Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?

DrDoogie

Anbefalte innlegg

Noe av det dummeste jeg har gjort må være på en klasse fest i høst. Jeg drakk nesten en flaske 60% og noen øl. Ble ganske full. Kastet en stol gjennom ei glass dør og mens folk stormet bort til døra gikk jeg og blåste ut et pulver brannslukking apperat. Jeg var mild sagt IKKE høy i hatten da vi skulle rydde lokalet dagen etter på :blush: En kompis av meg falt ut gjennom den andre glass døra, så han måtte på sykehuset og sy et par sting (dette skjedde før jeg kastet stole gjennom den første glass døren så kansje jeg ble "innspirert" av hans uhell...?)

Andre episoder jeg husker var da jeg var hjemme alene og det plutselig ;) ble åpent hus hos meg. Det startet som klasse fest, og utover kvelden var det vell 50-60 stykker der. Sofaen ble ødelagt. Jeg ryddet så fint jeg kunne på søndagen slik at de ikke skulle tro at det var fest der og jeg sa noen kompiser var uheldig med sofaen (uhell skjer..) De trodde på det helt til de fant fullt av øl korker i kniv skuffen. Mamma sa bare: Ikke ha så stor fest neste gang.

Senere på det året ble det jo selvfølgelig enda en stor fest, men denne gangen ble bare en kjøkkenstol knust.

Det var tider :D

Edit: Kom på en noe som skjedde med en kompis av meg. Etter en fuktig natt på byen ble han så sulten da han kom hjem. Slang en grandis i ovnen og sovnet. Hele leiligheten ble røykfylt og han ble vekket av husverten som lurte på hvorfor det luktet brent i hele huset. Den grandisen ble GODT STEKT!!!

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får vel legge til noe her da:

På gymnaset hadde vi fest på diskoteket med 16års-grense flere ganger. Det var selvfølgelig standarden å drikke seg fullest mulig på vorspiel, og prøve å se mest mulig edru ut foran de mistenksomme vaktene. Velvel, jeg satt der full som en kråke og måtte spy. Følte det ikke var nødvendig å gå på do så jeg spydde under bordet. Vaktene kom med en bøtte vann og klut. Jeg tørket opp og så ble jeg kastet ut.

En annen gang skulle jeg spytte i askebegeret. En god spyttklyse og 3 kg aske rett i fleisen. Kom hjem, tok av linsene og ene øyet svidde som f. Gikk på skolen dagen etter og øyet svidde og rant. Gikk på legevakten. Resultatet ble en liten øyebetennelse.

Da jeg var i militæret på sørlandet en tur var jeg ute og ble kjent med noen lokale damer. Råklinte med den ene damen, regelrett heiv meg over henne så hu dunka hodet i veggen på utestedet. :fun:

Mast henne til slutt. Fant ut jeg skulle gå tilbake til leiren. Kom en fyr og tilbød skyss. Jeg tenkte ikke over det og satt på med han ca halvveis. Da stoppet han bilen og ville hilse på meg formelt. Hånden hans kom faretruende langt oppetter låret mitt. Jeg mumlet at jeg måtte på do og sprang ut i skogen, jeg hørte bilen spinne bort. Det var jævli ekkelt der og da. Hele veien tilbake gjemte jeg meg i grøften når det kom bil.

Endret av pebbe
Lenke til kommentar
av en eller annen grunn møtt ei jente i stupfylla, hvor hun sier  feil hull...

HAHAHA..bra jobbet :thumbs:

Dagens latter :green:

hm, var ikke særlig artig akkurat der og da skal si deg...

en har bare 3 valg, enten så er en veldig uerfaren, en liker den slags, eller en er bare full.

heldigvis så stemte sistnevnte..

Lenke til kommentar

*mimre tilbake til nyttårsaften*

Klarte å gjøre mye jeg ikke skulle. Kline med ei god venninne (noe av det brae ved kvelden), skjelle ut en av mine beste venner til de grader, Spry på et kontor på jobb, miste sertifikatet, pluss noen til ting som jeg ikke husker. Jeg våkna opp uten å huske hvordan jeg kom meg selv hjem engang...og vite hvem jeg var innom jobb med. Hun på jobb sa at jeg var innom jobb med ei dame hun hadde sett før...men jeg finner ikke ut hvem...og vet ikke om hun var med meg hjem engang.

Lenke til kommentar

Var på julebord nå, ble seff snydens drittings på div skummle ting.

Ble sendt hjem i taxi, kom meg inn og vrengte av alle klærne som var full av spy.

Våknet opp frisk og sunn, og på vei ut av badet så møtte jeg hu mor som gliste og lo som ******, jeg skjønte jo så klart ikke ein dritt.

Rett på sak, hun kom også hjem fra julebord seint på natt, og hu hadde glemt nøkkelen så hu banka på vinduet mitt for å få meg til å åpne døra, jeg lå jo så klart i dyp søvn, men jeg hadde visst våkna til slutt og da hadde visstnok skriki og banna som et rent ******, men poenget med saken....jeg hadde visstnok åpna døra for hu SPLITT KLISS NAKEN der jeg stod.

Følte meg bra lur da hun fortalte det...

Lenke til kommentar

"Kniv og taffel" er et lite band i Bergen som før jul var flittige maur på konsertscenen i Bergen. Jeg stakk på en av de konsertene, som var på ganske små og intime steder, og sjanglet inn omtrent da de skulle begynne å spille. Vi var litt sene, så heldigvis for oss hadde gitaristen blitt forsinket, og vi rigget oss til med et par øl rett ved siden av scenen.

Da de endelig kom på var jeg litt for fin i gassen. Slang et par kommentarer om "hva er dette for en tid å komme på" (de var 15 min forsinka). Uti konserten forteller kompisen min meg at de pleier å ta litt av mens de spiller, og han som spiller kontrabass (aldri sett en før jeg... den var svær! :wow: ) kom etterhvert til å legge seg over de andre og spille den opp-ned.

I hver eneste pause de hadde, sto jeg og hoiet kommentarer til dem, og ble etterhvert en del av showet, om ikke annet som en full klovn som burde vært bært ut av et par biffer. Da de spilte seg ferdig hadde kontrabassisten enda ikke spilt opp ned, og jeg som hadde stått med digitalkamera og knipset som en japse på jordomseiling, hadde enda ikke fått gull-bildet mitt. Jeg gikk bort til gutta etterpå og maste om han ikke i det minste kunne posere for meg, hvorpå han kvitterte med at jeg var en slitsom idiot, og at det ikke var snakk om, jeg kunne bare stikke.

Dette er kanskje ikke en fyllehistorie som setter skapet på plass, men nok til at jeg våknet med fylleangst TIDLIG dagen etter, og ikke turde komme meg opp av sengen på timesvis. Har enda ikke turt å vise meg på det samme stedet, eller aller minst våget meg på flere konserter med dem, til tross for at de hadde mange etter denne episoden.

Litt reklame også da; Kniv og Taffel er drit flinke! Stikk og se dem hvis du har muligheten!

Lenke til kommentar

Næh, hvem skjemmer seg ikke ut når man er på schalabais i fylla. Jeg gjør det stort sett hver gang jeg er ute. Jeg har hatt et par brae kommentarer som egentlig kvalifiserer til juling, men snille meg klarer alltis å ro den hjem igjen.

Mimre tilbake til 18års dagen der jeg lurte på hvorfor jeg våkna opp sammen med ei god venninne som jeg hadde hatt crush på lenge. Man vil liksom kunne huske første gangen man kliner med noen osv....

Lenke til kommentar
ekke blant de værste tabbene jeg har gjort men alikevel dum! here goes:

sovna mens jeg klinte med den driiiiit fine dama.. blekke noe mer mellom oss nei. :thumbdown:

Hvis det får deg til å føle deg bedre... hørt om ølbriller? :green: Damer som er fine når du er full, blir gjerne litt mindre fine når du er edru. Det finnes såklart unntak da...

Lenke til kommentar

På vidregående hadde jeg og en kompis fest, ble ganske folksomt ettervert (vi hadde ganske stor leilighet). På denne tiden hadde de salg på en butikk som heter vinleggeren i tromsø, halv pris på 24 timers vin av typen 15% med gjer smak. Vi hamstret selvsagt inn, og lagde 60 liter til festen som sto i 3 store kanner på stuegulvet. Jeg ble selvsagt drita og sovnet sånn i 01-tida. Våknet dagen etter i badekaret med noe jeg trodde var masse "blaut-skjetta" i bokseren, det trodde de fleste andre på festen også det var. Men det viste seg at en kompis hadde tømt en boks nugatti i boksern min, litt flaut på skolen uka etter :blush:

Dette måtte selvsagt hevnes, så helga etter hadde vi vorchspiel. Det var fortsatt gjær-vinen vi drakk av og vi kjørte en drikke-lek. Han som hadde tømt nugattiboksen i boksern min måtte drikke et svært glass vin. Etter et svært rap så han at han syntes vinen hadde blitt enda verre nå selv om denne hadde fått klargjort seg, jeg svarte det er klart fordi jeg har pisset i den. Noe jeg faktisk hadde gjort :devil: Han sprang etter meg med balltre før vi fikk roa han ned!

Lenke til kommentar

hmm, sprit er ikke sunt :devil:

Den første gangen jeg drakk var den værste. Jeg styrtet så mye 60% sprit jeg klarte. Siden jeg merket at jeg ikke ble full med en gang drakk jeg mer og mer . Jeg var så ivrig på å drikke.

Når festen startet kl 12 var jeg helt dritings, dunket huet i nesten alle stolpene jeg fant.. Begynte og sippe og hylgrine fordi en venn kalte meg dust... holdt på og hoppe utfor et stup (vennene mine stanset meg).. Tryne rett forran politibilen..(det spurte meg om det var mye drikking her, jeg svarte neida og trynte noen ganger rett forran ham) Bruker opp et kontantkortet til en venn (500 kr). Sier til alle at jeg skal ta sellis. Kommer hjem dritingsog hylgrinende. Tryner ned trappen. Spiller battlefield og sovner.

Drakk i på en god stund etter det..

Aldri mer ublandet sprit. Holder meg til pils.

Btw: Har politiet lov til å ta pilsa som er i sekken hvis man ikke er full. Eller har de bare lov til å ta de som er åpnet?

Sistgang tok 13 pils og en sekk til 500kr. :w00t: Hadde ikke drukket 1 eneste, og resten av pilsa lå i sekken.

Endret av FrenChie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...