Windoge Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 4 ukers ventetid... Da blir det Note 10 istedet. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 20. september 2019 Forfatter Del Skrevet 20. september 2019 4 ukers ventetid... Da blir det Note 10 istedet. Som å banne i kirken ??? Det kan se ut som at Apple var mer forsiktig i produksjonen i år. Men den som venter på noe godt ... Har du ikke en god telefon mens du venter da ? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 (endret) Jeg antar at fire ukers ventetid er for de som bestiller nå i dag, om du har reservert eller bestilt tidligere burde du kunne få telefon raskere enn det. Selv så ligger jeg an til å få min levert på mandag. Endret 20. september 2019 av Mortis360 2 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Fikk den jeg også. Da er det bare å sette seg godt til rette og vente ca en mnd Eller bestille den i gull ... Blir det like lett å selge den i gull som i svart og grønn tro ? Tviler. Det er jo den absolutt kjipeste fargen. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 20. september 2019 Forfatter Del Skrevet 20. september 2019 (endret) Tviler. Det er jo den absolutt kjipeste fargen.Æsj ... Men hvis jeg swapper så spiller det ingen rolle. Og med deksel på, så ser man jo pokkern ikke hvilken farge man har. Endret 20. september 2019 av Smultring77 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 20. september 2019 Forfatter Del Skrevet 20. september 2019 Snakket akkurat med ... hva het de ... brightstar? Nettbutikken til Telenor. Hun var inne å skjekket alle pro Max telefonene. Hun kunne ikke se noen av dem på vei inn med det første. Selv ikke allerede reserverte telefoner. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 For de som kjører Gull-fargen så har vel Power inne for øyeblikket. iPhone 11 Pro Max 256gb https://www.power.no/mobil-og-tilbehoer/mobiltelefon/apple-iphone-11-pro-max-256-gb-gold/p-1024064/ Lenke til kommentar
MariussX Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 For de som kjører Gull-fargen så har vel Power inne for øyeblikket. iPhone 11 Pro Max 256gb https://www.power.no/mobil-og-tilbehoer/mobiltelefon/apple-iphone-11-pro-max-256-gb-gold/p-1024064/ Og har Forventet hovedlager 01.11.2019 på en del av de andre modellene.. Det er lang ventetid Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 (endret) Og har Forventet hovedlager 01.11.2019 på en del av de andre modellene.. Det er lang ventetid De har jo inne den jeg linket til... Endret 20. september 2019 av torbjornhb Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Jeg bestilte via onecall søndag 15. september. Fikk beskjed via kundeservice i dag at jeg per nå ikke er prioritert til levering nå. Noen andre onecallkunder som har fått sendt telefonen? Lenke til kommentar
trym177 Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Jeg bestilte via onecall søndag 15. september. Fikk beskjed via kundeservice i dag at jeg per nå ikke er prioritert til levering nå. Noen andre onecallkunder som har fått sendt telefonen? Mener at en her på forumet har fått den fra OneCall. Selv bestilte jeg kl 14:15 sist fredag, men må nok vente. På kundeservice gir de lite info da de selv ikke aner når det kommer flere mobiler. De ga meg et nummer til kundeservice på hardware avd da de mente de har mere oversikt på dette, og de sa de ventet flere mobiler i dag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 (endret) 256 GB 11 Pro midnattsgrønn kjøpt med Telenor Swap har ankommet i en butikk nærme der jeg bor. Henter den på vei hjem Også tenker jeg å bytte tilbake til et annet abonnement enn telenor, og kun ha swap-avtalen med dem. Er det noen gode grunner til å ikke gjøre det slikt? Dette er første gang jeg har bestilt fra telenor, tar gjerne imot råd/tips. Fikk e-post om reservasjon 14.23 forrige uke (fredag 13.09). EDIT: Bør kanskje legge til at jeg bor sentralt i Bergen. Endret 20. september 2019 av tc47 Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Fikk endelig sporingsnummer fra Telenor nå (Pro Max 256GB Stellargrå) , venter på at pakken skal bli registrert inn hos Posten. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 20. september 2019 Forfatter Del Skrevet 20. september 2019 Jeg gikk for den gullfargede. Ga faen! Det er deksel på hele tiden og den skal jo swappes igjen i september neste år. Da slipper jeg å vente. @tc47 at du fikk din link så kjapt med så sent klokkeslett skjønner jeg ikke ? 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 (endret) Haha ja, jeg må si jeg var positivt overrasket når jeg fikk sporingsnummer forigårs! Men kan det være at det er fordi det er en vanlig Pro og ikke Max? EDIT: Dere som også har swap, tenker dere å droppe skjermbeskytter siden skjermforsikring er inkl. i avtalen? Endret 20. september 2019 av tc47 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Jeg gikk for den gullfargede. Ga faen! Det er deksel på hele tiden og den skal jo swappes igjen i september neste år. Da slipper jeg å vente. Konge-glad på dine vegne ? Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 20. september 2019 Forfatter Del Skrevet 20. september 2019 Konge-glad på dine vegne ? Tusen takk Torbjørn Hvordan gikk dette med deg ? Fått telefoner ? 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Tusen takk Torbjørn Hvordan gikk dette med deg ? Fått telefoner ? Ikke fått noe ?. Siste status er "processed at Oslo" kl 1150. Blir nok mandag tenker jeg. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 20. september 2019 Forfatter Del Skrevet 20. september 2019 Klokken min er sendt med tnt og er i Kina PR nå. Spennende å se hva tid den tar ... Lenke til kommentar
ShinyFox Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Gjorde det da jeg kjøpte syveren jeg bruker idag, gikk bare godt det. Mener jeg betalte rundt 10,- ekstra per mnd kontra hva jeg hadde betalt dersom jeg betalte telefonen kontant. Da fikk jeg skjermforsikring også. Jeg kjøpte det billigste abonnement de hadde, og fikk nytt nummer. Påfølgende måned ga beskjed til telenor om at dette abb. skulle sies opp. 256 GB 11 Pro midnattsgrønn kjøpt med Telenor Swap har ankommet i en butikk nærme der jeg bor. Henter den på vei hjem Også tenker jeg å bytte tilbake til et annet abonnement enn telenor, og kun ha swap-avtalen med dem. Er det noen gode grunner til å ikke gjøre det slikt? Dette er første gang jeg har bestilt fra telenor, tar gjerne imot råd/tips. Fikk e-post om reservasjon 14.23 forrige uke (fredag 13.09). EDIT: Bør kanskje legge til at jeg bor sentralt i Bergen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå