Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

Oftopic:

Vet ikke om dere vet det eller postet før. Det er bevvist at egentlig påvirker ikke alkoholen mennesker på den måten. Det er bare hjernen/mennesket som har hørt det så mange gang/vet at man blir det. Dermed blir man... Rart?

Stemmer det. Noen kompiser av meg sjenket en annen kompis full på saft. Han trodde at det var vin og ble dermed "full".

Det er heller ikke uvanlig at fjortisser skriker: "Fy faen så full jeg er!", etter en slurk lettøl...

Opplevde det på et LAN, hvor ei på 14 drakk seg "full" på Redbull... :nei:

LOL! Seriøst!? :!:

Hu sjangla og skreik om at hun var full, hun er forøvrig ei som hele byen på 13 000 kjenner som "tøs" eller "tøsen" rettere sagt :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

jeg har egentig ikke drete meg i fylla. Har bare forursaket masse latter. Dro med meg mange til å danse apedansen til "you can never tell", og lagt meg til å sove på fjellet (ved sjøen), fikk riktignok ikke sove da :p. og hilst på folk mange ganger rett etter hverandre uten å klare å huske hva det het.

Lenke til kommentar
Folk her kan tydeligvis ikke drikke. Hva vet dere om festing egentlig?? Etter det jeg har lest, ingenting.... Virker som om folk skryter over alt det dumme de har gjort. :roll:

Og så kom grown up mr.Hardcore himself :nei:

:mrgreen:

 

Lenge siden jeg har gjort noe tabber i fylla, en av de som har funnet ut hvor mye jeg tåler..

Lenke til kommentar
Folk her kan tydeligvis ikke drikke. Hva vet dere om festing egentlig?? Etter det jeg har lest, ingenting.... Virker som om folk skryter over alt det dumme de har gjort. :roll:

Og så kom grown up mr.Hardcore himself :nei:

:mrgreen:

 

Lenge siden jeg har gjort noe tabber i fylla, en av de som har funnet ut hvor mye jeg tåler..

Er vel den positive siden ved det, finner grensen liksom :D

Lenke til kommentar

For lenge, lenge siden da jeg var ung og dum fikk jeg og en kompis den lysende idéen om å live opp festen vi var på med å ta en runde rundt i stua kun iført tre sokker hver. Når man bor på et såpass lite sted (Karmøy) og det tross alt var en god del folk på den festen, sier det seg selv at dette kanskje ikke var det mest gjennomtenkte jeg noengang har gjort.

 

En annen gang presterte jeg å komme hjem fra en fuktig kveld og legge meg å sove i mine foreldres bil med stereoanlegget på full guff. Etter en stund ble min far vekket av støyen, og kom ut og gav meg streng beskjed om å gå å legge meg.

 

Nå som jeg er litt eldre og smartere er det fremdeles ikke fritt for at hjernen tar kvelden litt før resten av meg når det er alkohol med i bildet. En gang for et par år siden var jeg en smule hard på spritflaska og endte opp på dansegulvet på Hulen med en venninne av samboeren til en kompis. Dette høres kanskje ikke ut som all verden, men jeg er en av de uheldige individene som danser med samme dyktighet som vanlig norsk kystfisk kjører motorsykkel. Det ville ikke overraske meg det minste om det en gang skulle komme kongelig befaling om et jeg aldri noensinne må tillates å gå nærmere enn 5 meter fra et dansegulv i bruk. Jeg har i ettertid fått min frentoning beskrevet (ofte, og med stor skadefryd) som "en overkåt italiener på utdrikningslag" av mine kompiser.

 

Ingenting godt har noengang kommet ut av at jeg har forvillet meg ut på dansegulvet.

Lenke til kommentar

Tja, den gangen i 8. klasse på "klassefest", X antall øl og dårlig heimbrent innabords hang jeg ute på verandaen og spøy.

Vi snakker tjukkeste bygde-Norge nå.

Så sto nabokjerringa i huset ved siden av og noterte alt som foregikk og ringte foreldrene mine tvert. Når jeg sto opp dagen etterpå fikk jeg masse spydige kommentarer fra mamma og pappa, men tilslutt ble det alvorlig og jeg fikk hele leksa om hvor skuffa de var og blabla..så greide jeg i tillegg å skylde på en kar i 20-30 årene for å ha kjøpt øl til meg (hadde rappa sprit i skapet til fattern), så da fikk jeg han på nakken når pappa ringte han og kjefta han opp. Fikk i tillegg 3 ukers husarrest i helgene framover.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Siste firmafest med gamlejobben før jeg skulle flytte var en relativt interessant affære. Vi begynte å drikke øl og vodka på tom mage rett etter jobb klokka fire, og de fleste ble flytende. Før vi dro til byen i ni-tida hadde jeg rukket å bite to kolleger i skuldern, samt tømme et askebeger på en annen. På vei til byen stoppa jeg en buss ved å legge meg i veien, og skremte vannet av en jente på en togstasjon ved å ta rennafart og løpe med hodet først rett i glassveggen som hun satt på andre siden av.

 

Når vi omsider kom oss til byen kjente jeg at jeg hadde fått nok, og skulle hjemover ved hjelp av en bysykkel. Den tryna jeg av da jeg prøvde å fyre opp en sigarett og sykle samtidig, og jeg ga til slutt opp da det gikk opp for meg at jeg sykla i ring, og ikke hjemover som jeg først hadde antatt. Så jeg bestemte meg for å ta toget hjem. Våkna etter noen timer opp på toget, og trodde jeg var 1 stopp hjemmefra. Hoppa glad og fornøyd ut av toget, og spaserte helt til jeg så et skilt som kommuniserte at det var 15 km til byen, og jeg oppdaga at jeg hadde tatt toget feil vei. Så gikk jeg tilbake til toget og sov litt til, og noen timer senere kom jeg meg til riktig stasjon. Da gikk det opp for meg at jeg hadde lagt igjen jakka med penger, kort og nøkler i på fest, og jeg måtte vekke naboene og få en høneblund på sofaen dems. Dagen derpå kom en låsesmed og slapp meg inn i leiligheten min.

Lenke til kommentar
Tja, den gangen i 8. klasse på "klassefest", X antall øl og dårlig heimbrent innabords hang jeg ute på verandaen og spøy.

Vi snakker tjukkeste bygde-Norge nå.

Så sto nabokjerringa i huset ved siden av og noterte alt som foregikk og ringte foreldrene mine tvert. Når jeg sto opp dagen etterpå fikk jeg masse spydige kommentarer fra mamma og pappa, men tilslutt ble det alvorlig og jeg fikk hele leksa om hvor skuffa de var og blabla..så greide jeg i tillegg å skylde på en kar i 20-30 årene for å ha kjøpt øl til meg (hadde rappa sprit i skapet til fattern), så da fikk jeg han på nakken når pappa ringte han og kjefta han opp. Fikk i tillegg 3 ukers husarrest i helgene framover.

Veldig interessant hvor mye denne historien forandrer seg fra hver gang Bitex, første gangen hvar han 18, så 20 og no er han mellom 20 og 30 :p

Endret av AMD-GNom
Lenke til kommentar
Tja, den gangen i 8. klasse på "klassefest", X antall øl og dårlig heimbrent innabords hang jeg ute på verandaen og spøy.

Vi snakker tjukkeste bygde-Norge nå.

Så sto nabokjerringa i huset ved siden av og noterte alt som foregikk og ringte foreldrene mine tvert. Når jeg sto opp dagen etterpå fikk jeg masse spydige kommentarer fra mamma og pappa, men tilslutt ble det alvorlig og jeg fikk hele leksa om hvor skuffa de var og blabla..så greide jeg i tillegg å skylde på en kar i 20-30 årene for å ha kjøpt øl til meg (hadde rappa sprit i skapet til fattern), så da fikk jeg han på nakken når pappa ringte han og kjefta han opp. Fikk i tillegg 3 ukers husarrest i helgene framover.

Veldig interessant hvor mye denne historien forandrer seg fra hver gang Bitex, første gangen hvar han 28, så 20 og no er han mellom 20 og 30 :p

Vi tar'n!

Lenke til kommentar
Tja, den gangen i 8. klasse på "klassefest", X antall øl og dårlig heimbrent innabords hang jeg ute på verandaen og spøy.

Vi snakker tjukkeste bygde-Norge nå.

Så sto nabokjerringa i huset ved siden av og noterte alt som foregikk og ringte foreldrene mine tvert. Når jeg sto opp dagen etterpå fikk jeg masse spydige kommentarer fra mamma og pappa, men tilslutt ble det alvorlig og jeg fikk hele leksa om hvor skuffa de var og blabla..så greide jeg i tillegg å skylde på en kar i 20-30 årene for å ha kjøpt øl til meg (hadde rappa sprit i skapet til fattern), så da fikk jeg han på nakken når pappa ringte han og kjefta han opp. Fikk i tillegg 3 ukers husarrest i helgene framover.

Veldig interessant hvor mye denne historien forandrer seg fra hver gang Bitex, første gangen hvar han 28, så 20 og no er han mellom 20 og 30 :p

Vi tar'n!

? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...