Smultring77 Skrevet 16. september 2019 Forfatter Del Skrevet 16. september 2019 Som andre har nevnt Får vi vel nok vente til onsdag før det skjer noe ? Det må vi nok. Gjerne både tors og fre også ... Men i svarte ... det er da ikke livsviktig det vi venter på, Selv om det føles sånn av og til ??? Er jeg den eneste som tør å innrømme det ? 1 Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 (endret) Vet ikke hvordan det er hos OneCall men regner med det er ok siden du har fått ordrebekreftelser De har sikkert bare ikke gjort noe med det siden ingen har fått telefonen på lager enda. Men ... det skader jo ikke å ta en telefon / chat og spørre dem. Men ikke la dem svare deg på generell basis men oppgi best eller ref nr Jeg har faktisk prøvd og fikk to forskjellige svar.Den første sa at det hadde skjedd en feil med betalingen (?) og at bestillingen bør gjøres på nytt. Synes det var litt rart siden jeg hadde fått ordrebekreftelse, så tok kontakt litt senere å traff på en annen kundebehandler som sa at jo da, bestillingen var registrert og at telefonen kommer til å bli sendt på torsdag. Så får vente i spenning å se, men er litt usikker siden hele nettbutikken hadde hikke fra kl 14 og lagt utover ettermiddagen. ? Endret 16. september 2019 av Zimba Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 16. september 2019 Forfatter Del Skrevet 16. september 2019 Jeg har faktisk prøvd og fikk to forskjellige svar. Den første sa at det hadde skjedd en feil med betalingen (?) og at bestillingen bør gjøres på nytt. Synes det var litt rart siden jeg hadde fått ordrebekreftelse, så tok kontakt litt senere å traff på en annen kundebehandler som sa at jo da, bestillingen var registrert og at telefonen kommer til å bli sendt på torsdag. Så får vente i spenning å se, men er litt usikker siden hele nettbutikken hadde hikke fra kl 14 og lagt utover ettermiddagen. Det der er litt sånn til å rive av seg håret. Men igjen en sånn typisk ting som skjer når disse norske leverandørene aldri klarer å takle pågangen ved lansering. År et år skjer det samme, og ikke en av dem klarer å få til et system som takler presset. Men igjen, det er ikke livsviktig det vi venter på. Men når en er med på dette showet og står i kø ved lanseringen, så vil man gjerne vite etterpå om man faktisk er med i køen og venter på et produkt, eller om man har falt av lasset og må bestille på nytt. Lenke til kommentar
kvakke Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 (endret) Dersom noen er i Oslo så åpner Elkjøp ny butikk på Oslo City denne uka, og gir de 20 første som kjøper iPhone 11 (og pro) gratis AirPods (nye med trådløs lading visstnok). Samme til de 100 første (Regner de virkelig med å få så mange?) som kjøper den med Telia enten binding eller svitsj. https://kundeavis.elkjop.no/apninger/Phonehouse_OsloCity/?page=4#/ (Dette er ikke reklame, jeg jobber ikke for Elkjøp, men tenkte det kunne vært nyttig hvis noen skulle orke å stå i kø) Selv har jeg AirPods og satser på at min 64GB grønne pro som jeg bestilte 13:58 på Fredag hos Telenor kommer til lanseringsdagen, så kommer neppe til å ta meg fri for å kjøpe i butikk. Endret 16. september 2019 av kvakke Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 20 første ja. Orker ikke stå i kø greiene. Ga det opp etter to ganger. Lenke til kommentar
RyanGiggs11 Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Hvor stor (og hva) er forskjellen på Iphone 11 og Pro-versjonen? Lenke til kommentar
wa393 Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Større skjerm...extra kamera...mye lengre batteri Lenke til kommentar
RyanGiggs11 Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 (endret) Større skjerm...extra kamera...mye lengre batteri Takk for svar. Større skjerm er jeg ikke kjempeinteressert i egentlig. Mye lengre batteri, hvor mye er mye lengre? Edit: Jeg ser jo forøvrig at Pro har mindre skjerm enn vanlig Iphone 11..? Endret 17. september 2019 av RyanGiggs11 Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 (endret) iPhone 11 er faktisk litt større enn Pro-utgaven. (6,1 vs 5,8). iPhone 11 Pro Max derimot er større. (6,5) Apple påsto at XR hadde lengre batteritid enn XS, så jeg vil faktisk anta at 11 har marginalt bedre batteri enn Pro. (Ikke Max) Dette skyldes at den har mindre oppløsning (PPI) enn det Pro har. Endret 17. september 2019 av Zimba Lenke til kommentar
trym177 Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Jeg har faktisk prøvd og fikk to forskjellige svar. Den første sa at det hadde skjedd en feil med betalingen (?) og at bestillingen bør gjøres på nytt. Synes det var litt rart siden jeg hadde fått ordrebekreftelse, så tok kontakt litt senere å traff på en annen kundebehandler som sa at jo da, bestillingen var registrert og at telefonen kommer til å bli sendt på torsdag. Så får vente i spenning å se, men er litt usikker siden hele nettbutikken hadde hikke fra kl 14 og lagt utover ettermiddagen. ? Det samme skjedde meg. Bestillingen gikk gjennom, men kundeservice på chat sa det samme til meg og ba meg bestille på nytt. Alt viste seg å være OK. Jeg spurte også om forventet leveringstid men der kunne de ikke si noe. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 (endret) Takk for svar. Større skjerm er jeg ikke kjempeinteressert i egentlig. Mye lengre batteri, hvor mye er mye lengre? Edit: Jeg ser jo forøvrig at Pro har mindre skjerm enn vanlig Iphone 11..? iPhone 11 og iPhone 11 Pro har hhv 3110 mAh og 3190 mAh. Strømforbruket er omtrent identisk med en ørliten fordel til iPhone 11. (for strømforbruk har jeg brukt XR og X modellene) Så batteritiden skulle bli omtrent helt identisk. iPhone 11 er helt klart det beste kjøpet av de tre. Veldig liten forskjell på de og stor prisforskjell. Endret 17. september 2019 av Svein M Lenke til kommentar
RyanGiggs11 Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 iPhone 11 er faktisk litt større enn Pro-utgaven. (6,1 vs 5,8). iPhone 11 Pro Max derimot er større. (6,5) Apple påsto at XR hadde lengre batteritid enn XS, så jeg vil faktisk anta at 11 har marginalt bedre batteri enn Pro. (Ikke Max) Dette skyldes at den har mindre oppløsning (PPI) enn det Pro har. La merke til det når jeg så på specs. Hvordan er totalstørrelsen kontra Iphone 7 som jeg har idag? Er det mer av fronten som er dekket av skjerm som gjør det, eller er selve telefonen mye større? Lenke til kommentar
RyanGiggs11 Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 (endret) iPhone 11 og iPhone 11 Pro har hhv 3110 mAh og 3190 mAh. Strømforbruket er omtrent identisk med en ørliten fordel til iPhone 11. (for strømforbruk har jeg brukt XR og X modellene) Så batteritiden skulle bli omtrent helt identisk. iPhone 11 er helt klart det beste kjøpet av de tre. Veldig liten forskjell på de og stor prisforskjell. Synes også prisforskjellen var ganske stor ja, og ser ikke helt behovet for Pro dersom det ikke er markant bedre. Er jo 30-40% dyrere. Endret 17. september 2019 av RyanGiggs11 Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 La merke til det når jeg så på specs. Hvordan er totalstørrelsen kontra Iphone 7 som jeg har idag? Er det mer av fronten som er dekket av skjerm som gjør det, eller er selve telefonen mye større?Den er litt større ja, men utnytter størrelsen mye bedre da nesten hele fronten er skjerm.Anbefaler å gå i en butikk å sammenligne din telefon med iPhone XR. Den er like stor som 11. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 da var testen ute. Bra det her https://www.tek.no/artikler/test-apple-iphone-11-pro-max/474038 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 (endret) Virker jo som en gjenganger at testerne er fornøyd med kamera ?. Både tek.no og The Vegger skryter voldsomt. https://www.theverge.com/2019/9/17/20868727/apple-iphone-11-pro-max-review-camera-battery-life-screen-midnight-green-price Endret 17. september 2019 av torbjornhb Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 (endret) Det beste kjøpet må vel være Iphone 11 pro 256Gb 64gb er og blir en joke. Som det står i testen også, det finnes jo apper som tar gb, og så er det oppdateringer da. En del filming med 4k + bilder og spill. Litt video lagring. Også musikk da ? Nei da går det fort. Så går det jo ikke ann å sette inn minnekort heller, så stuck med 64gb da Tror for de fleste så er nok størrelsen fin på 11 pro og så gjenstår det da om batteriet er så mye bedre som de skal ha det til Endret 17. september 2019 av Centy88 Lenke til kommentar
kvakke Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 (endret) Det beste kjøpet må vel være Iphone 11 pro 256Gb 64gb er og blir en joke. Som det står i testen også, det finnes jo apper som tar gb, og så er det oppdateringer da. En del filming med 4k + bilder og spill. Litt video lagring. Også musikk da ? Nei da går det fort. Så går det jo ikke ann å sette inn minnekort heller, så stuck med 64gb da Tror for de fleste så er nok størrelsen fin på 11 pro og så gjenstår det da om batteriet er så mye bedre som de skal ha det til Tja, For de fleste vil 64GB holde lenge. Jeg har haugevis av apper, bilder og video. Med god bruk av iCloud har jeg 21,5GB igjen på min XS. Og da har jeg filmet i 4K de siste to årene. Endret 17. september 2019 av kvakke Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Har selv veldig god plass, bruker DropBox i tillegg. Det gjør det litt lettere å overføre bilder og videoer mellom iPhonen og pcen. Men så at jeg har filmet i 1080p, håper det holder for min del. Får vel bli flinkere til å laste opp til DropBox i ny og ne. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Viser oversikten dere får bare antallet bilder, videoer, apper osv., og ikke hvor stor plass man henholdsvis bruker på disse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå