ratata Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 *Blitt plukket opp av mine foreldre midt i en tunnel, 80-sone.* Prøvd å holde tempo til gamlegutta med pils og Jägermeister, lå til klokken 8 om kvelden etterpå. Jägermeister er det diggeste jeg har smakt! Spesielt is kald med is biter... ahh.. men ingen ting slår en varm sommerdag ute på gresset med søte jordbær og hvitvin jo... sitte i sola med iskald pils og en sigg second that Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jägermeister er farlige saker. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Aldri drukket. Hva tilfører du denne posten ved å fortelle det? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Aldri drukket. Hva tilfører du denne posten ved å fortelle det? Hva tilførte du med det du nettop da? Bumpe en gammel tråd med et enda dårligere innlegg enn det forige mann hadde. Skal på konsert i morra.. skikkelig lokal grøftefyllkonsert :D tenker det blir noen gode historier etter den kvelden.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Aldri drukket. Hva tilfører du denne posten ved å fortelle det? Hva tilførte du med det du nettop da? Bumpe en gammel tråd med et enda dårligere innlegg enn det forige mann hadde. Skal på konsert i morra.. skikkelig lokal grøftefyllkonsert :D tenker det blir noen gode historier etter den kvelden.. jeg ser ikke at ditt innlegg var noe bedre Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 jeg ser ikke at ditt innlegg var noe bedre Jeg la hvertfall opp til at jeg skulle komme med mer En gang dreit jeg meg ut i fylla og spydde i en do så blei den tett. Da har jeg kommet med noe til topic. Post approved Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg våknet opp nede i en lysgrav utenfor skolen halvnaken sammen med noen jeg ikke visste hvem var. :-\ Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 har aldri drukket, og skal ikke det før jeg er 18år pga jeg har lovet ei jente at jeg ikke skal det før 18år.. Lenke til kommentar
tommy_h Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Styrta ein halv liter absolut vodka på ein halv time i tillegg hadde eg drukke 4 cider og noken øl og litt vin. endte med at eg kubba på sofaen der det var fest, da var klokka ca. halv 2 om natta. Våkna neste morning og da satt mutter'n ved siden av meg og eg var skamm klipt og jævlig Folk hadde vist ringt til legevakten og for ingen fikk liv i meg. (var 15 år da dette skjedde) Lenke til kommentar
havfal Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg våknet opp nede i en lysgrav utenfor skolen halvnaken sammen med noen jeg ikke visste hvem var. :-\ Og hvilken del av kroppen var naken? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg våknet opp nede i en lysgrav utenfor skolen halvnaken sammen med noen jeg ikke visste hvem var. :-\ Og hvilken del av kroppen var naken? Hmm, let me see. Det eneste jeg hadde på var en russefrakk. ^^ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 har aldri drukket, og skal ikke det før jeg er 18år pga jeg har lovet ei jente at jeg ikke skal det før 18år.. Og hva får du igjen for det? Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 ikke noe.. Når jeg er med på fest, pleier jeg å passe på venner min.. Vil nyte jeg! Enn å passe på andre Lenke til kommentar
havfal Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg våknet opp nede i en lysgrav utenfor skolen halvnaken sammen med noen jeg ikke visste hvem var. :-\ Og hvilken del av kroppen var naken? Hmm, let me see. Det eneste jeg hadde på var en russefrakk. ^^ :!: Jeg setter ti spenn på at du lå siden av en gutt/mann! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Det høres ut som du lar deg underkue. Er det noen følelser med i bildet? (Er du forelsket i henne?) I så fall plasserer du seg selv godt i klistret. Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Er det noen følelser med i bildet? (Er du forelsket i henne?) I så fall plasserer du seg selv godt i klistret. der har du gjettet riktig Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Drukket meg full, for å så bli brisen. Dro på nach, 3 stk delte 1L (eller 70cl) Jägermeister (shottet)... Så våknet jeg dagen etter uten klær, de var nedspydd.. weeee Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Forrige fredag var kos. Lå tre timer på harde fliser på et badegulv og sov. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Forrige fredag var kos. Lå tre timer på harde fliser på et badegulv og sov. Badegulv Ett av de beste stedene og ligge etter fylla... Varmt og godt mmm... også er det som regel en fortjent straff for de fæle tingene man har gjort tidligere på kvelden Faktisk aldri spydd på meg selv (sett bort fra flekker på sko), men er mester i å spy på andre og steder hvor man ikke burde spy (vask, skittentøy dunker, søppelbøtter, peis etc.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå