bzzlink Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Man skal jo ikke late som om VAG er uten feil da. Til og med e-golf som har et karosseri som har vært på markedet i mange år, har problemer med feildesign og feiljustering. Lekkasjer og rust. Ja, Tesla har barnesykdommer og lav nøyaktighet i masseproduksjon, men sååå mye verre enn VAG er de ikke. Sakset fra e-golf tråd - Antenne/er til keyless dårlig forbindelse. - Lekkasje rundt frontrute- Lekkasje bakdører (kjør bilen igjennom en laserwash maskin for å teste)- Skeivt montert bakluke med følgefeil som lekkasje og subb mot bakfanger. - All form for knirking fra understell foringer og dempere.- ladeport problemer- lokk til ladeport- Varmepumpe problemer- Tillegsvarme ellement problemer- Kondensator til AC defekt (klappet sammen)- Hovedkabling hurtiglading fra ladeport inn i batteri byttet.- Radiator lekkasjer.- Bremsesjold rustet / løse (falt av i fart)- Kniriking i styring- knitring i inklappbare speil.og en del småting jeg ikke husker i farta. Dette gjelder en 2016 modell solgt juni 2015. bilen er gått 95 000km i dag. https://elbilforum.no/index.php?topic=47689.0 https://elbilforum.no/index.php?topic=47884.0 1 Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Man skal jo ikke late som om VAG er uten feil da. Hvem som har gitt deg det inntrykket? 1 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Jeg sier ikke at alle biler har el setejustering. Hvorfor skulle de det? Mange trenger det ikke fordi de kun kjører bilen selv. Poenger var at individuell tilpassing av bil som går på hvem som bruker den ikke er noe nytt. Det kan være ting som lydoppsett, vindusvisker og blinkelysfunksjon, vindusåpnefunksjon, lys og varmeinnstillinger, automatikk på låsing av dører hastighets sperre,styrke på instrumentbelysning osv osv. Som sagt på mine biler følger dette nøkkelen og det har det gjort i mange år. Dette er helt vanlig. På bilen med el justering av seter ligger dette også inne i et minne. Poenget var at dette er ikke spesielt for tesla. De aller fleste biler har dette. Men selv om du bruker nøkkelen og har linket en profil opp mot den, så ligger alle profilene i bilen klare, og man kan velge de fra skjermen, uavhengig av hvem sin nøkkel man har. Så i en familie så kan man da ha mange flere profiler enn det er nøkler. Evt. på Model 3, så kan man linke det mot telefon, som i så måte er nøkkel. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Hvem som har gitt deg det inntrykket? Bl.a. dette innlegget her Alt ruster jo? Det man må se på er jo årsakene til rusten. Får man steinsprut, uten at man gjør noe med det, så vil jo alt ruste. Da er det verre når man får levert biler som er totalt uferdig behandlet når det gjelder lakkering, og skeive dører som skipper av lakken ned til stålet hver gang man åpner og lukker døren. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Bl.a. dette innlegget her ?? 2 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Biler fra Renault, Nissan og VW har nok sine feil, men der har en vel muligheten å velge verksted selv. Hos Tesla er en vel låst til å bruke Tesla verksteder. Dette er et stort problem. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Spennende å se alle som sjekker ut id om dagen på youtube. Ser veldig lovende ut! Men start knapp i 2020? Wtf.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. september 2019 Del Skrevet 14. september 2019 Teslabjørn sin video var ganske interessant. Han virket ikke kjempefornøyd og representanten ville bare prate om ambient light? ? Men den er myye bedre enn egolf iallefall, og veldig god benplass bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå