Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?

DrDoogie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HAHAHAHA WAT THA FUCK! dette er det drøyeste jeg har sett på lenge, hahaha jeg dør. Hadde helt glemt hvor rå denne tråden var. Remi!!!! "Eg har aids i kjeften, bitch"

Er dette deg MyBigMouth?

Edit: Virker nesten som en kjendis, med blitzen som lyser opp hele tiden, hells yeah!

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

En kamerat av meg tar kaka.

Det var natt til 1. og alle var skikkelig sørpe, så møtte vi noen gutter som skulle på en fest, så vi ble med de dit. Festen var i seg selv ganske lame og det endte med at alle stakk. Til slutt var det bare oss og festholderen igjen. Han ble så drita at han helt random sovna i sofaen og det var da kameraten min fikk den syke idèen om å rasere og totalt ødelegge hele leiligheten hans for morro..

Han helte alt av vann/melk/alkohol utover gølvet, tømte brannslukningsapparatet over hele leiligheten, dreit i skuffen og tømte blæra utover hele badet.

Slemt var det, men fytti helvete og fett det var å se på! :D

Tok du bilder? Det skulle du gjort.

Hadde ikke kameramobil på den tiden ..

Lenke til kommentar

Huff, her var det mange skjebner...

Har et par selv, kanskje ikke helt driti ut, men fyllenerver som få..

Var på vei til Azerbaijan, skulle ha en mellom landing i Riga, så tok like så godt et par dager der.

Havnet jo selvfølgelig ute på livet i syndens by, alene selvsagt.

Hadde full kontroll helt til jeg møtte noen usedvanlig hyggelige engelske Hooligans på en kul pub.

Var ei tattoveringssjappe på andre sida av gata. Siden jeg også hadde planer om ett minne derfra gikk

jeg i skytteltrafikk mellom puben og studioet en god stund før jeg slo meg til ro på puben med disse eksemplariske ungdommene..

Vi prata i det vide å brede om Manu som de var tilhengere av(var vel de som sto for praten, jeg bare latet som det var uhyre interessant) , ettersom jeg ikke er spesielt fotball interessert, prøvde jeg å huske noen navn.. men men nok om det..

Begynte å bli rimelig svimmel å fikk lira av meg at jeg måtte ha frisk luft.. Kom meg ut på gata.

Husker overhodet ikke mer før jeg våkna opp i en gedigen spyklase i senga på hotellet langt utpå dagen neste dag.. var selvfølgelig noe noen hadde putta i glasset mitt.

Var ikke kult å prøve å skjule de sporene når vaskedama kom, kan si at jeg gikk rimelig stille forbi resepsjonen den dagen...

Var en liten rundreise her å der, dette var på Bali, hadde drukket tett de fleste dagene, å dagen før jeg skulle videre til Australia tenkte jeg at nå skulle jeg ta det lüngt med alkohol..

Joda gikk bra det helt til samme dag jeg skulle dra (skulle videre på kvelden)

Tok et par pils utpå formiddagen ved bassengkanten å fikk øye på et par Svenske damer som akkurat hadde sjekka inn på hotellet.

Jeg var ikke sen om å hive meg rundt å invitere på et par kalde.. Tenkte ikke noe mer over det så var festen i gang.. takk Sverige. Husker ikke mer før jeg var på flyplassen på Bali. Det her var jo artig tenkte jeg å fant frem kameraet som visstnok hadde blitt flittig brukt av både damene å meg... huff å fan for noen bilder.

Den dag i da husker jeg overhodet ikke åssen jeg kom meg til flyplassen..

Tenker jeg var et vakkert syn da jeg skulle hjennom immigrasjon i Australia, ble tatt til siden tvert..

Fyllesjuk utav en annen dimensjon prøvde jeg å forklare hva jeg skulle der, satt i 3 jævla timer.. Møkka land..

Hadde lage et aldri så lite leven på en fest, så politi ble tilkalt.

De var jo så snille å kjøre meg hjem

Så foreldrene mine ble ikke happy da Politi og Mor å Fars håpefulle sto utenfor..

Jeg ble overlevert å begynte å krangle med fattern, var vel egentlig meg som krangla da, bare av noe surreting...

Så han skulle jo få juling da..(Han hadde tatt meg lett på den tida) Heldigvis tok jeg bena fatt å gikk til byen.. 5 km.. husker ikke mye men.

Neste dag våkna jeg utrolig nok i senga mi sikkert med masse pronmille, snek meg ut vinduet.. å kom meg tilbake til festplasen for å hente sykkelen til Mor.

Måtte bite i det sure eplet å komme meg hjem til slutt, der satt de ganske alvorlige i sofaen.

Så sa de : Vi er ikke sure på deg, vi vet at du ikke er sånn som du var i går, men den gjengen du går med nå trenger du IKKE å oppsøke igjen..

Det gjorde jeg heller ikke, å har ikke drukket sprit siden den dagen for 15 år siden.

Første festen jeg var på kappdrakk meg å en kamerat pils, jævlig smart til å være første gang en drakk..

Jeg våkna opp dagen etter, husker selvfølgelig svært lite..

Alle smilte å lo av meg... skjønnte ikke helt det men, noe måtte jeg ha gjort..

Så hadde fans jævlene barbert meg, var en noen små dun under nesa igjen, så jeg gikk rundt en dag med en sånn bart som han hitler gutten fra Tyskland hadde.. huff...

Tok et par år før jeg drakk igjen da...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...