Smultring77 Skrevet 7. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2020 Mulig de tenker at disse hakkene må ha kommet av fall eller trykkskade, fordi slike hakk ikke kommer av seg selv eller ved mild til moderat berøring ? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 @RamGuy Nå vet jeg ikke hva som er galt med dine AirPods, men sånn erfaringsmessig fra tidligere når jeg jobbet ved et Apple Autorisert verksted, så kommer alle retningslinjer direkte fra Apple. Er det større kosmetiske skader, så kan de bruke det som grunn for at det er det som er årsaken til problemene du opplever. At Airpodsene har vært utsatt for ytre påvirkninger. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 (endret) Noen som vil tjuvstarte på en tråd rundt iPhone 12? Ganske mange troverdige rykter nå, og vi har vel ikke egen tråd for de? Med mindre jeg er dårlig til å lete. Endret 7. juli 2020 av Comma Chameleon 2 Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Comma Chameleon skrev (7 minutter siden): Noen som vil tjuvstarte på en tråd rundt iPhone 12? Ganske mange troverdige rykter nå, og vi har vel ikke egen tråd for de? Med mindre jeg er dårlig til å lete. Hva i allverden hindrer deg fra å starte en? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 (endret) brukernavn331 skrev (2 minutter siden): Hva i allverden hindrer deg fra å starte en? Var mer på om det var interesse, eller om det er vanlig å ta det i denne tråden eller en egen rykte-tråd. Er ikke inne her og leser såå mye, men mistenker at det blir en iPhone i år så litt over gjennomsnittet interessert denne gangen ?. Og den som starter tråden får også ansvaret med å oppdatere førstepost. Endret 7. juli 2020 av Comma Chameleon 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. juli 2020 Del Skrevet 15. juli 2020 Hvordan fungerer iOS 14 beta når den ferdige utgaven kommer? Må man da melde seg manuelt ut av testingen for å ikke fortsette å motta beta-oppdateringer? Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 15. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2020 Man får ikke flere beta når den endelige kommer. For da er det ikke flere beta versjoner igjen for iOS beta 15 må man melde opp neste år. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. juli 2020 Del Skrevet 15. juli 2020 51 minutes ago, Smultring77 said: Man får ikke flere beta når den endelige kommer. For da er det ikke flere beta versjoner igjen for iOS beta 15 må man melde opp neste år. Ganske sikker på at iOS 13 har mottatt beta-oppdateringer hele året. Det samme vil nok 14. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 15. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2020 (endret) Windoge skrev (24 minutter siden): Ganske sikker på at iOS 13 har mottatt beta-oppdateringer hele året. Det samme vil nok 14. Oki. jeg har kjørt beta 12 13 14 ( Public ) men ikke fått mer etter lansering. Uansett. Er bare å slette sertifikatet så får man endelig versjon. Endret 15. juli 2020 av Smultring77 Lenke til kommentar
MariussX Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Windoge skrev (13 timer siden): Ganske sikker på at iOS 13 har mottatt beta-oppdateringer hele året. Det samme vil nok 14. Ja, hvis man ikke fjerner Beta-profilen vil man fortsette å motta beta-versjoner, for eksempel 14.1 public beta. Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Hva syntes folk om iOS 14 da? Jeg er storfornøyd og er spent på hvilke widgets vi får fra tredjepartsutviklere etterhvert. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 2 hours ago, brukernavn331 said: Hva syntes folk om iOS 14 da? Jeg er storfornøyd og er spent på hvilke widgets vi får fra tredjepartsutviklere etterhvert. Den er ikke veldig ustabil? Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 16. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2020 Windoge skrev (11 minutter siden): Den er ikke veldig ustabil? Opplever at telefonen slår seg av nesten hver gang jeg skal bruke kameraet. iphone 11 pro Max. Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 (endret) Windoge skrev (19 minutter siden): Den er ikke veldig ustabil? Jeg har brukt det siden public beta kom og merker lite til bugs. Eneste nevneverdige er at kamera fryser i ny og ned når jeg tar et bilde, men ikke verre enn at jeg bare restarter appen. Widgets pleier også å bytte mellom dark og light mode litt som de vil. Regner med at mye blir fikset i beta 3. Endret 16. juli 2020 av brukernavn331 Lenke til kommentar
Erlend2.0 Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 Fungerer bankid? Vipps? Er det noen apper som ikke fungerer i iOS 14 beta? Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 Erlend2.0 skrev (18 minutter siden): Fungerer bankid? Vipps? Er det noen apper som ikke fungerer i iOS 14 beta? Har enda ikke møtt på en app som ikke fungerer. 1 Lenke til kommentar
minim Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Er det noen som har en god måte å organisere passord på sånn at man får google og Apple passorddatabasene i samme database? Vil ikke abonnere på en ekstra tjeneste.. Jeg trenger dette siden jeg innimellom bruker android telefon og på PC bruker jeg Google chrome på 6 maskiner som må synces uten ekstra passord programvare. Jeg bruker chrome nettleser på telefonen når jeg trenger passord jeg ikke har i Apple systemet, men det er litt tungrodd. Liker veldig godt passord løsningen til Apple også siden den virker uavhengig av app samt at den synces til to macbooker og en iPad. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Merko skrev (1 minutt siden): LastPass? Bitwarden kan også brukes. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå