Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bare å gi vann til folket  ;)

kasta opp vannet igjen jeg ;)

 

 

edit: får å si det sånn så drakk jeg litt mye den kvelden, så spydde jeg ca 10 ganger så skulle vennene/venninene mine gi meg noe å skylde det ned med, ja vi var nerme en stundenter fest så de gikk inn dit å spurte om å få vann, ja vent litt da sa de. Så kom det en FUN flaske flyganes ned vinduet og ned til på trappa dær jeg satt...

jeg drakk allt, (1L) og etter 2-3min så kasta jeg opp allt vannet igjen... KJekkt? Næh..

etter den kvelden drikker jeg aldri sprit,

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan i huleste man kan bli full på vann og alkoholfri øl?!?!  :hmm:

 

 

de som blir det er jo "wannabe drunk"  :!:  men det blir jo billig fest for de som drikker vann på fest og blir full da ;)

husker jeg leste om et forsøk der 100 ungdommer var med, de ble delt i to og den ene gruppen fikk beskjed om at det var alkohol i drikken.

det som var tingen her var at de fikk akkurat det samme til å drikke, var ikke alkohol i noen av glassene.

nesten alle som ble fortalt at det var alkohol i drikken ble full.

 

rart? ja.

 

edit: hørte også om et forsøk der de plasserte glass uten alkohol på et bord og de fikk vite at noen glass hadde sprit i.

*vips* fylla ;)

Endret av nord
Lenke til kommentar
får å si det sånn så drakk jeg litt mye den kvelden, så spydde jeg ca 10 ganger så skulle vennene/venninene mine gi meg noe å skylde det ned med, ja vi var nerme en stundenter fest så de gikk inn dit å spurte om å få vann, ja vent litt da sa de. Så kom det en FUN flaske flyganes ned vinduet og ned til på trappa dær jeg satt...

jeg drakk allt, (1L) og etter 2-3min så kasta jeg opp allt vannet igjen... KJekkt? Næh..

etter den kvelden drikker jeg aldri sprit,

Typisk sprit de greiene der.

Lenke til kommentar

Ikke jeg, men en venn av meg dreit seg heftig ut på en fest sist lørdag.

Han er kraftig, og var overbevist om at han klarte å styrte nesten en halv liter ublandet gin uten å gå i dørken.

(Merk: Han hadde i tillegg drukket tidligere på kvelden).

Ballet startet da han falt sammen, la seg i fosterstilling og pissa på seg selv mens han lå og smilte.

Når noen deretter fikk stablet han på beina igjen løp han inn på dassen til hun festen var hos og presterte først å rive ned dusjforhenget før han på en helt merkelig måte klarte å rive løs dassen så den kun hang igjen i rørene.

Det endte med at noen fikk i han litt vann, lagt han på en sofa og fått han til å sove.

Når han våknet dagen etter var han fremdeles full.

Da ble han høflig, men bestemt kommandert i dusjen og måtte etterpå låne en joggebukse av jenta :D

 

Forhåpentligvis har han lært siden da.

Lenke til kommentar

Detta var en genial tråd ;)

Har ledd gjennom hele tråden, det er morro med fester og Kong alkohol.

 

Har ikke gjort så mye dumt selv, har jo ropt på skogens konge da et par ganger, men hvem har ikke det som drikker litt :D

 

Men jeg kjenner meg godt igjenn punkter som dette

2. Du har plutselig bestemt deg for å betro deg til noen ..

14. Du starter envher samtale og setning med: "Ikke misforstå meg, MEN..."

18. Du slutter å lukke knappen i buksen etter toalettbesøk, dette sparer dyrebar tid som heller kan tilbringes med drinken...

 

Serverte i bursdagen til en kamerat av meg begynte litt fortidlig med velkomst drikkene

Sølte ut litt vin og sånn, men det gikk bra til slutt, var mye vin der heldighvis

 

Var på fest hos en kammerat og der var det en som måtte drite men han tok ikke av seg buksa for å si det sånn, i tilleg hadde det kommet ut diverse grandiosa rester (eller noe sånt) av munnen på'n, det lukta ikke akkuratt roser av han utpå kvelden.

Lenke til kommentar
Rope på elgen? rope på skogens konge?????

det betyr???

skogens konge = elgen. Å rope "ÆÆhhlllg" er å spy.

 

Å "prate i den store hvite telefonen" = å spy i dassen.

 

Dette er noe de fleste lærer i løpet av tenårene (ja, både ordene og praktiseringen av de)

 

Edit: Jeg var visst litt sent ute ;)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...