Zerge Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hei! Jeg sitter og lurer på om jeg kanskje skal bytte mobiltelefon nå. For tiden har jeg en Nokia 6610, og ønsker meg en kameratelefon med litt finurlige finesser. Jeg har søkt litt rundtomkring og kommer frem til 2 typer jeg ønsker å se nærmere på. 1: LG G7100 2: Panasonic X70 Det eneste jeg har klart å sette et skille på for øyeblikket er at LG telefonen leveres med HF og datakabel som standard. Det hadde vært kjempefint om noen som er litt mer inne i dette markedet enn meg kunne kommet og satt fingeren på viktige forskjeller mellom telefonene som for en ikke oppdatert bruker kan være greit å kjenne til. Prisforskjellen mellom de to er ikke så skremmede, 600,- dyrere er Panasonicen der jeg har undersøkt. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) er det ikke sånn at lg7100 har vridbar skjerm og x70 har blåtann? Endret 25. desember 2003 av jorn_:-D Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Det stemmer kjære jorn. Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Takk takk.. mer som bør tilføyes? Er det noen som har konkrete erfaringer med en eller begge? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 X70 har et lite lys som fungerer som blitz. Og etter hva jeg vet så følger det med bluetooth handsfree til X70. Det skal visst være standard. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Lg en har også "blitz" sitter med en slik foran meg her,kan ikke si det var så stort og skryte av,heller ganske dårlig kamera og slikt på den.Dumt meny oppsett Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Den har ikke TFT skjerm? Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Det følger kun med Batteri og lader til X70'n, resten skal visst være "optional" Og jo, Panasonicen har også TFT display. Btw. sett noe til Siemens sx1 hos forhandlere av netcom abbonement? Endret 25. desember 2003 av Zerge Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Er du helt sikker? Er mange som sier at det følger med. Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg kan kun forholde meg til hva som står på hjemmesidene deres siden jeg ikke har vært hos en forhanlder som har telefonen enda: http://www.panasonicmobile.com/e_eng/products/x70/index.html . Og der står det optional. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Da kan kanskje noen her som har X70 svare på om det følger med bluetooth handsfree? Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 X70 har bluetooth handsfree ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå