Gå til innhold

LG 7200

Rayarn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor i all verden har de gjort om designet a?!!? Så stilig tlf den P5, den 7200 er jo helt vanlig klapp-tlf med bra display. Skuffende og stygg forandr. synes jeg. Kan ikke fatte grunnen til å ikke ha den første designet

Helt enig! Denne blir bare styggere og styggere! Huff gledet meg til den som var avbildet i amobil sin artikkel, men nå etter jeg ser disse bildene så ser den jo bare ut som en vangig lg tlf... Noen som vet hvorfor de har forandret designet så sinnsykt????

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden har de gjort om designet a?!!? Så stilig tlf den P5, den 7200 er jo helt vanlig klapp-tlf med bra display. Skuffende og stygg forandr. synes jeg. Kan ikke fatte grunnen til å ikke ha den første designet

Helt enig! Denne blir bare styggere og styggere! Huff gledet meg til den som var avbildet i amobil sin artikkel, men nå etter jeg ser disse bildene så ser den jo bare ut som en vangig lg tlf... Noen som vet hvorfor de har forandret designet så sinnsykt????

Designet var fint, men den kunne hatt en annen farge!

Lenke til kommentar

p5 så litt stiligere ut... men 7200 ser kul ut den og...

Lenke til kommentar

p5 så litt stiligere ut... men 7200 ser kul ut den og...

Jada, men dumt at den eksterne skjermen!! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...