Kahuna Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 De er jo uenige de, i hva som har foregått. Problemet er at VW er blitt styrt med jernhånd fra topp-etasjen, inkludert regjeringen. ... Uenige? De har vært med, de har fått betalt, ingen har tvunget dem til å ta jobben. Skal de være *stolte* over å ha jobbet for en bedrift hvor toppsjefene er kjeltringer? 2 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Uenige? De har vært med, de har fått betalt, ingen har tvunget dem til å ta jobben. Skal de være *stolte* over å ha jobbet for en bedrift hvor toppsjefene er kjeltringer? Du kødder? Er du klar over hvor stor bilindustrien er i Tyskland? Er du født i enkelte av byene der nede, så er det rimelig stor sjanse for at bilindustrien er der du havner - og er den sikreste veien inn i arbeidslivet. Jeg trur neppe du blir briefet om dette når du er på jobb-intervju. Og når du er der og familien din er avhengig av deg, når dette dukker opp, så har du verken råd til, eller mulighet til, å kaste jobben du har hatt i 20-30 år. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Du kødder? Er du klar over hvor stor bilindustrien er i Tyskland? Er du født i enkelte av byene der nede, så er det rimelig stor sjanse for at bilindustrien er der du havner - og er den sikreste veien inn i arbeidslivet. Jeg trur neppe du blir briefet om dette når du er på jobb-intervju. Og når du er der og familien din er avhengig av deg, når dette dukker opp, så har du verken råd til, eller mulighet til, å kaste jobben du har hatt i 20-30 år. Jeg spør igjen, skal de være *stolte* over å jobbe i en bedrift hvor toppsjefene er kjeltringer? 2 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Jeg spør igjen, skal de være *stolte* over å jobbe i en bedrift hvor toppsjefene er kjeltringer? Dette har jeg svart på. Ref. innlegg #20. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Dette har jeg svart på. Ref. innlegg #20.Så jeg kan tolke deg dithen at de aller fleste VW-ansatte skammer seg dypt og inderlig over å ha jobbet for kjeltringer? 1 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Så jeg kan tolke deg dithen at de aller fleste VW-ansatte skammer seg dypt og inderlig over å ha jobbet for kjeltringer? Selvfølgelig? De fleste skammer seg også over historien rundt andre verdenskrig. Det er jo bare helt naturlig. Men det å straffe dem, for noe de ikke kan noe for, er totalt håpløst barnslig. Lenke til kommentar
Panneband Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 https://www.wallstreet-online.de/nachricht/11679204-knaller-urteil-diesel-skandal-vw-software-update-manipuliert Denne artikkelen er en måned gammel, og her kommer det fram at den nye oppdateringen fortsatt inneholder jukseprogramvare. Men det kommer nok ikke fram i media siden de har lansert så mange fine elbiler. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå