Poor Old Gil Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Når jeg klikker på side 2, 3 osv får jeg bare opp "søket" ga ingen resultater. 1 Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Søk funker heller ikke her, jeg bruker google: site:www.diskusjon.no søkeord 3 Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Kjent feil på forumet. Det fungerer om du manipulerer URL-en til f.eks. https://www.diskusjon.no/sok/?query=test&p=1 Hvor "query" er søkeord og "p" er side (-1). 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Hei, Dette er et problem vi er kjent med. Vi er ikke langt unna å oppgradere forumplattformen, så vi har prioritert å få den på plass fremfor å fikse problemer i den nåværende versjonen. - Administrator 1 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Dette er et problem vi er kjent med. Vi er ikke langt unna å oppgradere forumplattformen, så vi har prioritert å få den på plass fremfor å fikse problemer i den nåværende versjonen. Neida. Fiksa dette med en gang jeg Var så lett så. 1 Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Neida. Fiksa dette med en gang jeg Var så lett så. Kjent problem som ble fikset lett som en plett nå like rundt oppgradering - man får spørre seg hvorfor det ikke ble fikset før Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Kjent og kjent. Jeg ble tipset om feilen på et tidspunkt det var lett for meg å gjøre noe med og jeg ikke var i flyten med å jobbe med noe annet. Jeg visste også intuitivt hvor feilen lå. Oppgradering er høyt på prioteringslista, men jeg må også gjøre en del kundebehandling og andre utviklingsoppgaver i TU Media. Og i tretiden i dag passet det fint å ta noe småtjafs. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 (endret) TSP er en utrolig god utvikler og gjør en kjempejobb for forumet. At han ikke har mulighet til å fikse hver eneste problem som dukker opp må kunne være forståelig. Det er bare å heie på han. Endret 11. september 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå