Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

1) Slengt meg på en femtenåring (som løy på alderen) da jeg var atten.

2) Rullet rundt i hotpants og en liten topp mens de "gode" vennene mine hadde på webcam og viste det til ... vel ... de som hadde lyst å se (les: hele kontaktlisten)

 

for ikke å snakke om alle de uflatterende bildene som har blitt tatt opp igjennom årene :hm:

Lenke til kommentar
1) Slengt meg på en femtenåring (som løy på alderen) da jeg var atten.

Det minner meg om noe jeg gjorde når jeg var 17. Det var ei på 14 som var sinnsykt interessert i meg, knallfin egentlig, bortsett fra at ho var så ung at det ville vært flaut å bli sett sammen med henne. Uansett, ho og noen veninner på 15 kom på døre til meg og skulle ha meg med ut .. bla bla .. Fredagen etter så var de på fylla. Jeg var også på fylla og traff de på kiosken i nabolaget. Der klarte jeg mesterstykket å råkline med den urstygge venninna hennes. Ho så jo det å ble jo selvfølgelig knust. Jaja, shit happens. Jeg tenkte at jeg kom til å glemme hele episoden raskt, men hva skjer et decennium senere? Jo, den fine 14-åringen er blitt 24, mye penere og etablerer seg som B-kjendis på TV, Se og Hør, aviser, lokalkjendis osv.. Og, ja hun har ikke tålt trynet på meg etter den episoden på kiosken. (Nei, jeg har ikke lyst å si hvem det er) Litt surt å se i ettertid at det kanskje kunne fått et helt annet utfall om jeg bare ikke hadde tabbet meg så til de grader ut. Jaja, det er vel straffen for å være idiot/drittsekk.

Lenke til kommentar
Det minner meg om noe jeg gjorde når jeg var 17. Det var ei på 14 som var sinnsykt interessert i meg, knallfin egentlig, bortsett fra at ho var så ung at det ville vært flaut å bli sett sammen med henne. Uansett, ho og noen veninner på 15 kom på døre til meg og skulle ha meg med ut .. bla bla .. Fredagen etter så var de på fylla. Jeg var også på fylla og traff de på kiosken i nabolaget. Der klarte jeg mesterstykket å råkline med den urstygge venninna hennes. Ho så jo det å ble jo selvfølgelig knust. Jaja, shit happens. Jeg tenkte at jeg kom til å glemme hele episoden raskt, men hva skjer et decennium senere? Jo, den fine 14-åringen er blitt 24, mye penere og etablerer seg som B-kjendis på TV, Se og Hør, aviser, lokalkjendis osv.. Og, ja hun har ikke tålt trynet på meg etter den episoden på kiosken. (Nei, jeg har ikke lyst å si hvem det er) Litt surt å se i ettertid at det kanskje kunne fått et helt annet utfall om jeg bare ikke hadde tabbet meg så til de grader ut. Jaja, det er vel straffen for å være idiot/drittsekk.

Joa, si hvem det er da :p

 

Jeg stjal barberskummet til han vi var på fest hos og løp rundt i gata og spraya ned en bil med barberskummet. Så kom eieren ut og kjefta på alle andre enn meg.

Lenke til kommentar
Oftopic:

Vet ikke om dere vet det eller postet før. Det er bevvist at egentlig påvirker ikke alkoholen mennesker på den måten. Det er bare hjernen/mennesket som har hørt det så mange gang/vet at man blir det. Dermed blir man... Rart?

Stemmer det. Noen kompiser av meg sjenket en annen kompis full på saft. Han trodde at det var vin og ble dermed "full".

Lenke til kommentar
Oftopic:

Vet ikke om dere vet det eller postet før. Det er bevvist at egentlig påvirker ikke alkoholen mennesker på den måten. Det er bare hjernen/mennesket som har hørt det så mange gang/vet at man blir det. Dermed blir man... Rart?

Stemmer det. Noen kompiser av meg sjenket en annen kompis full på saft. Han trodde at det var vin og ble dermed "full".

Det er heller ikke uvanlig at fjortisser skriker: "Fy faen så full jeg er!", etter en slurk lettøl...

Lenke til kommentar
Oftopic:

Vet ikke om dere vet det eller postet før. Det er bevvist at egentlig påvirker ikke alkoholen mennesker på den måten. Det er bare hjernen/mennesket som har hørt det så mange gang/vet at man blir det. Dermed blir man... Rart?

Stemmer det. Noen kompiser av meg sjenket en annen kompis full på saft. Han trodde at det var vin og ble dermed "full".

Det er heller ikke uvanlig at fjortisser skriker: "Fy faen så full jeg er!", etter en slurk lettøl...

Opplevde det på et LAN, hvor ei på 14 drakk seg "full" på Redbull... :nei:

Lenke til kommentar
Oftopic:

Vet ikke om dere vet det eller postet før. Det er bevvist at egentlig påvirker ikke alkoholen mennesker på den måten. Det er bare hjernen/mennesket som har hørt det så mange gang/vet at man blir det. Dermed blir man... Rart?

Det stemmer på en prikk.

 

Derfor syns jeg det er så tåpelig med personer som sier; fylla har skylda...

 

Gjort mange eksperimenter på dette, blant annet var det en vennegjeng som ble servert alkoholfri drikke på en restaurant, noe de selv ikke var klar over. Ble full tvert.

Forteller du en full person at en i familien er død, blir han edru på et blunk. Rart det der

 

:p

Lenke til kommentar

Husker en fest i for i fjor vinter da vi drakk en del koskenkorva(dårlig vodka) og de fleste der var ganske fulle og Rykende_Kaffe sovna på alle skoene, som kom en annen kamerat og tråkka på Rykende og han våkna, fikk hjelp av karen som tråkka han i trynet til og komme seg opp, Rykende slo til karen (ikke veldig hardt) og sa "faen hæl"(karen heter halvard) og la seg til å sove igjen, holdt på å dævve av latter....:p

 

vet ikke helt om jeg har skrevet det før her :whistle:

Lenke til kommentar
Oftopic:

Vet ikke om dere vet det eller postet før. Det er bevvist at egentlig påvirker ikke alkoholen mennesker på den måten. Det er bare hjernen/mennesket som har hørt det så mange gang/vet at man blir det. Dermed blir man... Rart?

Det stemmer på en prikk.

 

Derfor syns jeg det er så tåpelig med personer som sier; fylla har skylda...

 

Gjort mange eksperimenter på dette, blant annet var det en vennegjeng som ble servert alkoholfri drikke på en restaurant, noe de selv ikke var klar over. Ble full tvert.

Forteller du en full person at en i familien er død, blir han edru på et blunk. Rart det der

 

:p

Spørsmålet er vel hva som skjer om du putter alkohol i drikken til noen som ikke tror de drikker. Jeg vil tro at disse vil merke noe etter hvert, selv om de i utgangspunktet ikke visste at det var noe alkohol.

 

Driti meg ut? Nei, jeg begynte å drikke ganske nylig, første gang under russetreff i kongeparken. På Tryvann ble det kanskje litt mye øl, og jeg satt og spøy. Greit å betale noen hundre for å komme inn da ja. :roll:

Lenke til kommentar
Oftopic:

Vet ikke om dere vet det eller postet før. Det er bevvist at egentlig påvirker ikke alkoholen mennesker på den måten. Det er bare hjernen/mennesket som har hørt det så mange gang/vet at man blir det. Dermed blir man... Rart?

Stemmer det. Noen kompiser av meg sjenket en annen kompis full på saft. Han trodde at det var vin og ble dermed "full".

Det er heller ikke uvanlig at fjortisser skriker: "Fy faen så full jeg er!", etter en slurk lettøl...

Opplevde det på et LAN, hvor ei på 14 drakk seg "full" på Redbull... :nei:

LOL! Seriøst!? :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...