Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 14. september 2019 Del Skrevet 14. september 2019 (endret) Ja, når saken og samtalen ellers omhandler utviklere må du presisere at du hoppet over til å snakke om brukeren. Ganske vanlig praksis faktisk. Blir litt som å plutselig spør "Må jeg virkelig presisere at telefonen er en Android? MÅ JEG VIRKELIG DET?". Ja, fordi vi snakket om iPhone... T-skje modus er det du må ha det i. Chek. Kan du nå gå tilbake å se på det jeg spurte deg om og svare på det? Spørsmålet var. Finnes der noen annen normale måter å få apper inn på iPhone enn gjennom app-store? Får man lovt til å installer fra tredjeparts på iPhone? Hvis du nå svarer om hva Apple kan gjøre eller hva Telenor eller sine like kan gjøre, så har jeg rett og slett ikke små nok t-skje for deg. Enten det eller at du ikke forstår ordet "normale". Du kan jo selvsagt komme med jailbreaiking, men den er ikke normal. Eller at utviklere kan teste egne apper før de sendes til App-store, men den er ikke normal. Endret 14. september 2019 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 15. september 2019 Del Skrevet 15. september 2019 T-skje modus er det du må ha det i. Chek. Kan du nå gå tilbake å se på det jeg spurte deg om og svare på det? Spørsmålet var. Hvis du nå svarer om hva Apple kan gjøre eller hva Telenor eller sine like kan gjøre, så har jeg rett og slett ikke små nok t-skje for deg. Enten det eller at du ikke forstår ordet "normale". Du kan jo selvsagt komme med jailbreaiking, men den er ikke normal. Eller at utviklere kan teste egne apper før de sendes til App-store, men den er ikke normal. Jeg så hva du spurte om. Legger du merke til at du på ingen måte presiserer brukeren istedenfor utvikler? Du trenger tydeligvis også tskje, for du må presisere hva du snakker om. Forsåvidt kan Applebrukere installere programvare fra andre steder enn App Store uten problem. Helt vanlig å installere fra tredjeparts, nesten vanligere enn ellers faktisk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 15. september 2019 Del Skrevet 15. september 2019 (endret) Jeg så hva du spurte om. Legger du merke til at du på ingen måte presiserer brukeren istedenfor utvikler? Du trenger tydeligvis også tskje, for du må presisere hva du snakker om. Forsåvidt kan Applebrukere installere programvare fra andre steder enn App Store uten problem. Helt vanlig å installere fra tredjeparts, nesten vanligere enn ellers faktisk! Inne på et forum for vanlige brukere. Hvem tror du da går under kategorien normalt? JFC. T-skje for å få noe ut... Den var ny. Endret 15. september 2019 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 15. september 2019 Del Skrevet 15. september 2019 Inne på et forum for vanlige brukere. Hvem tror du da går under kategorien normalt? JFC. T-skje for å få noe ut... Den var ny. Mener du altså at det ikke er mulig å snakke om hva som er normalt for apputviklere bare fordi det ikke er normalt for en forbruker? Hvorfor ellers skulle forumet være relevant...? Nei, t-skje for å få inn at "du må presisere hva du snakker om." Eller, må jeg virkelig presisere det? Må jeg virkelig det...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Mener du altså at det ikke er mulig å snakke om hva som er normalt for apputviklere bare fordi det ikke er normalt for en forbruker? Hvorfor ellers skulle forumet være relevant...? Nei, t-skje for å få inn at "du må presisere hva du snakker om." Eller, må jeg virkelig presisere det? Må jeg virkelig det...? Da ville stilt spørsmålet til de, om det var meningen. Men når jeg spør om hva som er normalt, så er det som er normal, det som de fleste gjør av totalt alle brukere i hele verden. Det danner normalen. At du velger å svare for den gruppen som er aller minst, forteller mer om deg, enn om forumet, spørsmålet og svarene. Nope særlig klokere blir ingen av dine svar. Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Da ville stilt spørsmålet til de, om det var meningen. Men når jeg spør om hva som er normalt, så er det som er normal, det som de fleste gjør av totalt alle brukere i hele verden. Det danner normalen. At du velger å svare for den gruppen som er aller minst, forteller mer om deg, enn om forumet, spørsmålet og svarene. Nope særlig klokere blir ingen av dine svar. Så du forholder deg altså ikke til gruppen det diskuteres når du definerer hva som er normalt...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Så du forholder deg altså ikke til gruppen det diskuteres når du definerer hva som er normalt...? Gruppen, forumet, tråden kall det hva du vil. Det hjelper jo ikke hva jeg vil. Du tolker det nå på din vrangvridde måte uansett. poff! Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Gruppen, forumet, tråden kall det hva du vil. Det hjelper jo ikke hva jeg vil. Du tolker det nå på din vrangvridde måte uansett. poff! Nei, det hjelper ikke hva du vil når du ikke greier å presisere hva du vil. Da blir det jo naturligvis opp til den enkelte å forsøke å tolke utsagnet ditt. Så kan du i ettertid mene det er forvridd når du så "poffer" avgårde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå