Windoge Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 Da heter det fornærmelse, ikke forsikring. Ja, men det gjør forsikringen opp mot verdiløs. Hva er definisjonen på en tilsvarende mobil? At man har anledning til å ringe og sende SMS? Det er ikke noe poeng i å sende en flunkende ny iPhone hvis de slipper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 Ja, men det gjør forsikringen opp mot verdiløs. Ja Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 Ringte Telenor angående hva tilsvarende mobil betydde her om dagen. Det betyr at den kan ha annen farge. Dette for at de skal kunne sende ut så raskt som mulig. Spurte så spesifikt om man kunne risikere å få en annen modell. Det sa de at man ikke fikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 (endret) Her er forsikringsvilkårene https://telenor.brightstarprotect.com Det er helt tydelig en brukt mobil som kommer som erstatning. Får håpe det er samme modell. Endret 21. oktober 2019 av Slettet+234981 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 21. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2019 Ringte Telenor angående hva tilsvarende mobil betydde her om dagen. Det betyr at den kan ha annen farge. Dette for at de skal kunne sende ut så raskt som mulig. Spurte så spesifikt om man kunne risikere å få en annen modell. Det sa de at man ikke fikk. Dette er noe du ønsker skriftlig fra Telenor eller fra selskap. Dette fordi hvis du en gang er i denne situasjonen risikerer du å høre : 1. hvem snakket du med da? 2. da tror jeg ikke personen visste helt hva dere snakket om. Dette beklager vi. 3. ihht vilkårene .... 4. Grunnet ... 5. Dette er det eneste ... Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 23. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2019 Noen som er sugen på en Apple iPhone 11 pro Max 256 midnattsgrønn ? Jeg legger ut linken i min andre tråd om to sekunder. Tråden som omhandler linker som er til overs 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 Her er forsikringsvilkårene https://telenor.brightstarprotect.com Det er helt tydelig en brukt mobil som kommer som erstatning. Får håpe det er samme modell. Da er en vanlig innbo plussforsikring et langt bedre alternativ. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 Her er forsikringsvilkårene https://telenor.brightstarprotect.com Det er helt tydelig en brukt mobil som kommer som erstatning. Får håpe det er samme modell. Det er jo bare brukt innmat. Helt ny på utsiden. Lenke til kommentar
minim Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 Det er jo bare brukt innmat. Helt ny på utsiden. Det som diskuteres er ordlyden i vilkårene. Tilsvarende kan jo bety så mangt. "Tapt eller skadet mobil erstattes med en tilsvarende renovert mobil." Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 "Tapt eller skadet mobil erstattes med en tilsvarende renovert mobil." Det står i vilkårenes punkt 10.1: "Tilsvarende, eller i det vesentlige tilsvarende, mobiltelefon betyr at mobiltelefonen kan være i en annen farge, annet merke, ny eller renovert." (Min utheving.) Så det kan altså være en helt annen telefon i følge vilkårene, så lenge den kan sies å ha "vesentlig tilsvarende" funksjonalitet. Geir Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 Det står i vilkårenes punkt 10.1: "Tilsvarende, eller i det vesentlige tilsvarende, mobiltelefon betyr at mobiltelefonen kan være i en annen farge, annet merke, ny eller renovert." (Min utheving.) Så det kan altså være en helt annen telefon i følge vilkårene, så lenge den kan sies å ha "vesentlig tilsvarende" funksjonalitet. Geir Men alle andre toppmodeller enn iPhone 11 vil også være vesentlig billigere telefoner. Lenke til kommentar
minim Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 Men alle andre toppmodeller enn iPhone 11 vil også være vesentlig billigere telefoner. Jepp, men det står ingenting om at de må koste det samme. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 Men alle andre toppmodeller enn iPhone 11 vil også være vesentlig billigere telefoner. Tenk om du har en Samsung Fold, og får igjen en stusselig iPhone 11 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 (endret) Tenk om du har en Samsung Fold, og får igjen en stusselig iPhone 11 Får vel mest sannsynlig en klapptelefon som erstatning for Fold. Skal jo være tilsvarende. Endret 23. oktober 2019 av Slettet+234981 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 Får vel mest sannsynlig en klapptelefon som erstatning for Fold. Skal jo være tilsvarende. Hehe Tipper man får iPhone som erstatning om det er det man har hatt før. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 24. oktober 2019 Del Skrevet 24. oktober 2019 Hvorfor skal man bestille derifra, hva er det som er fordelen med å kjøpe der ?Kjøper rett som det er fra NetOnNet jeg, får ofte billigere enn på Elkjøp og power. Lenke til kommentar
LED2 Skrevet 24. oktober 2019 Del Skrevet 24. oktober 2019 Vet noen om det er mulig og få flere apper i bredden på denne? Jeg har 11 pro max. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Vet noen om det er mulig og få flere apper i bredden på denne? Jeg har 11 pro max. Nei, det er ikke mulig. Er vel maks 4 i bredden! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 (endret) Vet noen om det er mulig og få flere apper i bredden på denne? Jeg har 11 pro max. Dessverre. På iPad er det nå mulig å velge mellom 4 kolonner med standard ikonstørrelse, eller 6 kolonner med mindre ikoner. Men ikke på iPhone. Dersom du har så mange appen at de flyter over på flere skjermer så går det an å opprette mapper. Da kan du putte apper av samme type (f. eks. spill) i samme mappe. Da blir det to klikk for å starte en app, først på mappen og så på appen, men det er mye mer oversiktlig enn å scrolle mellom skjermene. Geir Endret 25. oktober 2019 av tom waits for alice Lenke til kommentar
LED2 Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Takk for svar. Da får jeg bare venne meg til 4 i rekka. Hvilke kvaliteter kjører dere på bilde og video? 4K 24 / 30 / 60 på video? Også ser jeg et valg mellom Hugh effciency og mest kompatibelt. Hva brukes av folk? Smart HDR av eller på? Bilder og video med utvidet rammeområde? Live photo av eller på? Forskjellen? Og en ting til. Hvordan får jeg uklar bakgrunn på bilder? Sist tlf var Huawei og den fikk jeg dette automatisk med. Bokeh? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå