Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

Dette er noe de fleste lærer i løpet av tenårene (ja, både ordene og praktiseringen av de)

Er dette nerdespråk? Just wondering, siden ingen av vi tøffinger har hørt om det :p

Javisst! :p

 

(Joda jeg lærte det grundig i låpet av tenårene jeg også. Jeg sitter ikke med rutet V-genser og store briller heller :p )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha. En venn av meg måtte tilbringe natten i buret. Politiet kom for å bryte opp en fest som hadde gått for langt. Kameraten min sto litt i veien.

Politiet: Innen jeg har talt til 3 skal du være ute av veien. 1....2....

Han: 3! Hva skal du gjøre med det, hæ?!

 

Etterpå la han politimannen i bakken. Lurt... :!:

Lenke til kommentar
Haha. En venn av meg måtte tilbringe natten i buret. Politiet kom for å bryte opp en fest som hadde gått for langt. Kameraten min sto litt i veien.

Politiet: Innen jeg har talt til 3 skal du være ute av veien. 1....2....

Han: 3! Hva skal du gjøre med det, hæ?!

 

Etterpå la han politimannen i bakken. Lurt... :!:

:!:

Lenke til kommentar
- gått på skolen...."pøh, inegn schjer velh at jegh er fulh"...

- fant ut at jeg skulle ta opp fag igjen. Går derfor innom første og beste vgr til inspektøren og forlanger at jeg får ta nynorsken på nytt.

 

Dette må jo være den helt klart verste... *grøsse*

 

mine historier er kun om stygge kvinnfolk, så de orker jeg ikke dele med dere.

Lenke til kommentar
Kanskje det er derfor noen greier å bli edru på et blunk i spesielle situasjoner?

Hmmmm... ja sier no der...

 

Men det vil nå nødvendigvis variere utfra hvilken promille man har da, har våknet opp på en celle jeg, uten å skjønne eller huske en dritt. så det gjelder nå heller ikke for alle..

:hmm:

 

Men det med at folk blir fulle på lettøl og slikt det nekter jeg og tro på.. eller.. det vil si at jeg tror det kan skje når man er vedlig ung i gamet, ikke drukket så mye/ofte/lenge, slik at man i utgangspunktet ikk vet hva det hele dreier seg om.

Men at man klarer det på en som har vært ute en vinternatt før, det vil jeg ikke tro på vilkår. men som sagt, for de som tror det er tøft og kult å drikke, de som gjerne vil være mest fulle for "det er kult" de vil jeg tro kan gå på dette. men da er på grunn av deres eget store begjær etter å bli full, hvorpå de oppfører seg etter hvor mye de har drukket, ikke etter hva de har drukket..

 

noe sånt..

G

Lenke til kommentar
jeeeee, da var dagen får å gråte. Kvinner får menn til å gjøre så meget..... JEG GRÅT FFS :(

HAHA!!! LOL!!! OMG OMG OMG n00b! :cool:

DU!

Mener jeg har sagt dette til deg før:

 

Ikke undervurder hvilken invirkning dere har på oss, kan forvandle oss fra en gorilla til en pusekatt i løpet av sekunder.. :mad:

 

[mumle]onde skapninger[/mumle]

Endret av Goebbels
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...