Andynator Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Til dere som har fått sending ... har dere alle bestilt fredag ? Hvilket klokkeslett og fra hvem ? Apple store rett etter 14 lanseringsdagen Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Var nettopp på telefon med nettbutikken til Telenor igjen, de skulle egentlig ha en andre lastebil til å hente varer i går men den kom ikke etter hva de fortalte meg, så da ble heller ikke telefonen min hentet i går... Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Tror det er en dag i året jeg kunne tenkt meg å bo i Oslo, og det er når iphone sendes ut... Haha, nei aldri. Mdg sørger vel snart for å legge ned postlevering i hovedstaden for å la innbyggerne ta kollektivtransport for å hente posten selv 1 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 20. september 2019 Forfatter Del Skrevet 20. september 2019 Er det mange her som ønsker seg pro Max i fargen GULL i år ? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Er det mange her som ønsker seg pro Max i fargen GULL i år ? Den er aldri feil, jeg valgte spacegray siden klokka er i samme farge, ellers hadde gullvarianten blitt vurdert. Hadde nok ikke turt å hoppe på grønnfargen, skal videreselges en dag og å mann vet aldri hvordan det slår ut.... Lenke til kommentar
FrøkenFryd Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Noen som vet om butikkene får den inn i dag? Er det noen vits å troppe opp på en telenor eller telia butikk? Skal ikke ha pro denne gangen. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Jeg hadde tenkt at grønn var fargen for meg i år men akkurat nå må jeg innrømme at jeg syntes alle fire fargene er bra. Kjøpte først Apple sitt skinndeksel i skogsgrønn, når jeg fikk det i hende så ble jeg litt usikker så i dag får jeg enda et skinndeksel fra Apple via DHL i favorittfargen min for skinndeksel; brun. Da blir det ikke så nøye hvilken farge iPhone 11 Pro Max'en har da jeg syntes alles står fint til til det brune dekselet. En kollega av meg kom nettopp innom kontoret med en 11 Pro, flott mobil. Gleder meg til å få 11 Pro Max i hende i løpet av de(n) kommende uken(e). Lenke til kommentar
Andla Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Noen som vet om butikkene får den inn i dag? Er det noen vits å troppe opp på en telenor eller telia butikk? Skal ikke ha pro denne gangen. Hvis du skal ha 11 så tror jeg det går an faktisk. Gikk inn og forhåndsreserverte en på tirsdag og fikk faktisk link på onsdag, så ser ut som de klarer å matche etterspørselen på 11. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Kan ikke Apple bare produsere nok telefoner? Lenke til kommentar
DiskusjonBrukerenMin Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 (endret) Veldig bra telefon. Førsteinntrykket er at det er ikke helt det store fra XS, men bra batteri og gode høyttalere. Snapchat fungerer også betraktelig bedre for oss som bruker det med langt bedre kvalitet enn tidligere. Blir spennende å teste denne fremover. Endret 20. september 2019 av DiskusjonBrukerenMin Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 20. september 2019 Forfatter Del Skrevet 20. september 2019 Den er aldri feil, jeg valgte spacegray siden klokka er i samme farge, ellers hadde gullvarianten blitt vurdert. Hadde nok ikke turt å hoppe på grønnfargen, skal videreselges en dag og å mann vet aldri hvordan det slår ut.... Godt svar egentlig ? jeg la inn bestilling på den svarte og den i gull. Ville ta den som kom først ... i dag kom linken på gull, men jeg klarer ikke trykke på knappen helt enda ... for plutselig har jeg funnet ut at det er den grønne jeg vil ha ? og den har jeg ikke engang reservert ??????? Pling i bollen ! 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Tror man blir fornøyd uansett hvilken farge man ender opp med. Alltid vanskeligst før det endelige valget er tatt. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Ute for levering i dag. Bestilte fra Apple 2 min etter lansering. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 20. september 2019 Forfatter Del Skrevet 20. september 2019 Tror man blir fornøyd uansett hvilken farge man ender opp med. Alltid vanskeligst før det endelige valget er tatt. Tror du ikke en så stor telefon blir seende enda større ut i så lys farge ? Og er den ikke litt sånn typisk jente? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Tror du ikke en så stor telefon blir seende enda større ut i så lys farge ? Og er den ikke litt sånn typisk jente? Jentete? Aldri slått meg en gang ? Personlig ville jeg uansett aldri turt å bruke en telefon til så mange tusener uten et solid deksel. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Har forsikring til slikt. Et deksel ødelegger hele opplevelsen for meg. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Har forsikring til slikt. Et deksel ødelegger hele opplevelsen for meg. Hver sin smak. Fikk respekt for det. Personlig vil jeg ikke stå første dag på ferie eller bortreist å risikere og måtte gå et par uker uten telefon. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Noen som har fått oppdatert statusen fra dette? Lenke til kommentar
MariussX Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 (endret) Fikk SMS fra Telenor nå med denne linken for estimert ventetid : http://tlnr.no/iphone-levering Må nok belage seg på å vente noen uker ja.. Endret 20. september 2019 av MariussX Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 20. september 2019 Forfatter Del Skrevet 20. september 2019 (endret) Fikk den jeg også. Da er det bare å sette seg godt til rette og vente ca en mnd Eller bestille den i gull ... Blir det like lett å selge den i gull som i svart og grønn tro ? Endret 20. september 2019 av Smultring77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå