brsseb Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 hei Har tatt en sikkerhetskopi av alle XP user accounts files and settings med XPs sitt eget sikkerhetsprogram og filen kom på en 3GB. Skulle brenne denne på en DVDplate, men Nero liker ikke filer på mer enn 2GB. Maste om noe ISO-greier eg ikke helt forsto. Må man bruke et annet type program/eller DVDinstillinger for å brenne så store filer? Evt, vet dere om noen andre backupprogrammer som automatisk splitter filer i størrelser ok for CD/DVDer? brsseb Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 WinRAR gjør jobben på en glimrende måte. Du kan selv velge hvor store filene skal være og ikke minst pakker den filene i tillegg. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Ah, tenke eg ikke på. WinRAR deler jo filene akkurat slik du vil ha dem. Eneste ulempen er tiden det tar å gjøre dette.....XP brukte knapt 5 min å lage backupfilen på 3GB. Og nå antyder WinRAR at det vil ta 2 timer å splitte den filen i to....jaja. E jo bare backuping en gang i året... brsseb Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hvis du ikke velger komprimering men bare "store" i komprimeringskvalitet går det nok betraktelig fortere. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Hmm. Pakket den ferdig, og skulle teste om eg fikk filen ut igjen, men fikk CRC error under extraction (lagde den som executable). Har ikke brent noenting enda! Merkelig å få CRC på harddisken, da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå