Colinlwright Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 (endret) Hei Mitt navn er Colin Wright, jeg er fotograf og studerer fotografi på Bilder Nordic School of Photography. Jeg holder på med et prosjekt angående bdsm hvor jeg vil ha en fokus på dominante og submissives, der jeg ønsker å undersøke personlighetsforkjeller og for å få en dypere forståelse for menessker som praktiserer bdsm. Jeg skal lage en portrettserie men en kort historie/bio om personen, tekstene skal ikke inneholde om man er sub eller dom, for at folk skal selv kunne bygge seg opp en tanke om hvem de tror er hva. Man må ikke vise ansiktet i bildet. Mennenskene som ønsker å delta vil få fotografier underveis. Hvis noen vil være anonymisert er dette også greit kontant meg på [email protected] Hvis du ønsker å se bildene mine følg meg på insta: Colinlwright Endret 11. september 2019 av Colinlwright Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Hvor i landet er dette? Har du forresten forsøkt å spørre på Fetlife? Tror det er en arena der du lettere får tak i noen. 1 Lenke til kommentar
Colinlwright Skrevet 11. september 2019 Forfatter Del Skrevet 11. september 2019 Hvor i landet er dette? Har du forresten forsøkt å spørre på Fetlife? Tror det er en arena der du lettere får tak i noen. Takk for svar! Prosjektet foregår i Oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg