Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tilhengerrace... :D

 

To tre stykker på tilhenger ned en passelig bratt bakke :cool:

Sirener, Springe springe springe :)

 

Rett fra Fest på jobb 3 dager på rad... Sjita Full... siste dagen gikk ikkje helt fint tryne i dørstokken borte på jobb, Ramle ned i våt kabelgrøft, Gjørme! Hæ*****

 

Prøve å sjekke opp ei dame, mens vi sto ute å røyka... Trynte i snøskavel, Natta... (Sovna dær ja) :(

 

Springe ned ei trapp på en uteplass, gelendret var slutt... BANG!

To Fine damer bære meg ut i taxi... Kommer hjem, sovner i oppkjørselen (Begynte å regne den natta... :( )

 

Brukte 5-6 timer å gå hjem fra byen... (Tar 10 min i edru tilstand)

Hvor i det rødeste HÆ*** var man?

 

Noen av mine meritter :w00t:

Lenke til kommentar

hallå!!! Er ikke stålt av alt, skriver bare om kordan man har

drette sæ ut når man har vært sjita full, og kanon... :D

 

Det e jo det som e haile poenge me den hær topicen... Eller tar æ

så grønnj**li feil???

 

Menmen... Skåål.... ut å lage nye drekkerhistoria :cool:

Men man huske jo som oftest ikkje en sjit når man kommer heim,

og våkne om kvelden, f**n så irriteranes... sett å drekk sæ stupfull

t 12 tia på søndagsmårran, legg sæ, står opp, går på jobb... så

bli man settanes, ka i rødeste s**** gjor man i helga, Huske ikkje en

ting :(

Lenke til kommentar
- vært utro (det jeg angrer mest på i mitt liv)

Vel, fylla kan ha bikket deg over, men det lå nok noe i bakhodet om at du ikke hadde "mr. Perfect" fra før...

 

Jeg fikk hjelp av en kompis til å lure en dame(som var forlovet) i sengs engang, bare for morro... det er vel det styggeste jeg kan komme på.

 

Haha, evig nice... :!:

Jeg ruser meg ikke på alkohol, så jeg gjør aldri dumme ting :innocent:

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar

Tok en tur på danskebåten med en kompis av meg, venninnen hans, moren hans og venninnen hennes for noen år siden (var vel 17 eller noe)... Klarte å drikke meg skamfull på whiskey, og da jeg skulle "roe" ned med litt øl utover kvelden gikk det heller dårlig! Var ganske sjø den natten også, og det hjalp ikke akkurat på formen!

 

Klarte å kave meg inn på nærmeste dass for å bjeffe, og på mirakuløst vis klarte jeg å bjeffe I doen, og IKKE på meg selv. Fantastisk! Sovnet dog med hodet på toalettskålen (ÆSJ! :p ) og våknet x antall timer senere av den myke stemmen til vaktansvarlig på båten.

 

De jeg dro sammen med hadde blitt ganske urolige for meg, ropt meg opp på callingen i et par timer. Da jeg fortsatt ikke dukket opp tok de runden på alle dassene, og fant meg til slutt på dassen utenfor diskoen! :D

 

Man skulle tro at det å slepes til lugaren av moren til kompisen din med fullt publikum (ok, hadde kanskje litt spy på kragen) var ille nok, men toppes glatt av følelsen dagen derpå :blush:

 

edit: er kanskje noe av det flaueste jeg har vært med på. Er allikevel ting jeg har gjort i fylla som jeg angrer mere på. Ting jeg skammer meg for, og helst ikke snakker om. :thumbdown:

Endret av Calm
Lenke til kommentar

Tja, den gangen jeg snakka i det vide og det brede om hvor klokt det er å drikke moderat så man ikke blir ødelagt og ligger og spyr etter 2 timer, kjempeseriøs prat med et par kompiser før vi dro på festen m/ 1,5 liter heimbrent i bagasjen..jah. Gjett hvem som var førstemann inn på do? 4 timer, så la jeg og kravla i ring ute på plena og prøvde og komme meg oppover til nabohuset der jeg overnatta.

 

Gjett om jeg fikk høre det dagen etter..var jeg som skulle være så snusfornuftig :p

Fjortisfylla..ugh.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
noen kompiser som skulle selge sprit til ei jente, så tok de oppi masse men ikkeno alkohol, og den kvelden ble jenta full, i følge hun selv. Da dreit hun seg. drit full av å ikke drikke en dritt:P

Var noen forskere som byttet ut ølet på en fest med alkohol fritt øl. Festen var mer eller mindre helt lik som den ellers ville vært. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...