Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

Sist gang jeg var ute (andre gangen) spiste jeg ikke før festen, ble litt kvalmen helt i starten, men etter noen turborg merker man ikke det. Kvelden var bra den, grillet og slikt. Ganske "k0z," Noen som kledde av seg litt for mye, og slikt (Noe jeg filmet med mobilen.) Men Senere på kvelden Begynte jeg _alle_ setniger med ikke drikk/røyk, for da dør du.

 

Skal også ha gjort noen ting jeg ikke husker og slik, Overnattet hoss en venn av meg. Husker ikke mye av det, men jeg trodde det var mangen folk der (noe det ikke var,) , jeg tørket opp spy og dusjet med klær på. Frøs den natten siden jeg ikke fikk skrudd varmepumpen på varme.

 

Dagen etterpå var hodet mitt ødlagt, mens jeg ventet på at min bror skulle hente meg stakk jeg og kjøpte en fanta. Ble stoppet av en fyr som delte ut "antirus brosyrer." Han sprang nesten bort til meg og sa "Alkohol er ikke løsningen." elens.

 

Den natta var mildt sagt bad

Endret av MagE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Greide her på kvelden fra fredag til lørdag og kline med en gutt, miste 2 snusbokser (en i vannet, en i skogen) og ringe dama mi på ferie i sverige å bruke opp tilsammen 300 spenn på å si at jeg "elsker deg mer en solen!!"..

Kanskje ikke min verste, men det er nok topp 5 gitt!

Man må aldri ringe i fylla. Sist gang så brukte jeg opp de siste 100 kr jeg hadde på kortet ved å ringe så mange jeg klarte, ringte til og med han som sto ved siden av meg. :blush:

Lenke til kommentar

Hmmm.... nå sist gang jeg drakk så gikk det ganske hardt for seg.

 

Jeg hadde kjøpt inn 12 Tuborg for jeg hørte det var fest på stranda her nede. Men kameratene min skulle jo ikke drikke alikavel så vi dro derifra igjen og satte oss på en benk ved en havn. Men jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle drikke! Så vi satt der og jeg fikk i meg 12 øl på under en og en halv time. Jeg merka bare at jeg ble litt brisen, men da jeg var ferdig med den siste ølen så skulle vi gå. Og da jeg reiste meg opp så sa det "klikk" som om noen skurdde på en bryter og jeg husker vi sykkla. Og i det andre øyeblikket så ligger jeg i grøfta og ler meg ihjel. Og i det andre øyeblikket igjen så satt vi inne hos noen jenter og så på film. Og jeg ble fortalt at jeg lå på gulvet og ledde meg ihjel HELE tiden. Og vi så visstnok på en skummel film og hver gang det kom til et skummelt punkt begynte jeg å le skikkelig! Så skulle vi gå hjem og kameratene mine sa at jeg skulle drikke litt vann først så vi gikk inn på badet og da jeg skulle bøye meg ned for å drikke så skalla jeg hue inn i vasken.

 

Så da vi skulle gå, så måtte de hjelpe meg å ta på meg skoa og så begynte vi å gå og jeg lurer på hvor mange busker, hekker, kornåkre jeg har liggi inni! På en tur hjem som normalt tar 15 min brukte vi nesten 2 timer! Men det er ikke rart. Jeg sa til dem: "Jeg klarer å sykkle nå da! Få sykkern a?" Så ga de meg den og så sa jeg: "Nå skal jeg kjøre motorsykkel i 200km!!!!" Så sykkla jeg drit fort ned en grusveg og det som skjedde var at jeg sovna på sykkelen i så stor fart.. så plutselig våkna jeg og jeg husker jeg holdt på å miste kontrollen over sykkelen og så skjedde det samme igjen... så tryna jeg så sinnsykt! Fikk skrubbsår overalt og jeg hadde så sinnsykt vondt! Men mens jeg lå på bakken med masse sand i munnen og med blod som randt nedover nesa, så gikk det en jente forbi som også var drita og som gikk i bare BH.. så hadde jeg visst sagt men jeg lå der i smerte: "OJJJ!!! Går du bare i BH du aaaa?"

 

Skal aldri drikke så mye på så kort tid igjen asså :no:

... og jeg skal ALDRI, jeg sier det igjen, ALDRI sykkle i fylla!! :hrm:

 

EDIT: Jeg har bare 3 i norsk skriftlig så mulig at dette ble litt vanskelig å skjønne :p

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar

En av de første gangene jeg drakk klarte jeg å presse i men en hel hel flaske.. da ble jeg nå rimelig full.. tror jeg drakk nesten alt før jeg dro på en slags liten ungdomsklubb...etter at jeg kom inn dit husker jeg ingenting, men jeg hadde visst danset med meg selv, rivet ned noe mat på gulvet og da ble eieren av maten sur på meg og da hadde jeg bare flirt og sparket til maten...Ble kastet ut av klubben litt senere den kvelden...Senere hadde jeg lugget i en grøft å spydd lenge :p hehe, så senere nå jeg kom ned i sentrum hadde jeg begynte å peike å le av noen folk som sto i ferge kø :p hehe, gjorde visst mye dumt den kvelden hehe

Lenke til kommentar
njaa....ikke jeg som drakk meg full da.

Men var fest på en strand her i krsand. og det var fest for at alle skulle drikke seg shtuka.

Endte med at en fyr la seg ned på bakken og brukte 2 timer på å grine om at han burde sagt til ei at han elska henne....

Uheldigvis var det mi dame...

Glemte å si at det er derfor jeg ikke har dame lenger.........

Lenke til kommentar

Vel, jeg har endel historier jeg ikke tør fortelle og ikke mange fler enn jeg vet om. Men de er så alvorlige at de tar vi ikke nå :roll:

 

Kan jo ta 15ende mai i fjor, vi var på hytta og festa for harde livet. Kan nesten bare hoppe rett på sak, var mange folk. De holdt på å legge vei utenfor hytta så der sto det en stor lastebilsak som noen synes var veldig interesang, hehe.

Skal ikke fortelle helt hvordan det skjedd men det endte med skader på godt over 1mill. Slenge med et fint bilde.

 

ja.JPG

Lenke til kommentar
njaa....ikke jeg som drakk meg full da.

Men var fest på en strand her i krsand. og det var fest for at alle skulle drikke seg shtuka.

Endte med at en fyr la seg ned på bakken og brukte 2 timer på å grine om at han burde sagt til ei at han elska henne....

Uheldigvis var det mi dame...

Glemte å si at det er derfor jeg ikke har dame lenger.........

Ble hun sammen med han fyren??

Lenke til kommentar
Vel, jeg har endel historier jeg ikke tør fortelle og ikke mange fler enn jeg vet om. Men de er så alvorlige at de tar vi ikke nå :roll:

 

Kan jo ta 15ende mai i fjor, vi var på hytta og festa for harde livet. Kan nesten bare hoppe rett på sak, var mange folk. De holdt på å legge vei utenfor hytta så der sto det en stor lastebilsak som noen synes var veldig interesang, hehe.

Skal ikke fortelle helt hvordan det skjedd men det endte med skader på godt over 1mill. Slenge med et fint bilde.

Vanskelig å se noe på bildet, men tok dere lastebilen?

Og hvis denne liksom er en mild en, siden du har flere "som er for alvorlige til å fortelle om her", så må jo de andre være seriøst ille.

Lenke til kommentar
Vel, jeg har endel historier jeg ikke tør fortelle og ikke mange fler enn jeg vet om. Men de er så alvorlige at de tar vi ikke nå  :roll:

 

Kan jo ta 15ende mai i fjor, vi var på hytta og festa for harde livet. Kan nesten bare hoppe rett på sak, var mange folk. De holdt på å legge vei utenfor hytta så der sto det en stor lastebilsak som noen synes var veldig interesang, hehe.

Skal ikke fortelle helt hvordan det skjedd men det endte med skader på godt over 1mill. Slenge med et fint bilde.

Vanskelig å se noe på bildet, men tok dere lastebilen?

Og hvis denne liksom er en mild en, siden du har flere "som er for alvorlige til å fortelle om her", så må jo de andre være seriøst ille.

Vel, denne var ikke så ille. Og når skadene var på over 1mill, så sier det seg selv :ermm:

Lenke til kommentar
Vel, jeg har endel historier jeg ikke tør fortelle og ikke mange fler enn jeg vet om. Men de er så alvorlige at de tar vi ikke nå  :roll:

 

Kan jo ta 15ende mai i fjor, vi var på hytta og festa for harde livet. Kan nesten bare hoppe rett på sak, var mange folk. De holdt på å legge vei utenfor hytta så der sto det en stor lastebilsak som noen synes var veldig interesang, hehe.

Skal ikke fortelle helt hvordan det skjedd men det endte med skader på godt over 1mill. Slenge med et fint bilde.

Vanskelig å se noe på bildet, men tok dere lastebilen?

Og hvis denne liksom er en mild en, siden du har flere "som er for alvorlige til å fortelle om her", så må jo de andre være seriøst ille.

:!:

Seriøst ille også!

Måtte du betale for skadene?

Lenke til kommentar
Vel, jeg har endel historier jeg ikke tør fortelle og ikke mange fler enn jeg vet om. Men de er så alvorlige at de tar vi ikke nå :roll:

 

Kan jo ta 15ende mai i fjor, vi var på hytta og festa for harde livet. Kan nesten bare hoppe rett på sak, var mange folk. De holdt på å legge vei utenfor hytta så der sto det en stor lastebilsak som noen synes var veldig interesang, hehe.

Skal ikke fortelle helt hvordan det skjedd men det endte med skader på godt over 1mill. Slenge med et fint bilde.

 

http://daxxar.com/~rip/Forum/hw.no/ja.JPG

Hahaha!! Vet om en som gjorde skader for 600.000 NOK med en truck inne på en industriplass.. flytta litt på noen vegger og endte med at trucken også ble ødelagt og havna i en grøft :p Dette var vel i Malvik.. en på mopedportalen som fortalte det :thumbup:

Lenke til kommentar
njaa....ikke jeg som drakk meg full da.

Men var fest på en strand her i krsand. og det var fest for at alle skulle drikke seg shtuka.

Endte med at en fyr la seg ned på bakken og brukte 2 timer på å grine om at han burde sagt til ei at han elska henne....

Uheldigvis var det mi dame...

Glemte å si at det er derfor jeg ikke har dame lenger.........

Ble hun sammen med han fyren??

jepp...derfor jeg har IKKE har dame nå, og har et ukjent antall posts i deppetråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...