bobky Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Går for iphone 11 pro midnight green. Jeg har rett og slett bare lyst å ha det nyeste å beste. Kan selge den pent brukt neste år med et par tusen i tap. Det har jeg råd til. Skulle også ønske Pixel var offisielt til salgs i Norge. Har prøvd Samsung, men den har så mye bloatware at det ikke er aktuelt. Lenke til kommentar
trym177 Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Går for Pro Max Gold her. Er litt lysten på Midnight Green, men synes også den er litt for mørk etter min smak. Gold er nydelig. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 (endret) Går for iphone 11 pro midnight green. Jeg har rett og slett bare lyst å ha det nyeste å beste. Kan selge den pent brukt neste år med et par tusen i tap. Det har jeg råd til. Nja. Som sagt har jeg fulgt bruktmarkedet på Finn en tid nå før jeg kjøpte min XS Max, og det ligger alltid mange ute i lang tid med "et par tusen i tap". Med mindre de er i uåpnet eske så må man nok doble det tapet. Jeg fikk min enda billigere, og den var tilnærmet strøken og bare 2 måneder gammel. Geir Endret 12. september 2019 av tom waits for alice Lenke til kommentar
bobky Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Nja. Som sagt har jeg fulgt bruktmarkedet på Finn en tid nå før jeg kjøpte min XS Max, og det ligger alltid mange ute i lang tid med "et par tusen i tap". Med mindre de er i uåpnet eske så må man nok doble det tapet. Jeg fikk min enda billigere, og den var tilnærmet strøken og bare 2 måneder gammel. Geir Joda. Det avhenger selvsagt av kjøper. Men noen ganger treffer man på en som skal ha det du selger, og da blir tapet minimalt Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Prøver igjen. Noen som vet om skjermbeskytter til iPhone X/XS vil passe iphone 11 Pro Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Prøver igjen. Noen som vet om skjermbeskytter til iPhone X/XS vil passe iphone 11 Pro Hvordan skal noen kunne vite det her når telefonen ikke er lansert i butikk? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Hvordan skal noen kunne vite det her når telefonen ikke er lansert i butikk? Fordi produsenter får "mockup"-telefoner som de kan begynne å lage deksler og lignende til i god tid før lansering. Da kan de se om de trenger å lage noe nytt eller om gamle modeller passer. Sikkert noen som har funnet ut av det, uten at jeg gidder å google selv. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 12. september 2019 Forfatter Del Skrevet 12. september 2019 Fordi produsenter får "mockup"-telefoner som de kan begynne å lage deksler og lignende til i god tid før lansering. Da kan de se om de trenger å lage noe nytt eller om gamle modeller passer. Sikkert noen som har funnet ut av det, uten at jeg gidder å google selv. Fant dette på Amazon. Ser de selger ailunglassbeskyttelse som de skriver passer 11 og xr telefonene. Det gir kanskje et hint ? Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Selvfølgelig vil de passe. Skal jo være identisk på framsiden. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Eksplosjon med svar. Takk ? Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 12. september 2019 Forfatter Del Skrevet 12. september 2019 (endret) Eksplosjon med svar. Takk ?Vet ikke hva du mente med eksplosjon ? men jo takk selv Endret 12. september 2019 av Smultring77 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Er det sånn at man ikke er avhengig av iTunes lenger? iTunes dør ut, musikk tar over, skal kunne synke iPhonen via finder istedet vistnok, når den nye Mac Os oppdateringen er her. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Er OLED skjermen, en ekstra kameralinse eneste forskjellen på Pro og vanlig 11? RAM på begge er 4GB? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Står på itavisen.no må at iphone 11 Pro sannsynligvis kommer med 6gb ram ? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Hvis det er tilfellet - så vil jeg nok gå for Pro i dag. RAM er kjekt å ha ekstra av. Kameraene kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Lenke til kommentar
minim Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Tror det skal holde hardt å la være å bestille en slik i dag etter et år med træling på Android telefoner. Men utrolig kjipt at de ikke går for større batteri. Det kommer vel ikke reviews på batteri før den 20, men hvordan tror dere den står seg mot p30 pro/note10 og de som har over 4k mAh? De stiller vel i en annen klasse med optimalisering så det kan vel være at den yter bedre? Lenke til kommentar
trym177 Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 (endret) Forhåndsbestilling er jo fra i dag men når er de i den fysiske butikken til feks Telenor og telia slik at vi kan gå å se på dem før bestilling? Endret 13. september 2019 av trym177 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Forhåndsbestilling er jo fra i dag men når er de i den fysiske butikken til feks Telenor og telia slik at vi kan gå å se på dem før bestilling? De pleier ikke komme i utstilling før dagen de faktisk er i salg, så 20. september. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 13. september 2019 Forfatter Del Skrevet 13. september 2019 Er det mange som går å tripper og venter på at klokken skal bli 14? Hva blir bestillingen ? Pro Max spacegrey 256 ... Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 For min del blir det en iPhone 11 Pro Max 512 GB i grønn men usikker på om jeg skal forhåndsbestille eller ei. Har ikke noe hastverk med å bytte ut XS Max'en min men har veldig lyst på vidvinkelkamera og nattmodus. Utover det er det lite som føltes som en veldig stor oppgradering sammenlignet med fjorårets modeller. Velger grønn farge siden det er noe nytt og tror den vil gjøre seg godt med grønt skinndeksel fra Apple. Har gullfarget iPhone XS Max og hadde iPhone X i sølv. Space gray-fargen føltes litt kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå