Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sovnet ved siden av postkontoret, spydde i ei trapp, sovna bak ett tre i en park, sovna på en dass og var dritings kake i går. Hipp Hurra.

 

Champagne er satans verk :realmad:

du verden!

sovne 3 ganger på en kveld :wow:

Når jeg er i den formen der, så har jeg en tendens til å sove som et troll når jeg først sovner.

Lenke til kommentar
Det er forskjell på å leike litt på et jorde, og sette ut på E18 med 2 i promille, da...

 

føler ikke jeg har vært en risiko for noen på det jordet (og turen hjem var på bygdevei uten traffikk), så hvor dum jeg var er kanskje diskutabelt. Er enig i at fyllekjøring generellt er dumt, men gjort er gjort, og ingen tok skade av det.

 

Er bedre å fyllekjøre og det går bra, enn å komme i bråk hver gang du er full!

Ein kammerat av meg skulle bare kjøre til naboen men en gammel traktor mens to andre satt på skjermene.

Traktoren kom litt utenfor en skrent.

Resultat 1 på sykhus og 1 i fengsel.

Han som havnet på sykhus hadde bare brukket noen ben og ble raskt utskreven

Han som kjørte måtte sitte inne i 60 dager pga uaktsom kjøring.

Sistemann måtte vi i begravelse til !!

 

KJØR ALDRI NÅR DU HAR DRUKKET ALKOHOL!!!

uansett kjøretøy og sted.

 

 

PeeT

Lenke til kommentar

Skal vi se...

 

Har jo den gangen jeg drakk så mye whiskey at jeg havna på sykehuset. Var hakket før alkoholforgiftning. Blodkar i øyne og nese sprakk, blødde som faen fra nesa og øynene var knall røde. 3.9 i promille. Men lærte jeg leksa? Neeei, jeg drakk meg nesten ihjel en gang til jeg! Våkna på gulvet i hybelen i en dam av mitt eget oppkast.

 

Skjønt, jeg hadde vel kjørt i meg mer enn bare alkohol den gangen da...

 

Uansett, det er jævla godt å være edru :)

No more drinks for me.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
:!: Mange morsomme opplevelser ja, men noen litt triste også.. :cry:

 

Det værste jeg har gjort er vel at jeg har rota med noen jeg absolutt ikke burda rota med.. Og så var det jo den gangen jeg sa til en gjeng gutter: "Noen som vil kose med meg?" :blush:

Hmm, 7 måneders bump eller noe :hmm:

Fant den da jeg søkte på noe helt annet :green:

 

Når jeg så den tenkte jeg: "Her er det sikkert mange morsomme historier", og det var det jo også, pluss at siden den er så gammel har det sikkert skjedd masse med folket her siden den gang, så jeg bumpet den på lovlig vis.. :)

Lenke til kommentar
Denne tråden er vel det levende bevis på at alkohol er menneskenes apedop :p

Støtter Fragletrollet her ja.

 

Oki her er min story :

 

Ja, det var 1.mai. En storslått feiring med andre ord. Og ettersom man bor i Oslo får man jo tak alt mellom himmel og jord. Så en flaske med niseks sto på menyen. Idag skulle man drikke og ha det gøy. Trodde vi. Eller hvertfall jeg. Så en halvliter med niseks ble delt mellom 6 gutter. Problemet var at de gutta var litt smarte og ikke drakk så mye. Mens jeg zippet av hver mann etter å ha drukket opp min del. Endte med at jeg fikk black-out mens kvelden fortsatt var ung. Og husker lite. Men ble visst dratt med inn til byen av 12-13 gutter fordi de skulle jo på party. Og ville ikke ha meg liggende rundt og spy. Så fullstendig ubevisst om hvor jeg var dro vi ned til byen før vi endte opp foran Vålerenga's Supportersjappe. Der kapitulerte jeg mens jeg skrek alskens fotballlag foran sinte Vif-fans. ( Husker dog ikke dette da) Eneste jeg husker er at en mann fra legevakta klappet meg hardt på kinnet og ristet meg til de grader. Husker deretter at jeg lå på legevakta og tatt blodprøve av, før jeg ble sendt hjem med en kompis :p Klarte å vekke hele nabolaget før jeg sovnet da. Men men

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...