Smultring77 Skrevet 13. september 2019 Forfatter Del Skrevet 13. september 2019 Ganske enig med deg. Men tror ikke jeg klarer å la være med forhåndsbestilling og kjøp. Jeg tror at når du tar på pro et deksel så er det en helt like telefon som den vi allerede har ? nyheten i år var så sykt liten at jeg mistenker faktisk at de kommer ut med en oppgradert versjon om 6 mnd. Space grey er vel den kjedeligste ja, men velger den siden tlf ligger i deksel uansett og man ser ikke hva man har valgt av farge uansett. Pluss tror den er mer lettsolgt enn de andre fargene ... Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 (endret) Det jeg likte med den grønne fargen er at kameramodulen ser ut til å gå veldig bra i ett med det grønne skinndekselen. Utover det så vil nok iPhone 11 Pro se helt lik ut som XS Max fra fremsiden når man har den i deksel. Kan jo uansett forhåndsbestille så står jeg i kø og vet at jeg får den i løpet av september, i verste fall tidlig i oktoboer, om det blir veldig påtrykk med bestillinger hos Telenor. En ting jeg er spent på er om batteriet virkelig er så mye bedre som de påstår, jeg har mine tvil siden det er så mange faktorer som påvirker dette og syntetiske tester aldri blir det samme som bruk i det virkelige liv hvor man sliter med dårlig mobildekning, svakt wifi-signal, sol ute o.l. som trekker ekstra strøm. Edit: Gikk inn på Apple sin nettbutikk for å bestille det grønne skinndekselet men de har tatt ned butikken pga forhåndssalget av iPhone 11-modellen. Idiotisk. Endret 13. september 2019 av Hedonism Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Blir nok grønn 11 Pro Max 64GB. har 64 XS Max, bruker bare 30GB av det. kjører kanskje kommando denne gangen hvis telefonen ikke er for glatt. Lenke til kommentar
rogerthat Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 (endret) Hvordan vil dere bestille? Via nettbutikken som telia anbefaler? Jeg skal selge min iPhone x. Hvor mye kan jeg forlange når det er et batterikapasitet på 85% Endret 13. september 2019 av rogerthat Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 (endret) Telenor sin nettbutikk gikk ned som vanlig ved lansering, jeg rakk å reservere 11 Pro Max 256GB i Space Gray rett før den gikk ned. EDIT: Fikk bekreftelse 14:20 på forhåndsbestillingen. Endret 13. september 2019 av Mortis360 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 (endret) Fikk lagt inn bestilling på iPhone 11 Pro 256gb i midnatt grønn. Ble litt rot så det ble bestilt flere. Kommer de raskt og noen ønsker denne modellen så bare send pm så ordner vi det. Slipper man å betale overpris på finn.no. Endret 13. september 2019 av torbjornhb Lenke til kommentar
wa393 Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 (endret) fikk epost med ordre bekreftet fra Telia kl.14.10 la inn mobilforsikring der første mnd er gratis , men det sto ingenting i eposten jeg fikk....får vel ringe dem å legge til etter hvert bestilt 11 pro max 256gb midnattsgrønn noen andre som har fått bestilt? Endret 13. september 2019 av wa393 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 13. september 2019 Forfatter Del Skrevet 13. september 2019 (endret) Det ble mye rot. Jeg såg ikke den idiotiske måten de hadde lagt inn iPhone 11 Max på så fikk reservert en vanlig 11 pro 13.58 Men ble 14.16 før jeg fikk reservert pro Max ... Endret 13. september 2019 av Smultring77 Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Bestilte gjennom Apple.no iPhone 11 Pro Max 64GB. Levering 20 september. Lenke til kommentar
wa393 Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 torbjornhb: hvilke tid fikk du epost fra Telia? Lenke til kommentar
Kalbo Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Hvordan vil dere bestille? Via nettbutikken som telia anbefaler? Jeg skal selge min iPhone x. Hvor mye kan jeg forlange når det er et batterikapasitet på 85% 4000kr Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Var innom Telia og fikk en bekreftelse kl 14:11. Spent på når den faktisk kommer! ☺️ Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 (endret) Fikk reservert en midnattsgrønn iPhone 11 Pro Max 512 GB hos Telenor etter litt klikking på refresh-knappen i nettleseren, så er det bare å vente tålmodig på når man får bestillingslenke. Har bestilt skogsgrønt skinndeksel til mobilen fra Apple.com så jeg har deksel klart til den dagen jeg mottar mobilen. Bestilte også en ekstra lader fra Anker: https://www.apple.com/no/shop/product/HN7K2Z/A/anker-ultra-compact-30-watts-usb-c-vegglader?fnode=97 Har allerede et eksemplar av den laderen fra før og det er min absolutte favorittlader, den kan lade Macbook Pro'en min, hurtiglade iPhonen og iPad'en og den er ikke mye størren enn den originale 5W iPhone-laderen til tross for at den leverer 30W. Så om noen har tenkt de skal ha en ekstra lader som kan hurtiglade iPhonen, bærbaren og annet utstyr via USB-C så er Anker Powerport Atom PD1 (for et navn) et kjempebra valg. Endret 13. september 2019 av Hedonism Lenke til kommentar
Kalbo Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 (endret) Bestilte hos OneCall 1415 og har ikke fått noen bekreftelse på mail enda! Endret 13. september 2019 av Kalbo Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 torbjornhb: hvilke tid fikk du epost fra Telia? Jeg bestilte fra Apple. Bestilte rett over klokken 14. Alltid når jeg har bestilt har det stått levering mandagen etter at den blir tilgjengelig, altså 23.septembe, men noen ganger har det kommet på fredagen. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 (endret) Har bestilt fra Apple. British Racing Green 11 Pro Max 64GB. Står leveres «fr 20 SEP av ekspresslevering» Endret 13. september 2019 av Megaoctane Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 13. september 2019 Forfatter Del Skrevet 13. september 2019 Telia rotet vel de to siste årene med at mange som hadde bestilt timer og dager etter andre fikk telefonene før dem som hadde bestilt innen to timer etter lansering. Spennende å lese her om det blir slik i år også Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Virker som de fleste bestiller Pro Max her, hva kommer det av da ? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Vil ha størst mulig skjerm, lengst mulig batteritid. Hos oss går telefonene i arv. Kona får min XS Max, eldste barnet arver X, mellomste arver en IPhone 7Plus, yngste mann arver iPhone 6S Plus. Siste iPhonen selges på Finn eller gis bort til noen i slekta. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Hos oss går telefonene i arv. Kona får min XS Max, eldste barnet arver X, mellomste arver en IPhone 7Plus, yngste mann arver iPhone 6S Plus. Siste iPhonen selges på Finn eller gis bort til noen i slekta. Sånn gjorde jeg det også, både med telefoner og PC'er, inntil ungene ble gamle nok til å kjøpe selv. Og jeg ble pensjonist og ikke kjøpte nytt hele tiden lenger. Og fruen synes telefonene mine begynte å bli for store for hennes behov... Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå