Eulogy Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hva slags småfeil hadde GX20? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ikke bluetooth, ikke T9, ikke alarm i kalenderen, nokså lav tale- og standbytid var det jeg kom på i farta... Nå vet jeg ikke om dette er borte på GX30, men håper det... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ifølge gsmarena så har GX20 T9 da. Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hvorfor i all verden har de gjort om designet a?!!? Så stilig tlf den P5, den 7200 er jo helt vanlig klapp-tlf med bra display. Skuffende og stygg forandr. synes jeg. Kan ikke fatte grunnen til å ikke ha den første designet Lenke til kommentar
eblth Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Ifølge gsmarena så har GX20 T9 da. Åja, selfølgelig! Tenkte ikke på det, men d var komplett T9 den ikke hadde (man kan ikke lagre nye ord) Men jeg og min sms skrift, er dette like ille som i det hele tatt å ikke ha T9... Lenke til kommentar
pufffn Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hvorfor i all verden har de gjort om designet a?!!? Så stilig tlf den P5, den 7200 er jo helt vanlig klapp-tlf med bra display. Skuffende og stygg forandr. synes jeg. Kan ikke fatte grunnen til å ikke ha den første designet Helt enig! Denne blir bare styggere og styggere! Huff gledet meg til den som var avbildet i amobil sin artikkel, men nå etter jeg ser disse bildene så ser den jo bare ut som en vangig lg tlf... Noen som vet hvorfor de har forandret designet så sinnsykt???? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hvorfor i all verden har de gjort om designet a?!!? Så stilig tlf den P5, den 7200 er jo helt vanlig klapp-tlf med bra display. Skuffende og stygg forandr. synes jeg. Kan ikke fatte grunnen til å ikke ha den første designet Helt enig! Denne blir bare styggere og styggere! Huff gledet meg til den som var avbildet i amobil sin artikkel, men nå etter jeg ser disse bildene så ser den jo bare ut som en vangig lg tlf... Noen som vet hvorfor de har forandret designet så sinnsykt???? Designet var fint, men den kunne hatt en annen farge! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hvorfor i all verden har de gjort om designet a?!!? Så stilig tlf den P5, den 7200 er jo helt vanlig klapp-tlf med bra display. Skuffende og stygg forandr. synes jeg. Kan ikke fatte grunnen til å ikke ha den første designet p5 så litt stiligere ut... men 7200 ser kul ut den og... Lenke til kommentar
eblth Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hvorfor i all verden har de gjort om designet a?!!? Så stilig tlf den P5, den 7200 er jo helt vanlig klapp-tlf med bra display. Skuffende og stygg forandr. synes jeg. Kan ikke fatte grunnen til å ikke ha den første designet p5 så litt stiligere ut... men 7200 ser kul ut den og... Jada, men dumt at den eksterne skjermen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå