Insomnis Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 (endret) Har du funnet ut hvor man sporer? Jeg kommer også bare inn til Apple. Fikk først epost og sms fra Apple, deretter 2 timer senere kom det sms fra DHL med sporingsinfo link. SMS kom når den ble hentet i EINDHOVEN, så var den i Amsterdam 3 timer senere, ytterligere drøye 2 timer og den er i Brussel ! Hevder fortsatt at den skal leveres i morgen. Har forøvrig tidligere bestilt varer som ble sendt med DHL fra Nederland (ikke fra Apple) Disse hadde jeg i hånda under 24 timer etter at jeg bestilte, så lever i tro om å få den i morgen intill videre. Endret 19. september 2019 av Insomnis Lenke til kommentar
Nipoe Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Min sendes med UPS og er sendt fra Eindhoven med planlagt levering 24.09. Til å spy av. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 19. september 2019 Forfatter Del Skrevet 19. september 2019 Min sendes med UPS og er sendt fra Eindhoven med planlagt levering 24.09. Til å spy av. Du får trøste deg med alle oss som ikke har fått bestillingslink engang ... Lenke til kommentar
ShinyFox Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 (endret) Min sendes med UPS og er sendt fra Eindhoven med planlagt levering 24.09. Til å spy av. UPS her og, 25.09. Velkommen til utkantnorge Sidenote, noen som vet hvem som leverer for UPS i Nord-Norge? Om det er Bring, så er jo det kanon da jeg har en del kjenninger der. EDIT: Nei hva faaaen, estimert levering 27?? Bestilte tre minutter etter det ble åpnet for det.. Faen heller. Endret 19. september 2019 av ShinyFox Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 (endret) Bestilte igjennom Apple.no og får telefonen imorgen levert av DHL. "Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM" Er den siste oppdateringen, så er på vei til Norge nå Endret 19. september 2019 av winmedi Lenke til kommentar
minim Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Fikk først epost og sms fra Apple, deretter 2 timer senere kom det sms fra DHL med sporingsinfo link. SMS kom når den ble hentet i EINDHOVEN, så var den i Amsterdam 3 timer senere, ytterligere drøye 2 timer og den er i Brussel ! Hevder fortsatt at den skal leveres i morgen. Har forøvrig tidligere bestilt varer som ble sendt med DHL fra Nederland (ikke fra Apple) Disse hadde jeg i hånda under 24 timer etter at jeg bestilte, så lever i tro om å få den i morgen intill videre. DHL har helt rå leveringstider. Får stort sett ting dagen etter de har fått pakken i hende uansett hvor i verden det er. Bakdelen her er at jeg velge pickup point som er 5km unna meg siden de ikke kjører ut samme dag siden jeg bor godt utpå bygda. Kan være lurt med en telefon til DHL i morgen tidlig for de som klør i nevene etter ny telefon til helgen bare for å sjekke at den ikke blir liggende på terminal. Det er somregel mulig å få hentet eller sendt den til pickup point om man er like utolmodig som meg på launch day Lenke til kommentar
TheDarkKnight85 Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Er det mulig?? Hvordan kan det ha seg at Apple lover at telefon skal leveres fredag 20/9, men når jeg får sporingslenke fra UPS så står at jeg får telefonen 25/9?? Er litt kjedelig når man frem til torsdagskveld tror man får ny iPhone fredag, må smøre seg med tålmodighet for telefonen kommer ikke før i midten av neste uke... Lenke til kommentar
Potetgress Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Jeg har to bestillingslenker til iPhone 11 Pro Max Sølv 256 GB fra Telenor, hvis noen har lyst på! Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Jeg har to bestillingslenker til iPhone 11 Pro Max Sølv 256 GB fra Telenor, hvis noen har lyst på! Eg kan ta ein. Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Er nesten litt fascinerende å se hvor desperat og ivrig folk blir av å få en telefon som så og si er identisk som den de så desperat måtte ha ifjor Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Alltid like gøy å vente på ny iphone Kl 0625 var min pakke fra DHL innom København og skal opp til Nordnorge. Står levering 23 sep. Så tviler jeg får den idag Lenke til kommentar
minim Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Er nesten litt fascinerende å se hvor desperat og ivrig folk blir av å få en telefon som så og si er identisk som den de så desperat måtte ha ifjor Den er såpass mye bedre enn alt annet som selges så jeg forstår det litt Lenke til kommentar
DiskusjonBrukerenMin Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Kommer straks. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 (endret) Min er i Oslo, men har forventet levering på Mandag. :/ Bor i Nittedal. Endret 20. september 2019 av thescientist Lenke til kommentar
Potetgress Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Eg kan ta ein. Sendt PM! Da er begge lenkene sendt ut. Lenke til kommentar
kvakke Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Da var den i hus. Veldig fin farge på den grønne Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Noen som vet om det er noe håp om å få tak i en grønn pro Max i en av Telenors butikker idag? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 (endret) Noen som vet om det er noe håp om å få tak i en grønn pro Max i en av Telenors butikker idag?Bare noen få pro max hvite i elkjøp og telenorbutikkene i hele landet EDIT: Om du skal ha swap/telenor abb Endret 20. september 2019 av David_1214 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå