Simen1 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Dette er noe de fleste lærer i løpet av tenårene (ja, både ordene og praktiseringen av de) Er dette nerdespråk? Just wondering, siden ingen av vi tøffinger har hørt om det Javisst! (Joda jeg lærte det grundig i låpet av tenårene jeg også. Jeg sitter ikke med rutet V-genser og store briller heller ) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg sitter ikke med rutet V-genser og store briller heller ) Det sier dem alle.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 ikke alle som har nesten 10.000 innlegg nei, det sier litt om datafiksering. men vi må ikke flame for da stenger han tråden! Lenke til kommentar
chil Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 huff besøk hos onkel politi, den natta kosta 6000. (det er det værste jeg har vært borti, men har masse små ting også) Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg må bare gjøre folk oppmerksom på at styrting av rein sprit kan føre til alkoholforgifting med døden til følge. Så jeg synes ingen bør forsøke dette. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 jeeeee, da var dagen får å gråte. Kvinner får menn til å gjøre så meget..... JEG GRÅT FFS Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Haha. En venn av meg måtte tilbringe natten i buret. Politiet kom for å bryte opp en fest som hadde gått for langt. Kameraten min sto litt i veien. Politiet: Innen jeg har talt til 3 skal du være ute av veien. 1....2.... Han: 3! Hva skal du gjøre med det, hæ?! Etterpå la han politimannen i bakken. Lurt... :!: Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Haha. En venn av meg måtte tilbringe natten i buret. Politiet kom for å bryte opp en fest som hadde gått for langt. Kameraten min sto litt i veien. Politiet: Innen jeg har talt til 3 skal du være ute av veien. 1....2.... Han: 3! Hva skal du gjøre med det, hæ?! Etterpå la han politimannen i bakken. Lurt... :!: :!: Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 evnt bare å ælge Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 - gått på skolen...."pøh, inegn schjer velh at jegh er fulh"...- fant ut at jeg skulle ta opp fag igjen. Går derfor innom første og beste vgr til inspektøren og forlanger at jeg får ta nynorsken på nytt. Dette må jo være den helt klart verste... *grøsse* mine historier er kun om stygge kvinnfolk, så de orker jeg ikke dele med dere. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Whine klage kritisere whine Haha, du burde nesten vært utestengt fra denne tråden, virker ikke som du skjønner humoren eller vitsen med den. Har aldri sett noen whine så mye i en og samme tråd Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Kanskje det er derfor noen greier å bli edru på et blunk i spesielle situasjoner? Hmmmm... ja sier no der... Men det vil nå nødvendigvis variere utfra hvilken promille man har da, har våknet opp på en celle jeg, uten å skjønne eller huske en dritt. så det gjelder nå heller ikke for alle.. Men det med at folk blir fulle på lettøl og slikt det nekter jeg og tro på.. eller.. det vil si at jeg tror det kan skje når man er vedlig ung i gamet, ikke drukket så mye/ofte/lenge, slik at man i utgangspunktet ikk vet hva det hele dreier seg om. Men at man klarer det på en som har vært ute en vinternatt før, det vil jeg ikke tro på vilkår. men som sagt, for de som tror det er tøft og kult å drikke, de som gjerne vil være mest fulle for "det er kult" de vil jeg tro kan gå på dette. men da er på grunn av deres eget store begjær etter å bli full, hvorpå de oppfører seg etter hvor mye de har drukket, ikke etter hva de har drukket.. noe sånt.. G Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 jeeeee, da var dagen får å gråte. Kvinner får menn til å gjøre så meget..... JEG GRÅT FFS HAHA!!! LOL!!! OMG OMG OMG n00b! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) jeeeee, da var dagen får å gråte. Kvinner får menn til å gjøre så meget..... JEG GRÅT FFS HAHA!!! LOL!!! OMG OMG OMG n00b! DU! Mener jeg har sagt dette til deg før: Ikke undervurder hvilken invirkning dere har på oss, kan forvandle oss fra en gorilla til en pusekatt i løpet av sekunder.. [mumle]onde skapninger[/mumle] Endret 30. oktober 2004 av Goebbels Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg må bare gjøre folk oppmerksom på at styrting av rein sprit kan føre til alkoholforgifting med døden til følge. Så jeg synes ingen bør forsøke dette. Ikke noe problem.. er ikke død enda. Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg skal ut og drite meg ut i dag! Cheers! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 har akkurat sitti i 1,5 time på en søppldunk Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 jeg skulle nok ha driti meg ut i dag men faen ass ingen fester her Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 jeeeee, da var dagen får å gråte. Kvinner får menn til å gjøre så meget..... JEG GRÅT FFS HAHA!!! LOL!!! OMG OMG OMG n00b! forelskelse er så jævlig digg, men ikke når man vet hva "2.ern" føler. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) She wants it in her bum too! Endret 31. oktober 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå