Magnusha Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hei! har hørt at de nye AMD XP 2500+ er låst for overklokking stemmer dette?? Takker for alle svar Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Det er visst bare multiplieren som er låst på de nye prossesorene, så visse den er produsert eter uke 40 er den låst, tror jeg. Men du kan klokke med FSB Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Min multiplier ser ut til å være låst.. (xp2500+) Den ble kjøpt hos komplett i forige uke .. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Det er visst bare multiplieren som er låst på de nye prossesorene, så visse den er produsert eter uke 40 er den låst, tror jeg. Men du kan klokke med FSB Er litt ny i dette. Men hva er FSB? Lenke til kommentar
OeO Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 du kan klokke via fsb, mp, eller begge. anbefaler deg å lese testen på overklokking.no de fleste klarer seg med å klokke fsb Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Åssen gjør du det? gjør du det via BIOS eller windows?? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Åssen gjør du det? gjør du det via BIOS eller windows?? Du klokker via BIOS. FSB betyr front side bus hvis jeg ikke tar helt feil. Ellers sjekk ut Overklokking.no sin klokkeguide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå