Gå til innhold

Den store iPhone 11/iPhone 11 Pro-tråden

Anbefalte innlegg

Går for iphone 11 pro midnight green. Jeg har rett og slett bare lyst å ha det nyeste å beste. Kan selge den pent brukt neste år med et par tusen i tap. Det har jeg råd til.

Skulle også ønske Pixel var offisielt til salgs i Norge. Har prøvd Samsung, men den har så mye bloatware at det ikke er aktuelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går for iphone 11 pro midnight green. Jeg har rett og slett bare lyst å ha det nyeste å beste. Kan selge den pent brukt neste år med et par tusen i tap. Det har jeg råd til.

Nja. Som sagt har jeg fulgt bruktmarkedet på Finn en tid nå før jeg kjøpte min XS Max, og det ligger alltid mange ute i lang tid med "et par tusen i tap". Med mindre de er i uåpnet eske så må man nok doble det tapet. Jeg fikk min enda billigere, og den var tilnærmet strøken og bare 2 måneder gammel.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Nja. Som sagt har jeg fulgt bruktmarkedet på Finn en tid nå før jeg kjøpte min XS Max, og det ligger alltid mange ute i lang tid med "et par tusen i tap". Med mindre de er i uåpnet eske så må man nok doble det tapet. Jeg fikk min enda billigere, og den var tilnærmet strøken og bare 2 måneder gammel.

Geir :)

Joda. Det avhenger selvsagt av kjøper. Men noen ganger treffer man på en som skal ha det du selger, og da blir tapet minimalt

Lenke til kommentar

Hvordan skal noen kunne vite det her når telefonen ikke er lansert i butikk?

Fordi produsenter får "mockup"-telefoner som de kan begynne å lage deksler og lignende til i god tid før lansering. Da kan de se om de trenger å lage noe nytt eller om gamle modeller passer. Sikkert noen som har funnet ut av det, uten at jeg gidder å google selv.

Lenke til kommentar

Fordi produsenter får "mockup"-telefoner som de kan begynne å lage deksler og lignende til i god tid før lansering. Da kan de se om de trenger å lage noe nytt eller om gamle modeller passer. Sikkert noen som har funnet ut av det, uten at jeg gidder å google selv.

Fant dette på Amazon. Ser de selger ailunglassbeskyttelse som de skriver passer 11 og xr telefonene. Det gir kanskje et hint ?

82670xe34a2.jpg

Lenke til kommentar

Tror det skal holde hardt å la være å bestille en slik i dag etter et år med træling på Android telefoner. Men utrolig kjipt at de ikke går for større batteri. Det kommer vel ikke reviews på batteri før den 20, men hvordan tror dere den står seg mot p30 pro/note10 og de som har over 4k mAh? De stiller vel i en annen klasse med optimalisering så det kan vel være at den yter bedre?

Lenke til kommentar

For min del blir det en iPhone 11 Pro Max 512 GB i grønn men usikker på om jeg skal forhåndsbestille eller ei. Har ikke noe hastverk med å bytte ut XS Max'en min men har veldig lyst på vidvinkelkamera og nattmodus. Utover det er det lite som føltes som en veldig stor oppgradering sammenlignet med fjorårets modeller.

Velger grønn farge siden det er noe nytt og tror den vil gjøre seg godt med grønt skinndeksel fra Apple. Har gullfarget iPhone XS Max og hadde iPhone X i sølv. Space gray-fargen føltes litt kjedelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...