remerserr Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 oppløsningen har jo vært ute siden nyttår fin mobil... Nå kommer virkelig LG's muskler frem..! utrolig at det er gode gamle goldstar som har fått til dette (d var jo d LG het før, elleR?) men tror jeg personlig går for Sendo X Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Etter det jeg har skjønt så er P5 og lg 7200 samme produkt fra LG. Har prøvd å finne ut hvorfor det er slikt uten noe lykke. de skiftet vel navn; fra å være et "konsept" til å bli noe ordentlig... d trur jeg ihvertfall Lenke til kommentar
eblth Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Okay, ser ut som jeg har missa noe Synd med utterskjermen, men dreiv å fingra litt med en z600 og det var ikek så ille uten.. Du kan jo se hvem som ringer å slikt (å du kan jo også snu skjermen, men lurer på om alt blir snudd oppned da, eller hva tror dere...?) Kommet frem noe mer om når den vil komme (tenker på dato å slikt...) **__LITT UTDATERT__** Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Etter det jeg har skjønt så er P5 og lg 7200 samme produkt fra LG. Har prøvd å finne ut hvorfor det er slikt uten noe lykke. de skiftet vel navn; fra å være et "konsept" til å bli noe ordentlig... d trur jeg ihvertfall Het P5 som konsept-modell, 7200 som produksjonsmodell, kan vel sammelignes med Nintedo; Dolphin var GameCube's konseptnavn... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 nei faktisk ikke... Dolphin skulle komme ut i hele verden; men kom tilslutt bare ut i japan; ikke noen andre steder: de ventet til gamecube var ferdig.... Etter ca. 0.5 år kom gamecube ut.... Dolphin hadde mye av d samme som 64 imens GC skiller seg ganske mye ut Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hvah, faktisk Har hørt at Dolphin var pre-GameCube... (Hva het GameCue DA!?) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Remerser tar nok feil. Dolphin ble aldri gitt ut. Tadcomp som har rett her. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Okay, godt vi fikk løst det! He he... Men tilbake til topic: Når det står på utenlandske sider: "No external screen", betyr det at det er ikke noen skjerm i det hele tatt? (Eller er det bare ikke fargeskjerm) Kan man ikke engang se hvem som ringer??? Takk for svar! Lenke til kommentar
mambo` Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 ikke utvendig skjerm ? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Lurte litt på det.. På et av bildene som jeg postet en link til lenger oppe var det en liten firkantet rute på midten som det sto "swivel cam" på, regner med at dette er en skjerm... Edit: Leste nettopp at skjermen var 176x200 pixler og ikke 220 som skrevet før... Stemmer dette? Endret 24. januar 2004 av Mr.fungus Lenke til kommentar
eblth Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Noen som vet hvor stor skjermen til 6600 (evt. x650) er i cm? Det hjelper meg liksom ikke å vite at den er 176x220... Så vet jeg ca. størrelsen på G7200's skjerm... Takk! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Remerser tar nok feil. Dolphin ble aldri gitt ut. Tadcomp som har rett her. jo faktisk; men aldri i norge; kun i japan.... jeg bare vet det skal finne noen håndfaste bevis (blir litt vanskelig siden jeg ikke kan japansk ) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Hehe... Jeg tror nok du tar feil. Dolphin har aldri blitt gitt ut. Eller du kan godt si at den har blitt gitt ut, men med navnet GameCube. Ta et søk på google eller andre steder så ser du at du blir linket til GameCube med engang. Dolpin var som sagt bare nintendos konseptnavn. Sjekk også spill forums osv. Hadde nintendo hatt en spillemaskin ved navn Dolphin og som ikke var lik GameCube så hadde en del hardcore gamere her i Norge hatt en sånn. Endret 28. januar 2004 av Eulogy Lenke til kommentar
eblth Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 PhoneScoop har lagt ut noen bilder fra CES '04, bla. av LG G7200: CES '04 - G7200 Lenke til kommentar
mambo` Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 er det støtte for minnekort på 7200 ? Lenke til kommentar
pufffn Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Hvorfor ser LG7200 helt forskjellig ut på disse bildene enn det som ble lagt ut i amobil sin artikkel?? Den Lilla PiMP mobilen var myyyyye fetere!!! Endret 2. februar 2004 av Cowbliss Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 syns lg 7200 var stygg jeg.. lg5400 er myyeee penere Lenke til kommentar
eblth Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Smak og behag! Den føste lilla "pimp" mobilen var bare en prøve... Trist... Likte den mye bedre også, men uansett så er specsene veldig bra da! Noen som vet om den blir veldig forsinget? (Skulle vært her i januar! ) Jeg bare fortsetter å be til Vår Herre jeg Lenke til kommentar
eblth Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Noen andre som skal ha LG G7200? Ble forferdelig fristet til å kjøpe Sharp GX30 (det virker som om de endelig har fått fikset småfeilene til GX20) når den kommer ut... Hva syns dere? (Selfølgelig er det lengre til og det blir jo litt stress å måtte bestille fra utlandet, men det er jo verdt det...Eller? ) Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå