nevnt. November 2019 er produksjonsstart. Det eneste som interesserer meg er det som ser ut som et kamera i antennen. Når andre produsenter har biler som er interessante, på veien, solgt, så skal verdens største bilkonsern ha imponerende tall å vise til. Produksjonstall, forespeilte produksjonstall, forhåndstall, salg, osv. Fremdeles et svar du kan finne selv ved å ta opp en nettleser - så som sagt. Dette er neppe et spørsmål du er særlig interessert i. 1 Lenke til kommentar
missi Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Mitt poeng er at det bør være nevnt. November 2019 er produksjonsstart. Det eneste som interesserer meg er det som ser ut som et kamera i antennen. Når andre produsenter har biler som er interessante, på veien, solgt, så skal verdens største bilkonsern ha imponerende tall å vise til. Produksjonstall, forespeilte produksjonstall, forhåndstall, salg, osv. Du får klore deg fast i fornektelsen noen måneder til. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Fornektelsen av hva da? Nyhetsverdien så langt gikk ut på dato i ~2014. «ID.3 er på vei», men ikke i praktisk forstand. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Fornektelsen av hva da? Nyhetsverdien så langt gikk ut på dato i ~2014. «ID.3 er på vei», men ikke i praktisk forstand. Det er enkelte som sier at vi ikke landet på månen heller. 1 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Det er enkelte som sier at vi ikke landet på månen heller. Forskjellen er, på vei - kjørebane på vei - ikke tilgjengelig for kjøp enda Lenke til kommentar
oophus Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Forskjellen er, på vei - kjørebane på vei - ikke tilgjengelig for kjøp enda Du er nødt til å leve under en stein, om du mener at ID.3 nå ikke blir en realitet. 1 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Det gjør jeg altså ikke. Merk at _blir_ ikke tilsvarer _er_. Derav laber nyhetsverdi. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Det gjør jeg altså ikke. Merk at _blir_ ikke tilsvarer _er_. Derav laber nyhetsverdi. Lever under en stein, eller tviler på at ID.3 kommer på markedet? Er svaret "Nei og Ja", så lever du uansett under en stein. 1 Lenke til kommentar
MrFoss Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Du får klore deg fast i fornektelsen noen måneder til. lol Missi tror ikke du skal drive kritisere folk for fornektelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå