arna Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Mitt system: Abit Ic7-Max3 P4 3GHZ 800FSB Twinmos 3200 dual kit 2x 512 ddr Når jeg går inn i bios og setter på game accelerator til enten turbo/f1/street racer kommer jeg ikke lenger enn til fram til harddisken skal begynne å loade windows, og den bare står der.. Forstår liksom ikke. Eneste som funker er Auto på den, noen som har hatt samme problemet? Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Mitt system: Abit Ic7-Max3 P4 3GHZ 800FSB Twinmos 3200 dual kit 2x 512 ddr Når jeg går inn i bios og setter på game accelerator til enten turbo/f1/street racer kommer jeg ikke lenger enn til fram til harddisken skal begynne å loade windows, og den bare står der.. Forstår liksom ikke. Eneste som funker er Auto på den, noen som har hatt samme problemet? det er pentium sin feil pentium suger pentium suger . skift til AMD hahaha neida kødder bare men amd er best oki Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 På IC7 MAX3 kortet om du velger: "Street racer" eller "F1" så står det at dette vil påvirke minnebrikkene kraftig og at det ikke er alle minnebrikker som godtar dette. Derimot "Turbo" skal alle minnebrikker klare. Lenke til kommentar
arna Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Men turbo virker jo heller ikke! heh, noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Twinmos brikkene er sugene, rett og slett. Mine klarer Turbo med timingsene 2-5-2-2 Lenke til kommentar
arna Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Kan det ha men hvordan jeg har klokket opp kortet? Vet blant annet jeg har satt 3:2 på DRAM Ratio... Noen som har noen gode ideer på programmer som lar meg teste mine rambrikker og vise hvilken ytelse dem virkelig har? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Jeg har et Abit IC7 og 4 x 512 Mb TwinMos PC3200 - og der fungerer både F1, Streetracer og Turbo uten problemer....... Edit: Har da siste BIOS- versjon......... Endret 26. desember 2003 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå