Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så faren din har dårlig heimbrent i skapet?

Nesten all hjemmebrent er dårlig. De fleste driter lang vei i kvaliteten så lenge de får mange prosent og en nogenlunde blank væske ut av apparatet. Filrtering ser mange på som en uting og sparer på kullfilteret til lenge etter at det har mistet sin virkning. Denne holdningen er vel årsaken til at svært mange avskyr hjemmebrent etter diverse dårlige opplevelser.

 

Hadde bare folk tenkt kvalitet og satt seg inn i saker før de startet å lage og utviklet kvaliteten etter prøving og feiling, og utvekslet erfaringer så kunne sikkert hjemmebrent fått en bedre opplevelse og et bedre rykte.

 

En annen ting er at folk har vanskeligere for å begrense inntaket. De har jo null peiling på antall drinker de drikker og hvor mye de slumper oppi totalt. Dette faktumet er sikkert grunn nok alene til mange sier av denne tråden.

 

Moralen er: Vær nøye på filtrering og kvalitet. Og hold god kontroll på mengden dere får i dere.

Lenke til kommentar

Aldri driti meg ut på ting jeg har gjort, men har sagt en del ting i fylla. Kan nevne en gang jeg var på fest hos ei venninde.

 

Satt på terrassen uten for huset hennes og snakka. Var drita full og det var ganske mørkt ute på terrassen. Tidligere på festen hadde jeg sett ei døds stor dame, hu var både feit, stygg og høy :p også hadde hun skremt meg en gang jeg gikk ut gjennom en dør og plutselig stod hun foran meg, blei drit redd..

 

Satt ute på terrassen og snakka med et par kompiser, og det var som sagt mørkt der. Så lå jeg ut i det vide og det brede om hu store dama, og så at hu var like stor og skummel, men ikke like feit som verten etc. Satt vel og snakka om dem i ca. 5 min da brast kompisene mine plutselig ut i full latter, og da jeg lente meg bakover for å spytte over rekkverket oppdaget jeg at begge to (hu feite og verten) satt i en sånn huske sofa greie rett ved siden av meg :blush:

Lenke til kommentar

å men.. den er sur..

 

tror ikke jeg har gjort noe utrolig dumt i fylla egentlig..

 

derimot har jeg ikke styring på drekkinga mi!

sist helg klarte jeg å presse i meg et tonn grillmat før forspell.

vel, med en helflaske jack daniels gikk det som det måtte, shotta kvelden lang, flaska tomm og magen fortsat full. ble ikke drita før 3 timer etter at jeg hadde begynt å shotte. men fy faen.. 0.7 liter jack + ukjent mengde jegermeister.. joda, det kom opp, midt i hamars gågate. :green:

18'års dagen sin det.

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste her som drikker fordi det smaker godt ? :w00t:

<-----------

 

Øl er godt. Spess tuborg. Hvitvin er ultradigg, spesielt før man skal legge seg. Må si at Absolutt er den eneste vodkaen som er god. Faktisk den eneste drikkbare. Men full har jeg bare vært en gang, og det var i min fars bryllup når jeg var 6 år.

Endret av Tubbytazz
Lenke til kommentar
Er jeg den eneste her som drikker fordi det smaker godt ? :w00t:

<-----------

 

Øl er godt. Spess tuborg. Hvitvin er ultradigg, spesielt før man skal legge seg. Må si at Absolutt er den eneste vodkaen som er god. Faktisk den eneste drikkbare. Men full har jeg bare vært en gang, og det var i min fars bryllup når jeg var 6 år.

Når du var 6 lol :D

Men sbulutt er da ikke den eneste drikkbare vodkaen! smirnoff ftw

Lenke til kommentar
hehe.. tror jeg skal være forsiktig med alkohol når den tid kommer..

er 15 nå og liker ikke smaken av alkohol heller, så jeg klarer meg vel..

Den vonde smaken på sprit som har stått lenge / er dårlig har nok reddet mange. Det skumle er når du plutselig får noe som er sterkt blandet men som ikke smaker sprit overhodet. Lett å gå på en smell med ferskpresset 96.

96 er digg det da. Jeg tok en flske fra en vennine som kom fra fest, jeg trudde det var vann og bøtta nedpå en stor slurk, smakte ikke så vondt men ble så jævlir tørr/sår whatever i halsen, og klarte ikke å snakke. Det morsomme er vel at vennen min skulle bevise at det ikke var noe å skryte av, så han tok 2 slurker og gikk rett i bakken :D han hadde riktignok drikki litt frafør men han are kollapsa, gøy å se på :p

Lenke til kommentar
hehe.. tror jeg skal være forsiktig med alkohol når den tid kommer..

er 15 nå og liker ikke smaken av alkohol heller, så jeg klarer meg vel..

Den vonde smaken på sprit som har stått lenge / er dårlig har nok reddet mange. Det skumle er når du plutselig får noe som er sterkt blandet men som ikke smaker sprit overhodet. Lett å gå på en smell med ferskpresset 96.

96 er digg det da. Jeg tok en flske fra en vennine som kom fra fest, jeg trudde det var vann og bøtta nedpå en stor slurk, smakte ikke så vondt men ble så jævlir tørr/sår whatever i halsen, og klarte ikke å snakke. Det morsomme er vel at vennen min skulle bevise at det ikke var noe å skryte av, så han tok 2 slurker og gikk rett i bakken :D han hadde riktignok drikki litt frafør men han are kollapsa, gøy å se på :p

Hvor får jeg tak i 96? Selges det på polet?

Lenke til kommentar
Øl er godt. Spess tuborg. Hvitvin er ultradigg, spesielt før man skal legge seg. Må si at Absolutt er den eneste vodkaen som er god. Faktisk den eneste drikkbare.
fjortis? :whistle:

En fjortis drikker ikke alkohol. Han/hun sitter hjemme og spiller Ludo eller Super Mario World.

 

:hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...