FrenChie Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Tror du burde roe deg med drikkinga jeg. Lenke til kommentar
lindasl Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 I helgen klarte jeg å prøve meg på fetteren til typen min(det ble heldigvis avverget), rote med en jente som rotet med eksen min samme kveld og spy oppi skoene til venninna mi og glemme å si ifra... hehe.. er du 17 år?? Slike ting syns jeg å mimre fra jeg var 14.. Det er vel kansje ikke å drite seg ut men: Raki/ouzo fylla i naxos hvor jeg skulle ekspandere min "stjelte-askebeger"- samling. og brukte hele natta på div. utesteder, hoteller, og strandbarer. jeg klatret i trær, vegger, scuter for å komme meg opp på verandaene til folk, klatret over disken i ubetjente hotellbarer banket på til fremmede folk, det beste var at jeg klarte å trykke 16 askebeger (hvorav fler jeg hadde glemt å tømme for aske..) i en liten håndveske!! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) I helgen klarte jeg å prøve meg på fetteren til typen min(det ble heldigvis avverget), rote med en jente som rotet med eksen min samme kveld og spy oppi skoene til venninna mi og glemme å si ifra... Si ifra neste gang du skal ha fest da Hørtes utrolig morsomt ut! Endret 29. september 2004 av Alderon Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 hehe.. er du 17 år??Slike ting syns jeg å mimre fra jeg var 14.. Jada, jada, så voksen du er. *kaste opp av* Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hva med å ha en HWfest? fyfaen blir sikkert my kaos:O Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Hva med å ha en HWfest?fyfaen blir sikkert my kaos:O Kaos??! Hadde blitt fett Endret 29. september 2004 av Alderon Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) tja, skjer sikkert my mere en en vanlig fest.. HWmembers+alkohol=glattcella:P Endret 29. september 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 HWmembers+alkohol=glattcella:P De kan ikke kaste alle HW members på glattcella, da blir det fullt ja... Lenke til kommentar
lindasl Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Dra på en fest med ananas: gi et gevær til fetteren til typen og et til sko-venninna, da får du sikkert action! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 hva med å samle oss alle? vorre så fett.. hjem i en studentkåk, faen hakke tatt sjangsen å hadd fæst jeg nei! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hva med å ha en HWfest?fyfaen blir sikkert my kaos:O Kaos??! Hadde blitt fett hey!det kunne ha vært litt småkult a:D Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Dra på en fest med ananas: gi et gevær til fetteren til typen og et til sko-venninna, da får du sikkert action! Eller hva med: Dra på fest med lindasl og etter hvert finne ut at vaffelbesøk hos bestemor frister mer?... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 mange fra tr.heim hær btw? Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 De beste fyllahistoriene er vel de som man ikke husker, og vennene dine er altfor flaue over å fortelle deg om Anyway, har mekka å gjøre et par dumme ting å løpet av mine 19 år. -Rota med folk som kunne vært fra uglypeople.com -Sovna diverse steder (bla. Tryvann) -"Dekorert" flere gressplener, busker, baderom etc Sikkert mer, men orker ikke å tenke på det lenger Blir sikkert fine fortellinger å fortelle barna om Lenke til kommentar
lindasl Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Dra på en fest med ananas: gi et gevær til fetteren til typen og et til sko-venninna, da får du sikkert action! Eller hva med: Dra på fest med lindasl og etter hvert finne ut at vaffelbesøk hos bestemor frister mer?... hehe.. hark, eh.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hva med en litt mer "tverrfaglig" fest .. F.eks spleise norges to største forum (forum.HW.no og kvinneguiden.no) og avtale på forumet hvilke utesteder rundt om i landet hvor man kan møte hverandre... ? Sikkert mange enslige jenter på kvinneguiden.no og sikkert mange enslige gutter på hw.no .. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 hvorfor trenger allt jeg driver en god nok grunn? hvorfor vokner jeg med tryner mitt på linolium? hvor er mobiltelefonen og hvor var det all pengene for? hvorfor ble det sånn? hmmmm godtspørsmål ...øl!!! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hva med en litt mer "tverrfaglig" fest .. F.eks spleise norges to største forum (forum.HW.no og kvinneguiden.no) og avtale på forumet hvilke utesteder rundt om i landet hvor man kan møte hverandre... ? Sikkert mange enslige jenter på kvinneguiden.no og sikkert mange enslige gutter på hw.no .. Stemmer for den jeg.... Så syntes jeg Hw skal sponse oss med kondomer Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Så syntes jeg Hw skal sponse oss med kondomer hvorfor sier jeg Nei når jeg mener JA!? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hissige hjørnet idag eller Ananaspus? Nå skal jeg ned å hente penger, så skal jeg kjøpe stativ til synthen min Kanskje noen andre godsaker om jeg får råd... :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå