fjarle Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Endelig kan iPhone ta skikkelige nattfoto!SNIKTITT: Apple iPhone 11 og iPhone 11 Pro Vi har prøvd de nyeste iPhone-modellene Lenke til kommentar
Populært innlegg Belfez Skrevet 10. september 2019 Populært innlegg Del Skrevet 10. september 2019 Hva synes folk om designet egentlig? baksiden ser ikke bra ut imo 10 Lenke til kommentar
maczip Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Hva syntes du om vekten på Pro i forhold til XS Max. Ser den veier hele 20 GR mere enn forgjengeren og det syntes jeg var mye på en allerede tung telefon Lenke til kommentar
maczip Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Hva synes folk om designet egentlig? baksiden ser ikke bra ut imo Enig i at den ikke er pen ut, men kamera var en drøm for meg hvis det er så bra da Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Bare 512Gb? Kan vel ikke stemme? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 (endret) 17 190 kr for en mobiltelefon er ganske mye, men er det ny rekord? Endret 10. september 2019 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 (endret) Hvor gikk det galt. Det designet er det værste jeg har sett på en iPhone, baksiden ødelegger telefonen. Apple har ofte solgt seg på design, og at den ser ren og enkel ut, men denne telefonen vil floppe fordi den failer på dette kun pga den altfor iøyefallende og stygge kamera linsen(e) bak, som bryter med alt estetisk apple har lansert tidligere. Ser jo mer ut som en billig android enn Apple. De som hadde ansvar for design burde vært sparket. Skjønner ikke hvordan ingen i Apple klarte å se hvor stygg denne linsen er. Endret 10. september 2019 av Emile the rat 4 Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Hva synes folk om designet egentlig? baksiden ser ikke bra ut imo For meg ser det ut som designavd. har vært i streik i flere år. 3 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Har ikke ditt, har ikke datt, tenk på hvor dyrt det hadde vært hvis de hadde lansert en konkurrerende telefon… 1 Lenke til kommentar
Jan Ulvesten Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Busslomme? Lenke til kommentar
Cliff Hilmar Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Bare 512Gb? Kan vel ikke stemme?Det er en mobil! Ikke en powerbank. 1 Lenke til kommentar
se# Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 I tabellen i artikkelen står det at det ene kameraet er tele, men andre nettsider står det at det er 52mm ekvivalent og det er da ikke tele. Kan dere sjekke hva lengste brennvidde egentlig er? Lenke til kommentar
Cliff Hilmar Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 For meg ser det ut som designavd. har vært i streik i flere år.Kan du nevne 1 ting som du synes er bra med iPhone? 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Hva synes folk om designet egentlig? baksiden ser ikke bra ut imo Kunne selvfølgelig ha ønsket at det var mye mer minimalistisk. Men er vel ingen som går å ser på baksiden av telefonen sin.... Mobiltelefoner idag er hva folk flest bruker til å fange alt ifra små til store øyeblikk så fokus burde være på hva disse kameraene kan gjøre. Og når en får på et skikkelig deksel så forsvinner kameraene mer eller mindre inn i telefonen. Det som irriterer meg er at dem fortsatt har denne stygge busslomma og at det er et 60Hz panel på en så dyr telefon.... 1 Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Det er en mobil! Ikke en powerbank. Powerbank? 5 Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Hvis Mate 30 pro kommer med google tjenester, så er det min neste telefon. 2 Lenke til kommentar
Cliff Hilmar Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Har ikke ditt, har ikke datt, tenk på hvor dyrt det hadde vært hvis de hadde lansert en konkurrerende telefon…Konkurerende?Det finnes ingen pr i dag 10/9-19. Lenke til kommentar
EmmØy Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Hvordan blir $999 til 11 990 kr? Er det dyrere å importere telefoner til Norge enn andre land, eller er det bare Apple som har så gode marginer i Norge? 1 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 (endret) Apple tar den prisen de vil, fordi de retter seg mot et synkende og eksklusivt marked av folk som ikke enda har hoppet av. Desto dyrere desto bedre. (For dem) Spesielt i Norge. Kronekursen er heller ikke allverden, men sammenlignet med andre produsenter fortsetter trendene. Konkurerende?Det finnes ingen pr i dag 10/9-19. Du mener sånne mobiler med 5G, 120Hz, 1TB lagring, kurante oppløsninger, som kan brettes, med standard-porter, og har penn, ting man ikke trenger, men som _absolutt_ skal være såpass og bedre til den prisen som forlanges. Det man får er den største busslomma på markedet. Hva med frie OS, noe som kan repareres, minnekort, modulært batteri, eller et snev av frihetsaspekter ellers? Endret 10. september 2019 av Spetsnaz 2 Lenke til kommentar
Cliff Hilmar Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Powerbank?Sorry bærbar harddisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg