Gå til innhold

LG 7200

Rayarn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, det kan være det er flere, men jeg er ganske sikker på at det var Nokia 7700 (eller en av de nye) man måtte betale tv-lisens på...

Ellers er det en ny Samsung som man kan se på tv med tror jeg...

Men svar på spørsmålet: Nei, det er ikke tv-mottaker på G7200... (Det hadde nok blitt nevnt i det lille som har kommet fram av spesifikasjoner, ettersom det er ganske nytt)

Lenke til kommentar

Lurer på om det er noen andre...? Hvor enn jeg søker på internett, finner jeg samme bildet. Men jeg ble overasket da jeg (trodde) jeg så et annet, men skjønte fort at de bare hadde vridd litt på bildet, så det så anderledes ut.. :p

Men har en ekkel følelse av at designet blir forandret før den kommer ut... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Tusen takk for linken, men jeg mente egentlig Sharp sx-66, vet at det ikke kom klart nok frem i posten...

Forresten, var det noen som hadde bilder av Sharp sx-66?

sikker på at de er en telefon som heter Sharp sx-66? for når jeg søker på nettet, så kommer de ikke opp noe.....

Lenke til kommentar

Sharp har ihvertfall 5 mobiler jeg har hørt om (sikkert noen megapiksel-foner i Japan også, men det vet ikke jeg...)

GX1

GX10

GX10i

GX20

GX22

GX22 er vel Asias versjon av GX20 (bare med 262,144 farger)

Men om de er gode, er så som så... Utenom en FANTASTISK skjerm (240x320), er vel GX20/22 ganske funksjonsløs (ikke bluetooth, ikke alarm på kalender, ikke T9, er noen av minusene)

GX10/10i er vel en slags E700, bare i større versjon... Ikke noen spesielle funksjoner, mens fargeskjermen er veldig bra (samme oppløsning som på E700)

(Fant ikke ut hva som er forskjellen på de to mobilene)

Lenke til kommentar

Jippi! Nye bilder av LG G7200:

lg02.jpg

Denne er det litt tvil om:

lg03.jpg

(Bare se på høytaleren f.eks... Personlig tror jeg det er samme (De stod jo tross alt ved siden av hverandre også på siden))

Denne er også litt annerledes, men under står det masse rare bokstaver/tall og midt i står det G7200 :wow::

lg01.jpg

Funnet her !

Noen som kan se størrelsen på skjermen? Lignet mistenkelig på skjermstørrelsen E700 +++...

:love::love:

Lenke til kommentar
Jippi! Nye bilder av LG G7200:

lg02.jpg

Denne er det litt tvil om:

lg03.jpg

(Bare se på høytaleren f.eks... Personlig tror jeg det er samme (De stod jo tross alt ved siden av hverandre også på siden))

Denne er også litt annerledes, men under står det masse rare bokstaver/tall og midt i står det G7200 :wow::

lg01.jpg

Funnet her !

Noen som kan se størrelsen på skjermen? Lignet mistenkelig på skjermstørrelsen E700 +++...

:love:  :love:

Utsene på LG 7200 har blitt betraktlig forandret! På det første bildene jeg så av den så den utrolig lekker ut....!! Men må si at jeg ikke er like overbevist over de bildene.... Se på toppen av telefonen da, på "klapp" mekanismen, er jo den feite "pølsa" bortover... :cry: Men blir sikkert lekker når den kommer i butikken :yes:

Endret av mphones
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Leste nettopp dette:

"The G7200, a feature-packed tri-band GSM model with twisting display, camera with flash, and Bluetooth. Pretty much everything here is top-of-the-line, including the VGA camera and 262,000-color TFT display with 176 x 220 pixel resolution.

It also supports video recording and playback, and 40-chord polyphonic ringtones. About the only thing missing is an external display, but you can leave the display folded facing out if you like.

The camera is mounted on the hinge, facing to the left. This is a first outside of Japan and Korea. For a viewfinder, the idea is to twist the display facing sideways like a camcorder"

Endelig noe om oppløsningen på skjermen! Lekkert... :love::love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...