Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?

DrDoogie

Anbefalte innlegg

Da var jeg hjemme fra en fest som kunne var mye lenger. Greit nok at jeg bare kjente en der fra før, men nye bekjentskaper er som regel ikke dumt. Gjorde ikke noe dumt (tror jeg), men er for full til å bedømme det nå, så rapport i morgen er ikke alt for usansynlig.

God natt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel kansje ikke det verste, men for 3 uker siden satt jeg og en kompis med hver sin helflaske med Jäger og shottet. Jeg begynnte med litt hjemmebrygget vin (Laga selv :D )

Senere på natta når alle var sovna så stakk vi fra festen.

Vi kom over en båt som lå knytta fast i ett tau på land, så vi fant ut at vi skulle sjøsette den og fortøye.

Vi skubba alt vi hadde, helt til tauet slet og båten forsvant ut på havna :blush:

Da våknet en ny personlighet opp i mitt hode, så jeg heiv av meg alt utenom boxer og hoppa uti for å hente båten igjenn.

Må vel få med at dette foregikk i 6 halv 6 tida en onsdags morning..

Våkna ihvertfall opp senere på dagen med våt seng, ingen klær og ett håndkle :p

Forrige helg så var jeg på øyadans :p

Min mor sto vakt, jeg drakk Jäger, ble veldig full, gikk inn å lagde ett helvette, Sjekka opp damer på 60+ framfor min mor :blush: danset med ennda eldre damer, skjellte ut faren til en gammel kompis (Ikke venner nå), La an på en annen kompis :blush: Gikk deretter hjem å la meg :ermm:

Tragisk kveld :p

Lenke til kommentar
Er vel kansje ikke det verste, men for 3 uker siden satt jeg og en kompis med hver sin helflaske med Jäger og shottet. Jeg begynnte med litt hjemmebrygget vin (Laga selv :D )

Senere på natta når alle var sovna så stakk vi fra festen.

Vi kom over en båt som lå knytta fast i ett tau på land, så vi fant ut at vi skulle sjøsette den og fortøye.

Vi skubba alt vi hadde, helt til tauet slet og båten forsvant ut på havna :blush:

Da våknet en ny personlighet opp i mitt hode, så jeg heiv av meg alt utenom boxer og hoppa uti for å hente båten igjenn.

Må vel få med at dette foregikk i 6 halv 6 tida en onsdags morning..

Våkna ihvertfall opp senere på dagen med våt seng, ingen klær og ett håndkle :p

Forrige helg så var jeg på øyadans :p

Min mor sto vakt, jeg drakk Jäger, ble veldig full, gikk inn å lagde ett helvette, Sjekka opp damer på 60+ framfor min mor :blush: danset med ennda eldre damer, skjellte ut faren til en gammel kompis (Ikke venner nå), La an på en annen kompis :blush: Gikk deretter hjem å la meg :ermm:

Tragisk kveld :p

HAHAHHAA, nå lo i hvertfall jeg godt :!:

Lenke til kommentar

Har aldri sovna på baderomsgulvet :cool:

Når jeg tenker over det har ikke driti meg ut så mye i fylla, spydd litt her å der på mine yngre dager da.

Men når jeg tenker tilbake er vel det dummeste de gangene jeg har blitt dritings, og gjort ting jeg ikke husker som folk er sure for, men vil ikke fortelle meg :no:

Det værste er somregel å våkne opp dagen etter :hm:

Lenke til kommentar

Ser at noen nevner vodka...

Min mening om saken er at vodkaen trenger ikke være dyr for at den skal være god... Har i mange tilfeller erfart at billigere vodka, faktisk smaker bedre og mer velblandet enn dyrere vodka.

Nå som det er sagt, snakker jeg ikke om veldig dyr, eller mistenkelig billig vodka

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...