Suppelars2k Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Øl er godt. Spess tuborg. Hvitvin er ultradigg, spesielt før man skal legge seg. Må si at Absolutt er den eneste vodkaen som er god. Faktisk den eneste drikkbare.fjortis? fjortis? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg har gått på smeller, men det visner i forhold til kronidiotien som rår her inne. Jeg har dog en god anekdote (i stikkord): Spy, spy i håret, fra vinduet, sinna mennesker. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Øl er godt. Spess tuborg. Hvitvin er ultradigg, spesielt før man skal legge seg. Må si at Absolutt er den eneste vodkaen som er god. Faktisk den eneste drikkbare.fjortis? En fjortis drikker ikke alkohol. Han/hun sitter hjemme og spiller Ludo eller Super Mario World. En fjortis ligger i grøfta, og du kan høre han/henne si: "Åh, så full har aaaldri vært før ass" Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hvor får jeg tak i 96? Selges det på polet? Det fåes kjøpt hos Shay Dealers :!: Alt over 60% regnes som narkotika og er dermed ikke lovlig for salg i norge. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 *Blitt plukket opp av mine foreldre midt i en tunnel, 80-sone. * Prøvd å holde tempo til gamlegutta med pils og Jägermeister, lå til klokken 8 om kvelden etterpå. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 * Prøvd å holde tempo til gamlegutta med pils og Jägermeister, lå til klokken 8 om kvelden etterpå. Det der gaar som regel rett til helvette. Provde det samme en gang da jeg var paa ferie i tykkeste bygde-norge. (Utenfor Toensberg). Shottet Jagermaister som om det ikke var en dag i morgen. Dette endte selfoelgelig med at jeg vaaknet paa loftet, av at fyren jeg drakk hos sin bikkje, (Amstraff eller noe) sto og slikka meg i ansiktet. Den bikkja er faen meg skummel. Btw, helvettes polske tastatur uten norske bokstaver. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Btw, helvettes polske tastatur uten norske bokstaver. Hoho.. Burde jo ha skjønt tegningen egentlig, 19 år, 60kg mot de det sjøulkene.. Våknet av en lett sur lukt, hadde bommet på bøtten, men prøvd å tørke det opp med et håndkle istedet. En blir egentlig ikke mer opplagt av å vaske opp sitt eget oppkast.. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Er glad jeg aldi har drukket før jeg... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hvor får jeg tak i 96? Selges det på polet? Du får 180 proof Everclear i nederland. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hvor får jeg tak i 96? Selges det på polet? Du får 180 proof Everclear i nederland. er jo bare 90 % da eg har en flaske med 140 proof i stua fra praha Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) er jo bare 90 % da 190 proof mente jeg, beklager. Men det er 95 skikkelige prosent. Endret 13. juli 2005 av Goophy Lenke til kommentar
zokra Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Hvor får jeg tak i 96? Møte opp på en trønderfest der du kjenner noen, eller du snakker med en trønder om det Endret 13. juli 2005 av zokra Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Mye vettugt sagt om "Heimert". *En liten kikk inn på profilen* Rart det der... Trønder. Når skal dere trøndere gi dere med hjemmebrenten? Jeg vil ikke kalle meg trønder selv om jeg bor i trøndelag. Jeg vil kalle meg stolt tromsøværing Ang. Hjemmebrent, så vil jeg slutte med det den dagen jeg ikke vet hvor det kommer fra eller hvilken kvalitet det holder. F.eks snakkes det om vodka og hva som er "drikkbart" her. GOD hjemmebrent er faktisk bedre enn noen vodka-typer. Vodkaprodusentene går inn for å ha både lukt og smak og kaller det "aroma". Jeg liker ikke noe av innholdet i vodka og vil kalle det "urenheter". GOD hjemmebrent har ikke disse urenhetene og kan være nært lukt- og smak-løse. Dette gjør det akkurat så drikkbart som det man blander det med. f.eks kaffe for de som liker det, drinkmikser, egenkomponerte drinker, gjerne med friske råvarer, spritgele eller annet. Men jeg må få repetere en ting fra det orginale innlegget mitt: Vær nøye med doseringen, ikke slump, da kan man ende opp stupfull og ødelegge hele kvelden. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Demogorgon, da er det bedre og rope på ole i den store hvite telefonen ja (dass for de som ikke tog ann) det er i grunnen bedre å slippe Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Mye vettugt sagt om "Heimert". *En liten kikk inn på profilen* Rart det der... Trønder. Når skal dere trøndere gi dere med hjemmebrenten? *Mye bra heimbrent snakk* Er veldig enig i det du sier. Jeg drikker bare heimbrent hvis flasken / beholdningen er drukket av før (tidligere i uken e.l.). Og hvis det er kompiser jeg stoler skikkelig på (har ingen tvilsome kompiser). Drikker aldri mye heimbrent, men en karsk eller to i løpet av kvelden varmer ganske bra i brystet. Ellers går det mest på øl Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 GOD hjemmebrent er faktisk bedre enn noen vodka-typer. Vodkaprodusentene går inn for å ha både lukt og smak og kaller det "aroma". Jeg liker ikke noe av innholdet i vodka og vil kalle det "urenheter". GOD hjemmebrent har ikke disse urenhetene og kan være nært lukt- og smak-løse. Dette gjør det akkurat så drikkbart som det man blander det med. f.eks kaffe for de som liker det, drinkmikser, egenkomponerte drinker, gjerne med friske råvarer, spritgele eller annet. Men jeg må få repetere en ting fra det orginale innlegget mitt: Vær nøye med doseringen, ikke slump, da kan man ende opp stupfull og ødelegge hele kvelden. Spoken by a true Trønder, wholeheartedly supported by a true Hedmarking. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 *Blitt plukket opp av mine foreldre midt i en tunnel, 80-sone.* Prøvd å holde tempo til gamlegutta med pils og Jägermeister, lå til klokken 8 om kvelden etterpå. Jägermeister er det diggeste jeg har smakt! Spesielt is kald med is biter... ahh.. men ingen ting slår en varm sommerdag ute på gresset med søte jordbær og hvitvin Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 *Blitt plukket opp av mine foreldre midt i en tunnel, 80-sone.* Prøvd å holde tempo til gamlegutta med pils og Jägermeister, lå til klokken 8 om kvelden etterpå. Jägermeister er det diggeste jeg har smakt! Spesielt is kald med is biter... ahh.. men ingen ting slår en varm sommerdag ute på gresset med søte jordbær og hvitvin jo... sitte i sola med iskald pils og en sigg Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Øl er godt. Spess tuborg. Hvitvin er ultradigg, spesielt før man skal legge seg. Må si at Absolutt er den eneste vodkaen som er god. Faktisk den eneste drikkbare.fjortis? fjortis? 4 ----> Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Eg skjønner ikkje kvifor alle meiner at Jägermeister er så forbanna godt. Det er så typisk gammal einstøtingdrikk som du får det. Og ang. diskusjonen vodka vs. heimbrent: Heimbrent er i mange tilfeller mykje bedre enn dei fleste vodkatyper. Dvs. at det er ofte mykje mindre smak på heimbrent. Og til den fyren som sa at Absolut (ikkje Absolutt ffs) er den beste vodkaen; har du smakt noko anna? Endret 16. juli 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå