mr_lf Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg har Sound blaster live! 5.1 jeg å og Altec Lancing(dell versonen), men jeg får bare lyd på de to foran og subwoofer`n. Jeg har prøvd å gå inn i Surround Mixer, og på den menyen der du kan velge forskjellige typer høytalere står det bare Headphones. I kontrollpanelet står det på 5.1, men fortsatt bare lyd på de to foran og subwoofer`n. Noen som har noen gode råd? Det har virket før! Men nå får jeg ikke stilt inn til 5.1, og hvis jeg åpner Creative AudioHQ kommer bare den meldinga om å sende feilrapport til Microsoft. Jeg har oppdatert driveren til lydkortet, reinstalert bare AudioHQ og hele pakka etterpå, men forstatt like lite lid på de bak og center.... Hjelp? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Enhetsbehandling Soundblaster hekte på eller av (husker ikke helt) hake vedr. IRQ Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Kan ikke hektes av. Er bare ett ikon også står det IRQ og 19. Kan ikke forandres på.... Har ikke gjort noe spesielt. Var på lan og brukte headphones, kom hjem kobla opp og nå spiller den bare foran og på woofern.Fungerte helt fint før... Når jeg går inn i Surround mixer er det en dropdpwn meny der man velger Headphones/5.1/4.1/2.1/7.1 osv.... men nå jeg trykker på den menyen nå kommer det ikke opp noen meny Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 ÅÅhhh... allt man har plages med soundblaster... ! Slett allt som har med SB å gjøre. Stopp maskina og ta ut kortet forta en restart, og sjekk at allt er borte. Stopp maskina og sett inn igjen kortet. Ved boot svar nei på allt som blir funne. Sett så inn installasjonsCD og foreta ny install. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå