Rayarn Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Kunne ikke innbille meg at en mobil med rosa/lilla på hadde vært aktuell for meg, men jeg må si at denne skjønnheten frister virkelig. Har noen peil på nårti den kommer, og hva prisen blir? http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=2700 (mobben nederst på denne siden) Mh Raymond Pettersen Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 LG P5 mener du?? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Du finner litt mer informasjon her: http://amobil.no/art.php?artikkelid=3888&side=2 Ifølge LGs markedssjef er det ikke sikkert at denne modellen vil bli lansert i det hele tatt, da produsenten har mange andre og nyere modeller på vei som kanskje vil erstatte G7200... PS: LG P5 har skiftet navn til G7200, ja. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 irriterende at dere skriver P5 en plass og 7200 en annen plass Lenke til kommentar
Rayarn Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Etter det jeg har skjønt så er P5 og lg 7200 samme produkt fra LG. Har prøvd å finne ut hvorfor det er slikt uten noe lykke. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jepp, den første artikkelen er 2 1/2 mnd gammel. Det skal være fikset nå ihvertfall. Takk for tipset! Lenke til kommentar
eblth Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Ifølge LGs markedssjef er det ikke sikkert at denne modellen vil bli lansert i det hele tatt, da produsenten har mange andre og nyere modeller på vei som kanskje vil erstatte G7200... NEEEI!!! Ååå, dette skulle jo kansje bli min nye telefon! Noen andre mobiler som kommer, som kan "erstatte" G7200? Lenke til kommentar
Rayarn Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Ikke selg skinnet før bjørnen er skutt da. Jeg har sett litt rundt på europeiske sider, og det virker som lanseringen skal være i januar engang. Å hvis det ikke skjer så kommer sikkert LG med noen andre godbiter. I tillegg kommer vell motorola v-600 og sony z1010, samt mye fra nokia. Så er det bare å glede seg da. Jeg skal selv investere i ny mobil, men tror det kan lønne seg å vente litt ut i januar når neste års modeller begynner å presantere seg for fullt . Så min trofaste 6310 får være trofast ihvertfall i ca 1 måned til Mh Raymond Pettersen Lenke til kommentar
P.Gee Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Fy flate, nå flat jeg pladask for LG G7200! Jeg solgte min T610 for E700 og nå har jeg solgt min E700 for Z1010 men, nå som jeg så LG G7200 med blåtann, har jeg falt pladask. Spørsmålet mitt er, har noen noe peil på hvilken telefoner vi kan vente oss til neste år? Jeg syntes at z1010superbra med SE sine funksjoner! Lenke til kommentar
Rayarn Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Bortsett fra de nevnte telefonene så er det to mobiler som har fått min oppmerksomhet. Det er motorola v-600, og sharp sx-66 ellernå. Sistnevnte har en skjerm som overgår det aller meste av mobilskjermer som finnes. Knuser alt på det norske markedet etter det jeg har fått med meg. Motorola mobben er litt samsung e700 wannabe, bare med bluetooth da. Mh Raymond Pettersen Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Denne så MEGET bra ut... fikk plutselig lyst på ny tlf... Lilla er jo PIMP da... må jo ha det... Lenke til kommentar
Rayarn Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Meget velvalgte ord; PIMP.. Genialt det da Uten tvil en øyevekker av dimensjoner hvis bildet er rettferdig mot hvordan mobilen er i real life. Er det noen som vet av flere bilder av denne skjønnheten? Mh Raymond Pettersen Lenke til kommentar
Normann Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Lilla er jo PIMP da... må jo ha det... Eller kansje litt femi? Neida... bare tøyser, men den hadde vel sett lit bedre ut for oss gutta hvis den hadde hatt litt andre farger.... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Den er fin som den er Lenke til kommentar
Rayarn Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Gjør ikke noe med litt "femi" farger, ihvertfall ikke når man fra før av er sikker på sin egen legning . Det tiltrekker i verste fall bare det andre kjønn. Husker godt dagene da en kompis fikk en liten søt 8310, med blå fargeskjerm for noen år tilbake. Han ble midtpunktet når han hadde den fremme blandt alle venninner som syntes telefonen var rå-pen. Men for all del, det kan hende at bildet er "piffet" opp av diverse photoshop og lignende for å gjøre mobilen mer attraktiv. Er det en kjedelig lillafarge uten gjenskinn så er det kanskje ikke så mye å hoppe i taket for. Derfor vil jeg gjerne se flere bilder hvis noen greier å finne? Mh Raymond Pettersen Lenke til kommentar
eblth Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 ...Er dessverre ganske sikker på at utseende er skiftet... Får bare håpe at det er så mye likt som mulig! Mr.fungus er finito Lenke til kommentar
Star Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 http://www.mobiltelefon.no/nytt_og_nyttig/...info.php?ID=202 Denne? kommer ut? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 http://www.mobiltelefon.no/nytt_og_nyttig/...info.php?ID=202 Denne? kommer ut? den er allerede ute, og den har blitt testet her på amobil.no Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Det må jeg si... den var bare DRIT lekker Lenke til kommentar
eblth Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Bortsett fra de nevnte telefonene så er det to mobiler som har fått min oppmerksomhet. Det er motorola v-600, og sharp sx-66 ellernå. Sistnevnte har en skjerm som overgår det aller meste av mobilskjermer som finnes. Knuser alt på det norske markedet etter det jeg har fått med meg. Motorola mobben er litt samsung e700 wannabe, bare med bluetooth da. Mh Raymond Pettersen Sharp sx-66? Hva er dette for en mobil? Kommer den til Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå